Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sting ei jätä 225 miljoonan euron omaisuudesta penniäkään lapsilleen

Vierailija
23.06.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288705280980.html?pos=ok-nln

Ajattelin eka, että meinaa laittaa rahat hyväntekeväisyyteen, mutta kuulemma aikoo tuhlata rahat itse. Minä en kyllä ymmärrä tällaista "lasten täytyy tienata omat rahansa itse". Kerta Stingin lapset ovat kaikki aikuisia ja ilmeisesti myös työssäkäyviä, he varmaan ymmärtävät työn tärkeyden. Minusta on vanhempien velvollisuus taata jälkipolvelleen hyvät edellytykset elämällä, myös rahallisesti. Hyväpalkkainen työ hankitaan, jotta olisi varaa elättää lapset.

Minusta olisi jaloa laittaa iso osa rahoista hyväntekeväisyyteen ja jättää lapsillekin sitten mukavat summat vielä. Kuitenkin Stingin tapauksessa puhutaan sen verran isoista rahoista. Kyllähän Sting ehtii loppuelämänsä aikoja noita rahoja tuhlaamaan itseensäkin ilman että ne kaikki rahat kesken loppuisivat.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:29"]

Voi luoja mikä runkkari. Jauhaa jostain lastensa korkeasta työetiikasta ja kuinka hänen lapset ei ainakaan ole syntyneet kultalusikka suussa, eivätkä ole saaneet juuri mitään. :D:D Kovasti yrittää pappa todistaa jotain. Varmasti hyvin vittumainen ihminen.

[/quote]

Miksi hänen pitäisi elättää aikuiset lapsensa? 

Vierailija
22/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava mies

Naiset ne miesten rahojen perään juoksee, miksi pitäisi opettaa lapsiaankin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin kun luin jutun, että heitti sen lähinnä vitsillä. Eihän ne kerkii millään tuota määrää tuhlaamaankaan.

Vierailija
24/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 14:27"]

Argh! Onko Sting pesunkestävä av-mamma? Nehän aina potkii lapset kotoa, kun nämä täyttävät 18 vuotta. Sen jälkeen saavat kakarat tulla omillaan toimeen "koska niin minäkin lähdin kotoa jo 16-vuotiaana ja kaiken hyvän olen ihan itse hankkinut ilman muiden apua".

[/quote]

Ei kun AV-mammat pitää kakarat perhepedissä 25 vuotiaaksi asti, ja ostaa sitten kämpän ja kaikki kalusteet ja tarvikkeet valmiiksi, käy vielä varmuuden vuoksi siivoamassa ja tekemässä ruuatkin ettei pikku piltti vaan rasitu tai jotain, se on sitä lapsentahtista kasvatusta.

Vierailija
25/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin että STIG!! Mietin, että onko se ny NIIN hyvä... :)))

Vierailija
26/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://finance.yahoo.com/news/15-tycoons-who-won-t-leave-their-fortunes-to-their-kids-195610442.html

Ei ole ainoa! Eika se ole kusipaisyytta eika vittuilua. Mihinka menisi naiden perintoa odottavien mammojen saamat rahat, designer laukkuihin?

Vierailija
27/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sting on vain kohtalon oikusta rikastunut nousukas joka kuvittelee että onnella ei ole ollut mitään osuutta rikastumisessa. Jos kaikilla lahjakkailla ihmisillä olisi onnea olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan maailma olisi miljonäärejä täynnä. Minusta tuo edustaa silkkaa narsismia ja pohjatonta itsekkyyttä. Minä ja minun jälkeeni vedenpaisumus...

Vierailija
28/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sting! Minäkään en jättäisi tuollaista omaisuutta jälkeläisilleni, kyllä niitä on kammottavia tapauksia nähty, miten käy kun saadaan hillittömästi rahaa, minkä eteen ei ole tarvinnut tehdä mitään. Ja vielä kammottavia on nää perijät ja rikkaiden penskat, jotka ilmeisesti ihan oikeasti luulevat, et niiden vanhempien rahat on niiden lasten aikaansaannoksia. Se on hupaisaa, mutta kammottavaa samalla.

Niin Sting ja Bill Gates on varmaan nähnyt tällaisia tapauksia ihan tarpeeksi ja eivät halua samaa kohtaloa omille pennuilleen. Jokaisen terveen ja työkykyisen ihmisen pitäisi tehdä itse elämänsä, tienata itse rahansa, luoda oma uransa. Sillä tavalla se sitten tuntuukin joltain + olet yhteiskunnallisesti hyödyllinen.

Vierailija
29/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapsista on nyt 37 vuotias, nuorin 18. Näistä jokaisesta on tullut taatusti täyspäisempi, kun ovat itse olleet vastuussa itsestään, eli eivät ole missään vaiheessa olleet pappa betalar -lellipentuja. Viisaalta Sting minusta vaikuttaa.

Vierailija
30/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloomberg's two daughters, however, may be left to foot the bill upon his death. Bloomberg once said, "the best financial planning ends with bouncing the check to the undertaker."

Tama oli minusta hyva! Bloomberg on New Yorkin kaupunginjohtaja ja ottaa siita hommasta dollarin vuodessa palkkaa.

Vierailija
31/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol, yllättävästi tämä saa suomessa kovaa kannatusta. se on niin hyvä, että joka

sukupolvi saa aloittaa aina nollasta. muualla maailmalla pyritään luomaan jatkuvuutta ja omistamista.

Vierailija
32/32 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisin ylpeä ja onnellinen, jos voisin jättää omille jälkipolvilleni tuollaisen miljoonien perinnön. Siitä riittäisi lapsenlapsille, heidän lapsilleen ja vielä heidänkin lapsilleen.