Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuo Malmi on noin täynnä sekavia ihmisiä?

Vierailija
25.06.2021 |

En asu siellä, mutta sattumalta kävin siellä äsken. Joka toinen vastaantulija ihan sekaisin..

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että n. 30% väestöstä omaa ÄO:n alle 85, joka on tasoa 50 kännissä tai huumeissa. Eli ihmisapinoita heilumassa.

Vierailija
22/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä om helle.

Ei ole ollut hellettä ainakaan muualla pohjois-helsingissä tänään eli tuskinpa malmillakaan.

Ja malmi nyt vaan on malmi. Kamala paikka joka menee vaan pahempaan suuntaan eikä tuon sakin sekoilua helle selitä. Yhtä sekaisin ne on pakkasellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin hautuumaa on hilljanen paikka, sopii sekaville ihmisille.

Vierailija
24/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan mennyt muutamassa vuodessa ihan lopullisen tärviölle vaikkei se mikään laatupaikka ole ikinä ollutkaan.

Se prisman puoli varsinkin on niin järkyttävän saastainen kaikin tavoin ettei sitä saa siistiksi enää millään. Se kaikki lika ja pska oikein haisee siellä.

Tämä on itse asiassa totta, koen Malmin aseman seudun vielä rupuisemmaksi paikaksi kuin oman asuinalueeni, ja minä joudun asumaan Itäkeskuksessa.

Likaisuus on yksi niitä kaikkein ikävimpiä seikkoja näillä huonommilla alueilla asuessa, jotain eriteroisketta joka paikassa, kadulla kävellessä pitää väistellä räkäklimppejä ja kusivanoja ja oksennuskasoja. Julkisissa paikoissa ovenkahvat ym. ällöttävässä töhnässä.

Tuolla tosiaan ihan näkee sen vuosien pinttyneen pskan ja saastan kaikilla mahdollisilla pinnoilla. Ja se haju mikä tuolla leijailee ihan kaikkialla on karsea. Sellainen omituisen imelähkön tunkkainen.

Edes helsingin asematunnelissa ei ole (ollut) koskaan noin kamalaa hajua.

Vierailija
25/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä narkkarit käyttää aina huppuja? Huppupäitä tuolla piisaa..

Vierailija
26/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea juttu, kun Malmilla asuu myös paljon lapsiperheitä, mutta he eivät juuri viitsi tuolla Prisman hoodeilla liikkua juuri tästä syystä.

Vierailija
27/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan mennyt muutamassa vuodessa ihan lopullisen tärviölle vaikkei se mikään laatupaikka ole ikinä ollutkaan.

Se prisman puoli varsinkin on niin järkyttävän saastainen kaikin tavoin ettei sitä saa siistiksi enää millään. Se kaikki lika ja pska oikein haisee siellä.

Tämä on itse asiassa totta, koen Malmin aseman seudun vielä rupuisemmaksi paikaksi kuin oman asuinalueeni, ja minä joudun asumaan Itäkeskuksessa.

Likaisuus on yksi niitä kaikkein ikävimpiä seikkoja näillä huonommilla alueilla asuessa, jotain eriteroisketta joka paikassa, kadulla kävellessä pitää väistellä räkäklimppejä ja kusivanoja ja oksennuskasoja. Julkisissa paikoissa ovenkahvat ym. ällöttävässä töhnässä.

Tuolla tosiaan ihan näkee sen vuosien pinttyneen pskan ja saastan kaikilla mahdollisilla pinnoilla. Ja se haju mikä tuolla leijailee ihan kaikkialla on karsea. Sellainen omituisen imelähkön tunkkainen.

Olen ollut siinä Malmin aseman yhteydessä olevassa kauppakeskuksessa työkeikalla tekemässä asiakastyytyväisyyskyselyä, ja yksi asia toistui vastauksissa: törkyiset vessat. Ja likaisia ne olivatkin. Asun tosiaan itse Itiksen kauppakeskuksen vieressä eivätkä täälläkään ole niin pahassa kunnossa vessat. Kertoo jotain siitä millaista väkeä siellä pyörii, siistit ja normaalisti käyttäytyvät alueen asukkaat siitä sitten joutuvat kärsimään.

Vierailija
28/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Kannelmäen Sitratorilla ja meininki oli tavallistakin rehvakkaampaa. Miksi noiden deekujen annetaan perseillä tuolla?

Vierailija
29/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likaisuus tuntuu olevan normi Malmilla. Jopa ihan normaalit liiketilatkin tuntuvat säästäneen siivouskuluista vähän liikaakin.

Näinkin, mutta jos asiakaskunta on sellaista, että aivan työkseen sotkevat niin valitettavasti mikään normaali siivous ei pysy siinä perässä.

Nimerkillä siivoustyötä tehnyt (olisittepa nähneet, miltä näytti miestenvessa juuri siivottuna ja miltä se näytti kun siellä oli pari ukkoa ehtinyt käydä)

Vierailija
30/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään Kannelmäen Sitratorilla ja meininki oli tavallistakin rehvakkaampaa. Miksi noiden deekujen annetaan perseillä tuolla?

Tämäkin on aivan karmea paikka. Olen ollut siinä lähellä töissä ja siellähän oli mm. tehty sellaista, että postilaatikkoihin oli kustu.

Vierailija
31/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppu pitää varjoissa. Ulkomailla heitetään paita pään päälle sen jälkeen kun on otettu imut piipusta tai laitettu vedot ränniin. Kohdasta 1.30 eteenpäin:

Vierailija
32/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmi on jotenkin surullisen ankea paikka. Toivoton. En tiedä miksi on jopa Kontulaa ankeampi.

Vierailija
33/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne pitäisi asettaa ns. nollatoleranssi. Eli poliisi ja vartijat puuttuisi joka ikiseen perzeilyy, lähtien roskaamisesta. Jos ei tottele, putkaan. Malmilla asuu paljon normaaleja veronmaksajia eikä ole heille oikein, että tuo porukka isännöi siellä ja sekoilee. 

Vierailija
34/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppu pitää varjoissa. Ulkomailla heitetään paita pään päälle sen jälkeen kun on otettu imut piipusta tai laitettu vedot ränniin. Kohdasta 1.30 eteenpäin:

Just tuon aloituskuvassa olevan näköinen romani tuli tänään siellä juttelemaan. En sanonut mitään vaan menin Audilleni ja ajoin vauhdilla pois koska ahdisti. Jotakin se siellä huuteli perään ja ilme oli tuollainen.

Vierailija
35/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiteet ylittävä silta olisi teknisesti haastava uusia.

Positiivista Malmilla on uimahalli.

Vierailija
36/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut siinä Malmin aseman yhteydessä olevassa kauppakeskuksessa työkeikalla tekemässä asiakastyytyväisyyskyselyä, ja yksi asia toistui vastauksissa: törkyiset vessat. Ja likaisia ne olivatkin. Asun tosiaan itse Itiksen kauppakeskuksen vieressä eivätkä täälläkään ole niin pahassa kunnossa vessat. Kertoo jotain siitä millaista väkeä siellä pyörii, siistit ja normaalisti käyttäytyvät alueen asukkaat siitä sitten joutuvat kärsimään.

Itse en vessoista tiedä, mutta ihan nämä ns normaalitkin tilat on ihan järkyttävän likaisia kummallakin puolen rataa, mutta tuo malmintorin puoli on se pahempi. Siellä prismassa on lattiatkin ihan tahmaiset ja kaikki nurkat varsinkin oikein sellaisessa pinttyneessä liassa. Ja se haju siellä on ihan käsittämätön. Sama on sitten siellä novankin puolella etenkin hisseissä.. ei oikein tee mieli käyttää niitä. Ja se radan ylittävä yhdyskäytävä joutaisi jo räjäyttää pois, sitä ei enää puhtaaksi saa millään.

Vierailija
37/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin samalla Hekan talojen ohitse ja ne näytti tosin kämäisiltä. Varmaan kamalaa tavallisen ihmisen asua niissä, kun siellä vaan pirin voimalla mölytään ja riehutaan.

Herttaista, että pirinkäyttäjillä on oikeus asua edullisesti kaupungin asunnoissa.

Heillä jää enemmän rahaa välttämättömyyksiin eli huumeisiin. <3

Hekan asuntoihin on erittäin vaikea päästä, jos ei ole häätöä tai muuta sympaattista taustalla. 

Vierailija
38/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän johtuu ensinnä siitä, että kaikesta tingitään, kaikki pitää saada ilmaiseksi, ja otetaan halvin tarjous.

Toiseksi, nykyään ei osata enää organisoida yhtään mitään, vaan itse asian on korvannut organisaatioiden välinen vastuiden pompottelu sekä organisaatioiden sisäinen tyhjäkäynti.

Itse sitä hommaa, esim. että joku käy vetämässä aseman painepesurilla ja liukkarilla, ei voi tehdä koska kukaan ei organisoi sitä, ja pesuaineen pitää olla jotain tehotonta vihersaippuaa.

Tuota yhtä hommaa varten organisaatioissa on 10 välijohdon toimistorottaa, joille pitää maksaa palkkaa. Ei siinä jää rahaa ostaa painepesuria tai kunnon liukkaria.

Vierailija
39/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulis myrsky ja siivois ton paskan pois..

Vierailija
40/59 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se verran on ulkomaalaisille annettava pointseja, että ihan asiallisia ja perheellisiä oli tänään liikkeellä kun kävin. Ei aiheuttaneet ongelmia. Ongelmana oli kotimaiset nipat ja nuorisoporukat, jotka käyttäytyy aggressiivisesti ja röyhkeästi. Myös romaneita on todella paljon, eikä meno ole nättiä.