Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS:in "KORONA" LEHTONEN OLI MYÖS PIETARISSA

Vierailija
26.06.2021 |

Nyt meni uskottavuus tältä mieheltä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008084244.html

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden kerroksen väkeä...

Vierailija
42/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään. Ihmiset sokeasti luottavat näihin Lehtosiin ja Nohynekkeihin. He kuitenkaan itse eivät toimi niin kuin muita patistavat toimimaan. Toivottavasti pikkuhiljaa ihmiset uskaltaisivat alkaa edes vähän kriittisesti suhtautumaan näihin jumalhahmoihin. Mutta tuskin.

Korona ei ole totta.

Hus ja THL todistavat sen.

Jos se olisi oikeasti vakava uhka, mikään mahti maailmassa ei saisi noita lähtemään Pietariin tai jättämään rokotteet välistä.

Tämä, tämä niin hemmetisti. Toivottavasti ihmiset nyt aukaisivat silmänsä ja alkaisivat ajattelemaan.

(Sama koskee myös hiljattaista G7-kokousta, maailman huippujohtajat koolla ja kenelläkään ei maskia eikä turvaväleistä tietoakaan. Jos kyseessä olisi tappava pandemia, he olisivat pitäneet huolta turvallisuudestaan tai jopa pitäneet kokouksen etänä.)

Ei maskeja?

Brysselin EU huipparissa to-pe Sanna ja muut pitivät maskia joka paikassa paitsi haastattelut joissa pitkä turvaväli. Eivätkä lääppineet toisiaan kuten yleensä tekevät. Sieltä pitäisi G7 ja Biden ym ottaa oppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajanhan koronan aikana mm poliitikot, thl:n henkilöstö, lääkärit ym ovat matkustelleet. Sitten kuitenkin rajoitetaan puheissa tavallista kansaa.

Helppo huudella etätöistä. Koko ajan on lähityötä tekevät altistettu virukselle ja nyt riski saada tartunta töissä sen kuin vain kasvaa.

Miten päättäjät aikovat suojata lähityöntekijät vai eikö meidän työturvallisuudella ole mitään väliä?

Vierailija
44/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteilla tämä Lehtonen on saanut kaksi rokotetta? Tekee potilastyötä? Kuuluu riskiryhmään?

Vierailija
45/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajanhan koronan aikana mm poliitikot, thl:n henkilöstö, lääkärit ym ovat matkustelleet. Sitten kuitenkin rajoitetaan puheissa tavallista kansaa.

Helppo huudella etätöistä. Koko ajan on lähityötä tekevät altistettu virukselle ja nyt riski saada tartunta töissä sen kuin vain kasvaa.

Tuo on niin totta. Kaikilla ei ole mahdollisuutta etätöihin.

Vierailija
46/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin miettimään, että millä perusteilla hän on jo ehtinyt kaksi rokotetta saamaan?

Näillä lääkäreillä on ohituskaista. Tosin en tiedä hänen ikäänsä. Itse saan 2 viikon kuluttua 2. rokotteen , olen 57. Tämä Vantaalla.

Lasse Lehtonen on syntynyt 1962 eli on täyttänyt 59 vuotta tai täyttää 59 vuotta tänä vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi