Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle mielenkiintoinen ja jännittävä ammatti!

Vierailija
23.06.2014 |

Multa löytyy ihan hyvä yo-todistus sekä jonkin verran yliopisto-opintoja alalta, joka ei erityisesti kiinnosta.

Haluaisin haastavan/mielenkiintoisen/jännittävän ammatin. Ei haittaa, vaikka työ olisi stressaavaa, vaatisi jatkuvaa oppimista yms. Olen hyvä matemaattisissa ja luonnontieteellisissä aineissa sekä kuvataiteessa. Historia, yhteiskuntatieteet ym. ei suju.

Harkinnassa:

- poliisi 

- ensihoito

- lääkis

- matkailuala

- arkkitehtuuri (avo-testi ehdotti tätä)

Keksittekö lisää vaihtoehtoja?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkis, jos pidät ihmisten kanssa työskentelystä ja omaat hyvän paineensietokyvyn. Toisaalta, jos olet taiteellisesti ja matemaattisesti lahkakas, niin Arkkitehti.

Vierailija
2/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merikapteeni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24 + Vauva.fi moderaattori.

siinähän sitä ammattia sulle on.

Vierailija
4/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astronautti. Jos hankit usealta tieteenalalta tohtorintutkinnot ja mielellään vaikka hävittäjälentäjäkoulutuksen, niin ehkä sinua voitaisiin harkita noihin hommiin.

Vierailija
5/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni tuli mieleen poliisi, ennen kuin edes näin että harkitset sitä. Työllisyys tosin ei ole kovin hyvä. Jos vaan päätä riittää niin lääkäriksi! Varmasti töitä ja hyvin arvostettu ammatti.

Vierailija
6/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaat jännitystä työssä, niin sitten kai noi poliisit, palomiehet, lääkärit (ea erityisesti), sosiaalityöntekijät ja toimittajat ovat niitä joilla tapahtuu työaikana. Mä taas olen tyytyväinen arkiseen toimistotyöhön ja haen jännitystä vapaa-ajan harrastuksissa. Siten saa ihan itse valita, että kuinka jännittävää elämää milloinkin viettää.

Vierailija
7/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä :)

Tiedän, että lääkärin ammatti ei ole välttämättä jännittävää. Eräs sukulainen on lääkärinä työterveyshuollossa. Lääkikseen pääsisin varmaan helpommin sisälle kuin poliisikouluun tai arkkitehtuurin laitokselle, mutta kärsivällisyys ei taida riittää niin pitkään koulutukseen kuin mitä erikoistuminen vaatii.

ap

Vierailija
8/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleontologi. Mikä on jännempää kuin dinosaurukset?

Ehdottomasti tuo, jos kerran olet hyvä luonnontieteellisissä aineissa ja kuvataiteissa. Luulisin (en tiedä varmaksi), että maastossa piirretään yhä niitä löydöksiä, vaikka varmasti kamerakin naksuu ahkeraan.  

Pääset vierailemaan erikoisiin paikkoihin. Työllistyminen ei ehkä ole helpointa.

Vierailija
9/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkis on hyvä, eikä sinun tarvitse valita mielestäsi tylsää alaa. Työ päivystyspolilla on hyvinkin vauhdikasta. Kärsivällisyyden ei tarvitse riittää erikoistumiskoulutukseen, koska sehän ei ole pelkkää koulutusta, vaan sen aikana tehdään töitä ihan normaalisti ja iltaisin sitten opiskellaan itsenäisesti.

Vierailija
10/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoitu, jännittävä on

Vierailija
11/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

elintarvike-/terveystarkastaja :D

Vierailija
12/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen agentti.

Vierailija
13/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne ja samat intressit kuin ap:lla paitsi poliisi tai matkailuala eivät innosta. Lisäksi olen sinnikäs ja siedän tylsyyttäkin, mutta muuten mielenkiintoinen ja haastava työ kiinnostaisi, yliopisto-opintoja epäkiinnostavalta alalta ja luonnontieteet sujuvat ja kiinnostavat.

Vierailija
14/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ja haastava asiantuntijatyö. Kaikki akateemiset av-mammat aina hehkuttaa sitä.

Vierailija
15/15 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanjauhaja tai taivaanrannan maalari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi