Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kuulette naapurien seksiäänet?

Vierailija
26.06.2021 |

Tai oletteko törmännee tuntemattomiin paneskelijoihin luonnossa?

Onko se kiusallista vai kiihottavaa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kuullut ikinä.

Vierailija
2/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Naapuri asuu 2km päässä. Ihan niin kova meno ei ole 80+ parilla ollut, että tänne asti olisi kuulunut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä talossa niitä ei kuule ikinä, pelkkiä deekuja, sairaita ja peräkammarinpoikia täynnä.

Vierailija
4/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuu hyvin sairas vanha rouva. Hän ei oikein noita puuhia taida harjoittaa. Ei ainakaan äänekkäästi. En kyllä keksi, miten joku voisi kiihottua siitä, että kuulee naapurin harrastavan seksiä. 

Vierailija
5/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurista ei kuulu mitään, mutta viikko sitten kohtasin kotitien varressa paneskelevan pariskunnan. Tuo noin 600m mittainen tie vie siis ainoastaan minun talooni, ei muualle. Ihmettelin, miksi keskellä tietä oli auto parkissa. Tööttäsin pari kertaa, ei ketään tullut paikalle. Nousin autosta ja kävelin pienen matkaa eteenpäin ja siellä koivukuitupinon takana parilla oli meneillään se kaunein, mitä naisen ja miehen välillä voi olla. Otin kuvan ja huusin, että nyt auto pois tieltä tai soitan poliisit. Lerpahti, en ottanut siitä kuvaa.

Vierailija
6/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kuuluu useamman kerran viikossa, välillä on muutaman viikon tauko. Ulina saattaa kuulua yöllä, illalla tai keskellä päivää. Kiusallista, jos olisi just vieraita tuolloin.

Vierailija
7/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kuullut ikinä.

En minäkään ole kuulut ikinä.lisäksi en kuuntele en kytää mitä naapurini,naapurit tekee.Sen enempää en kylää kytää ulkona luonossa ihmisiä tai uimaranoilla.

Vierailija
8/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kuullut ikinä.

En minäkään ole kuulut ikinä.lisäksi en kuuntele en kytää mitä naapurini,naapurit tekee.Sen enempää en kylää kytää ulkona luonossa ihmisiä tai uimaranoilla.

Ei sitä mitenkään kuunnella tarvitse, vaan meille ainakin kuuluu valitettavasti ihan kuuntelemattakin. Joskus kuulen sen, vaikka kuuntelisin kuulokkeilla Youtubea.

Vierailija
9/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut kerta, jolloin olen kuullut muiden seksiääniä on eräissä häissä (kaukana kotoa, joten jäin tarjottuun majapaikkaan yöksi). Siellä lesbopari ns. painoi menemään koko yön. Ei todellakaan kiihottanut, vaan v'tutti ankarasti kun ei saanut heidän takiaan nukuttua. 

Vierailija
10/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

150m lähimpään taloon joka on kesämökkinä ja 270m lähimpään vakituiseen asuntoon. Ei ole kuulunut seksiääniä.

20 vuotta sitten asuttiin kerrostalossa ja pari kertaa kuului jotain.

Vierailija
11/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien yläkerrassa aikoinaan asui kuuro pariskunta.Se oli todella kiusallista.Ne kun ei kuulleet tuottamaansa ääntä. Ja se ääntely oli myös erilaista.

Onneksi muulloin ei ole tarvinnut kuunnella.

Vierailija
12/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä talossa niitä ei kuule ikinä, pelkkiä deekuja, sairaita ja peräkammarinpoikia täynnä.

Mihin kategoriaan itse kuulut?

Vierailija
13/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn paukutuksen seinää vasten kuulen. Tasaisen tylsää paukutusta, joka kestää lyhyen aikaan. Säälin naapurin naista, joka ei saa hyvää seksiä,

Vierailija
14/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 10v sitten lähes päivittäin. Nyt ei ole kymmeneen vuoteen kuulunut enää kertaakaan kun tuo nuoripari muutti pois.

Vierailija
15/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä naapurin mies oikein on, mutta seksin suhteen melkoinen sonni taitaa olla. Usean kertaan viikossa kuuluu sängynpäädyn jumputus seinää vasten. Tasaista tahtia ainakin puoli tuntia - välillä nopeutuen. Ja naisen ulina ja voihke kuuluu seinien läpi. Sellainen yli viiskymppinen vatsakas mies, mutta usein nuori nainen mukanaan kulkee.

Vierailija
16/47 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuulin yläkerrasta miehen kovaäänistä voihketta. Kuulosti siltä, että teki todella hyvää. Taisi olla ns. oma kiva käynnissä. Asuin siinä asunnossa vain lyhyen aikaa enkä ehtinyt yhtään tulla tutuksi naapureiden kanssa, joten mysteeriksi jäi, kuka oli ollut äänessä.

Vierailija
17/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kategoriaan itse kuulut?

Itsehän olen jo ikääntynyt ihminen, mutta ei siitä ole kovinkaan montaa vuotta kun meininki oli vielä ihan kokonaan toista. Toista kuin täällä nyt asuvilla deekuilla, sairailla ja peräkammarinpojilla.

Vierailija
18/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naapurin leskimummolla ei ole miesvieraita näkynyt, eikä mitään kurpan huutoa kuulunut. Muutkin naapurit on aika iäkkäitä täällä maalla, niin tuskin täällä muut nai kun me. Joskus vedeltiin pakussa suon laidalla, kun oli niin kuuma, että oli pakko avata takaovet. Siinä molemmat pidettiin ääniä, vaimo huusi, ja minä hirnuin. Ei huomattu naapureita, jotka olivat lakkoja poimimassa, ennenkuin lähdettiin. Eivät ole morjestaneet sen jälkeen. En tiedä ovatko kateellisia, vai tuliko traumoja vanhoille ihmisille.

Vierailija
19/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen silleen kuullut.

Se olikin pikkuisen erikoinen juttu.

Oltii vaimon kanssa mökillä, ja sama nainen on vieläkin.

No uskaltaa kertoa siitä ulinasta näin kun tuskin kukaan tunnistaa.

Korkeintaan vaimoni ja se nuori mies joka sai vaimostani sen voihkeen ja ulinan.

Olimme tosiaan vaimon kanssa kahdestaan mökillä.

Mun piti lähteä käymään kaupassa,, ajoin jo melkein puoli matkaan kun huomasin että lompakko on toisen takin taskussa. Eipä mitään.. Takasin mökille , huhuilin vaimoa kun häntä ei näkynyt. Olisin kysynyt onko tullut jotain uutta mieleen.

Muistin että hän puhui jotain pyykkäämisestä. Menin saunatuvalle, voihke kuului jo terassille. Ajattelin että hän oli dildon ottanut esiin.

Kurkkasin ikkunasta, verhot oli melkein kiinni, mutta raosta näki kuinka miehen lantio hakkas vasten vaimon lantiota. vaimo uikutti alla ja kun menin sisään, pillu tuoksui ja litisi.

Saivat juuri orkun kun tulin heidän viereen. Nuori mies hyppäs pystyyn vaimoni päältä ja kullin nokasta ruiskahti aika moinen mälli komeassa kaaressa vaimoni päälle.

Pyytelin anteeksi kun tuolla tavoin ryntäsin keskeyttämään herkällä.

No asiat sovittiin, nuoresta miehestä tuli hyvä ystävä.

Autteli eteenkin vaimon raskaita töitä.

Vierailija
20/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan opiskeluasunnossa asuessani naapuri ryskytti oikein kunnolla, että patterit kolisi seinää vasten. En tiedä, kun se pattereiden ryskyttäjä oli, mutta ääni kyllä kuulua ohuiden seinien läpi varmaan koko kerrostaloon.

Nykyään asun maalla omakotitalossa. Ei täällä naapureiden petipuuhat tai muutkaan äänet kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme