Kuinka usein kuulette naapurien seksiäänet?
Tai oletteko törmännee tuntemattomiin paneskelijoihin luonnossa?
Onko se kiusallista vai kiihottavaa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kotioloissa en koskaan. Asunut ensin 25 v. omakotitaloissa ja viime 10 v. rivitalossa. Kerran Helsingissä hotellissa jostain kuului naisen uikutus kovaa ja korkealta. Samoin Lissabonissa kivitalokujalla kulkiessa kaikui kivasti naisen voihkinta avoimesta ikkunasta.
Voin päivittää oman viestini. Viime kesänä pohjoisen reissulla hotellissa naapurihuoneen pari uikutti menemään moneen otteeseen. Lisäksi ulkoilureitillä lenkkeilevä nuoripari pysähtyi huilaamaan. Pussailivat ja supisivat kun tulin kohdalle ja vilkuilivat perääni. Uteliaisuuttani jäin kauas seuraamaan tilannetta. Jonkin aikaa olivat lähekkäin ja katselivat ympärilleen, mutta jatkoivat kuitenkin juosten matkaa.
Seinän takainen huoneisto on ollut tyhjä ja nyt sinne muutti nuori perhe ja sängyn rytkytyksestä tietää mitä siellä tehdäään. Näiden äänien takia rouva pyysi korjaamaan meidän sängyn, liimasin ja ruuvasin muutaman vanerin palan, natinat ei häiritse enää rouvaa kun pannaan vähän rajummin, minua ei haittaa vaikka naapuri tietää et pannaan rajusti!
M55
Joskus hotellissa olen kuullut ja kaupunkiasunnolla kuulen kun joku pari harrastaa seksiä keskiviikkona tai torstaina n. klo 20-21
Viikonloppuisin olen pääsääntöisesti mökillä joten en tiedä mitä viikonloppuna touhutaan.
Naine nuikuttaa ja mies puhisee voimakkaasti mutta ei se häiritse, hyvä kun harrastavat.
En koskaan kun naapuriin on matkaa yli 100m. Olisi kyllä kiva jos joskus kuuluisi, ei häiritsisi minua. Itse olen sen verran äänekäs että varmaan ihan hyvä että on vähän enemmän etäisyyttä.
Seksiäänet ei koskaan häiritse. Seksi on iloinen asia ja sen äänet elämän ääniä.
Nykyiseen asuntoon ei ole vuosiin kuulunut, mutta harvakseltaan voisi olla ihan mukava kuulla. Ja ei sanoja, ainakaan tunnistettavasti, vaan voihkimista ja muita ääniä.
M35
Aikanaan kuului hirveä nitinä vain, luultavasti naapuri rapusta. Edellisestä kerrasta onkin pari vuotta, lienevätkö muuttaneet pois.
Nykyään kuuluu selkeästi naisen kovaääninen voihkinta. Äänistä on pääteltävissä, että nainen saa 3-5krt. aktin aikana. Yleensä voihkinta päättyy miehen karjahteluun. Lieneekö asialla joku uusista naapureista.
Noita ääniä kuuluu about 1-4 kertaa viikossa, yleensä iltaisin. Siitä en tiedä harrastavatko useinkin yöllä, mutta kerran kuului ääniä joskus kahden jälkeen yöllä. Silloin en kuullut miehen karjahtelua / muita ääniä. Olikohan asialla vieras mies?