Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vastaa viesteihin, vaikka vaikuttaa todella ihastuneelta, häh?

Vierailija
23.06.2014 |

Olen siis tutustunut yhteisten ympyröiden kautta mieheen, jonka kanssa kai vähän flirttailua. Vietettiin vähän aikaa sitten viikonloppu yhdessä muiden samaan harrastuspiiriin kuuluvien kanssa. Mies sai mun pääni ihan sekaisin, vaikka yhtään mitään ei tapahtunutkaan. Viikonlopun jälkeen laitoin hälle viestin, että haluaisin mielelläni nähdä uudestaan, mutta en ole saanut mitään vastausta. Kuitenkin tosi vahvasti olin astivinani, että mies oli todella ihastunut, jotenkin kävi musta ilmi siinä, että halusi koko ajan ollut mun lähelläni, huokaili tosi oudosti salaa, punasteli sun muuta. Olenkohan mä nyt vaan kuvitellut kaiken? Tuntuu tosi oudolta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti ihastuneelta? Varmaan sitä olikin, juuri sillä hetkellä, Mutta ei tarkoita, että olisi kiinnostunut sitten kuitenkaan. Mene ja tiedä.

Vierailija
2/4 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta olen aistinut samaa jo monta kuukautta. Ei ollut vaan tuo yksi kerta. Tosin tilanne ei kyllä ole missään suhteessa otollinen millekään suhteelle, ehkä se vaikuttaa, kun kyseessä ei ole mikään ihan tyhmä tapaus.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan on suhteessa. Ei kenties tullut sitä silloin mainittua, mutta... Viikonloppu poissa on toinen juttu kuin arki kenties perheen kanssa. Neuvoni: unohda mies. 

Naiset aina keksivät (itsekin aikoinaan) kaikenlaisia syitä siihen, miksi mies ei vastaa tai ei pidä yhteyttä yms. Selityksiä on kuitenkin vain yksi: mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Ikävä juttu, mutta näinhän se on. 

Move on, sister. 

Vierailija
4/4 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tästä siinä varmaan valitettavasti on kyse. Mies on kyllä sinkku, sen tiedän, mutta minulla on lapsi, ja hän taas tietää sen...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän