Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS:in "KORONA" LEHTONEN OLI MYÖS PIETARISSA

Vierailija
26.06.2021 |

Nyt meni uskottavuus tältä mieheltä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008084244.html

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin miettimään, että millä perusteilla hän on jo ehtinyt kaksi rokotetta saamaan?

Näillä lääkäreillä on ohituskaista. Tosin en tiedä hänen ikäänsä. Itse saan 2 viikon kuluttua 2. rokotteen , olen 57. Tämä Vantaalla.

Vierailija
22/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli.

Lehtonen on ollut ts. oli koko ajan se vakavasti otettavin kansan koronavalistajista.

Eipä ole enää.

Ikävää. Olen pitänyt häntä parhaan korona-asiantuntijana.

Hän kannatti koronan tukahduttamosstrategiaa ym. Ihmettelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät enää pidä maskeja kaupoissa. Tuli huomattua nyt juhannuksena.

Vierailija
24/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuako me muut kidutaan helteissä maskeissa, jos ei edes noi yritä yhtään???

Nyt me jatketaan taas maskien käyttöä, kun helpommin tarttuvaa deltaa pitää väistellä. Tuo variantti osaa kiertää rokotteet, että tämä oli nyt tässä. Turvavälit ja ffp2 maskit takaisin käyttöön ja väkijoukkojen välttely. Ja on vasta kesäkuu. Uskaltaako edes kotimaassa enää reissata?

Kaksi Pfizerin rokotetta (tai Modernaa) kyllä suojaa myös deltavariantilta, mutta silti voi oireettomana tartuttaa niitä jotka eivät ole vielä suojassa.

Vierailija
25/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin miettimään, että millä perusteilla hän on jo ehtinyt kaksi rokotetta saamaan?

Lääkärit jotka ovat päivittäin hoitamassa koronapotilaita ovat saaneet kaksi rokotetta jo helmikuussa. Mutta HUSin diagnostiikkajohtaja ei tee kliinistä työtä potilaiden parissa joten Lehtoselle ei toinen rokote olisi vielä kuulunut. 

Vierailija
26/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLLLL!!!! EEEE!!!! HOOO!!! TEEEE! OOOO!!! ÄNNNNN!!!! EEEEEEE!!! NNN!!! OI LEHTONEN ON!

Vastuuton ja paska roolimalli.

Vierailija
27/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään. Ihmiset sokeasti luottavat näihin Lehtosiin ja Nohynekkeihin. He kuitenkaan itse eivät toimi niin kuin muita patistavat toimimaan. Toivottavasti pikkuhiljaa ihmiset uskaltaisivat alkaa edes vähän kriittisesti suhtautumaan näihin jumalhahmoihin. Mutta tuskin.

Korona ei ole totta.

Hus ja THL todistavat sen.

Jos se olisi oikeasti vakava uhka, mikään mahti maailmassa ei saisi noita lähtemään Pietariin tai jättämään rokotteet välistä.

Jos se tosiaan on vaan flunssa, silloin uskaltaa matkustaa Pietariin? En ymmärrä, mikä on asian tilanne. Mutta toisaalta uutisoidaan kuolleista?

Vierailija
28/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään. Ihmiset sokeasti luottavat näihin Lehtosiin ja Nohynekkeihin. He kuitenkaan itse eivät toimi niin kuin muita patistavat toimimaan. Toivottavasti pikkuhiljaa ihmiset uskaltaisivat alkaa edes vähän kriittisesti suhtautumaan näihin jumalhahmoihin. Mutta tuskin.

Korona ei ole totta.

Jos se olisi oikeasti vakava uhka, mikään mahti maailmassa ei saisi noita lähtemään Pietariin tai jättämään rokotteet välistä.

Tämä, tämä niin hemmetisti. Toivottavasti ihmiset nyt aukaisivat silmänsä ja alkaisivat ajattelemaan.

(Sama koskee myös hiljattaista G7-kokousta, maailman huippujohtajat koolla ja kenelläkään ei maskia eikä turvaväleistä tietoakaan. Jos kyseessä olisi tappava pandemia, he olisivat pitäneet huolta turvallisuudestaan tai jopa pitäneet kokouksen etänä.)

Vierailija
29/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta, kahdesti rokotettujakin sairastunut koronaan, joku kuoli myös.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008023464.html

Vierailija
30/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen kaupassa, ja lähes kaikilla oli maskit. Käytin ffp2 hengityssuojainta ihan siksi, jos kaupassa on niitä Pietarin kisaturisteja tai Tallinnan risteilyltä tulleita.

Vierailija
31/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin kaupassa ja 99% oli maski. Monilla ff2- maski. Ff -2 maskeja näkee koko ajan enemmän. Jopa nuorilla. Asun Vantaalla.

Vierailija
32/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, täällä pääkaupunkiseudulla siinä isossa prismassa jossa itse kävin juhannusaattona, oli kyllä noin 90 % asiakkaista maski.

Vierailija
33/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikkolaumat järkyttyvät, mylvivät ja syyttävät. Alfat tekevät mitä haluavat.

34/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Lehtonen on itse sanonut, että hän ottaa JUHANNUS KÄNNIT. Surullista tässä on se, että tämä mies on alusta alken ollut todellinen jokeri, ja ihmisten huijaaja:

ZERO

COVID

FINLAND

Eroon koronasta huuhaa joukkoineen.

Nämä helppoheikit ovat kovin tahallaan vetäneet mukaansa ison joukon heikkopäisiä ihmisiä; aluksi uskomaan, että korona katoaa, ja nyt sitten vielä jatkavat tätä pilkkaamistaan. Osa huijareista on tietysti jo livahtanut ja liukenemassa sivuun taskut täynnä kaikesta mitä on jo saanut.

35/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuako me muut kidutaan helteissä maskeissa, jos ei edes noi yritä yhtään???

Nyt me jatketaan taas maskien käyttöä, kun helpommin tarttuvaa deltaa pitää väistellä. Tuo variantti osaa kiertää rokotteet, että tämä oli nyt tässä. Turvavälit ja ffp2 maskit takaisin käyttöön ja väkijoukkojen välttely. Ja on vasta kesäkuu. Uskaltaako edes kotimaassa enää reissata?

Kaksi Pfizerin rokotetta (tai Modernaa) kyllä suojaa myös deltavariantilta, mutta silti voi oireettomana tartuttaa niitä jotka eivät ole vielä suojassa.

Mikähän suoja sekin on, kunne vasta-aineet tippuvat jo kolmessa kuukaudessa. Katsos kun mrna rokote nostaa niitä koronan vasta-aineita. Ja juuri siksi, että ne ovat koronan vasta-aineita, niin ne myös katoavat nopeasti.

Itse sairastamisesta niitä saa jopa enemmän kuin rokotteesta.

36/46 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona ei ole totta.

Jos se tosiaan on vaan flunssa, silloin uskaltaa matkustaa Pietariin? En ymmärrä, mikä on asian tilanne. Mutta toisaalta uutisoidaan kuolleista?

IltaSanomat on kuukaudesta toiseen työntänyt ulos koronaoksennustaan, jossa ei mitää perää. Eräs esimerkki ovat Worldometersistä poimitut luvut koronakuolleista. Ruotsista niitä tulee vaikka seuraavasti: Worldometersin mukaan Ruotsissa on joulusta asti ollut hyvin 25 koronaan kuollutta päivässä viidessä kuukaudessa tästä tulee jo 3750 Se vastaisi tuolta ajalta noin 10%. ylikuolleisuutta. 

Mutta kun ne iltasanomien jutut ovat tosiaan sitä oksennusta, ja ovat olleet koko ajan;  Valeita, sillä samaan aikaan Ruotsi on ollut jo viikosta 5 asti alikuolleisuudessa, ja olen näyttänyt tämän vieläpä useasti. Se tulee esiin kun etsit tuosta Ruotsin käyrän. Kun klikkaat käyrää niin klikkauskohdalta tulee esin viikko ja kuolleisuusprosentti.

https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps

Eikä se ole näitten IltaSanomien, jne. ainoa oksennus aiheesta.

Ps. Nohynek on ollut etenkin alussa, ja jopa edelleen kuin se vähintäänkin enemmän järjissään oleva aiheesta. Ainoa, joka sanoi, että on aloitettava keskustelu siitä miten jatkaa tavallista elämää. Vertasi koronaa Influenssaan, ja johonkinhan asiaa pitää verrata. Muuten on kyse ilmassa leijuvista asioista joista ei saa yhtään mitään käsitystä.

Vierailija
37/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona ei ole totta.

Tämä, tämä niin hemmetisti. Toivottavasti ihmiset nyt aukaisivat silmänsä ja alkaisivat ajattelemaan.

(Sama koskee myös hiljattaista G7-kokousta, maailman huippujohtajat koolla ja kenelläkään ei maskia eikä turvaväleistä tietoakaan. Jos kyseessä olisi tappava pandemia, he olisivat pitäneet huolta turvallisuudestaan tai jopa pitäneet kokouksen etänä.)

Ei maskeja?

Vierailija
38/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä pääkaupunkiseudulla lähijunissa.

Vierailija
39/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä lääkäreillä on ohituskaista. Tosin en tiedä hänen ikäänsä. Itse saan 2 viikon kuluttua 2. rokotteen , olen 57. Tämä Vantaalla.

Itse olen myös hus:lla töissä. Ikää 35v ja asuinpaikkana Helsinki. 2. rokote ensi viikolla.

Vierailija
40/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti joutaisi pois husin johdosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi