Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako rintojenpienennysleikkaus?

Vierailija
25.06.2021 |

Toivoisin kokemuksia kyseisestä leikkauksesta ja etenkin miten se vaikutti itsetuntoonne. Olen nuori nainen, jolla on huonolla tavalla isot rinnat eli niin että ne roikkuu eikä ole nätin pyöreät. Nolointa on, että en ole koskaan edes synnyttänyt ja silti ne roikkuu. Minua ei haittaisi edes poistattaa niitä täysin kokonaan jos se olisi halvempaa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vain rintojen suurennus kannattaa.

Vierailija
2/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-B kuppi paras, isommat koot ei viehätä kyllä ketään.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Isot tissit on kuvottavat. Yksikään mies ei ota sua vakavasti tai näe sua seksuaalisesti haluttavana niiden kanssa.

M31

Olen katsellut miesten mielipiteitä isoista rinnoista monilta eri keskustelupalstoilta ja havainnut, ettei miehet pidä isoista joten tämä on yksi isoimmista syistä miksi teen leikkauksen.

Ap

Vierailija
4/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa sanomaan että kannattaa, mutta ongelmasi onkin itsetunto ja rintojen ulkonäkö eikä koko.

Miten kestäisit, että rinnat jäisivät eri kokoisiksi, nännit sojottaisivat eri suuntiin, arvet olisivat huomattavat... Sitä nimittäin tapahtuu usein.

Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.

Vierailija
5/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa! Anna mennä vaan, äläkä kuuntele muiden juttuja. Kaikki yrittävät kuitenkin estää, kun eivät tajua millaista niiden kanssa on elää. Pinnallinen leikkaus ja siitä toipuu nopeasti. Jos täytät kriteerit, niin saat  julkiselta parilla poliklinikkamaksulla ja yhdellä sairaalan hoitopäivämaksulla. Terveyskeskuksesta aika arviointiin, ja saat sieltä lähetteen. Oikeasti hyvin tavallinen leikkaus, me ei vaan kauheasti tästä huudella, koska herättää niin paljon tunteita.

Vierailija
6/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on d/e kuppia ja haaveillut pienemmistä rinnoista aina. Julkisella puolella mutta koko ei riitä leikkaukseen -oon käynyt lääkärissä mittauttamassa/arvioinnissa + jatkuvat niska-hartiakivut vaivaa + harrastuksissa ovat tiellä.

Omalla rahalla taas en ole raaskinut; iso leikkaus ja päälle useamman viikon palkaton sairausloma sillä katsottaisiin kosmeettiseksi toimenpiteeksi. Yhdistelmä 4000-6000€ leikkaukseen ja 1,5-3viikkoa palkatonta saikkua…. kärsin rinnoista edelleen.

Vierailija
7/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion hankkiutua ja täytän kunnallisen kriteerit kevyesti. Olen lukenut, että rintansa pienentäneet ovat yksi tyytyväisimmistä potilasryhmistä:)

Vierailija
8/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi niille jotka väittää että miehet eivät pidä isoista rinnoista, niin minä kyllä pidän iso rintaisista naisista.

Vierailija
9/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielipiteiden vuoksi ei kannata lähteä itseään leikkelemään, muutenkin vaikutat sen verran nuorelta, että tuossa iässä ei plastiikkakirurgiaan pitäisi vielä lähteä ellei kyse ole jostakin epämuodostumasta tms. Jos rinnat ovat niin epätavallisen isot, että niistä aiheutuu kipuja tai ne haittaavat normaalia liikkumista, niin silloin leikkaus on perusteltu, mutta tästähän ei ilmeisesti ole kohdallasi kyse. Sinun ongelmasi ei ole rinnat, vaan huono itsetunto ja se, että arvotat itseäsi jopa sinulle täysin tuntemattomien nettikirjoittajamiesten mielipiteiden kautta. On ihan hirveän surullista, että nuori tyttö haluaisi silpoa tervettä kehoaan tuollaisesta syystä.

Vierailija
10/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa sanomaan että kannattaa, mutta ongelmasi onkin itsetunto ja rintojen ulkonäkö eikä koko.

Miten kestäisit, että rinnat jäisivät eri kokoisiksi, nännit sojottaisivat eri suuntiin, arvet olisivat huomattavat... Sitä nimittäin tapahtuu usein.

Tämän takia olen miettinyt rintojen poistamista kokonaan. Olen koko elämäni kuullut miehiltä miten heitä ällöttävät mun rinnat ja nykyään vihaan niitä niin paljon, että viiltelen niitä enkä ole uskaltanut näyttää niitä kenellekkään. Olen jopa itsemurhaa miettinyt.

Ap

Vierailija
11/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi niille jotka väittää että miehet eivät pidä isoista rinnoista, niin minä kyllä pidän iso rintaisista naisista.

Mutta pidät joka tapauksista pienirintaisista enemmän ja mua ahdistaa se, että en kuulu siihen ns. normaalien naisten joukkoon vaan mua vihataan mun rintojen takia.

Ap

Vierailija
12/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vastustaa pienennykseen menoa, mutta aion pitää pääni. Hän sanoo että mitä isommat sen seksikkäämpi. Mutta en kuuntele. Jättäkööt sitten jos on rinnoista kiinni. t. se pienennykseen myös aikova

Vierailija
13/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap

Ei ole totta että minä pitäisin enemmän pienistä rinnoista, isoja rintoja on ihanaa puristella.

Vierailija
14/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia olen miettinyt rintojen poistamista kokonaan. Olen koko elämäni kuullut miehiltä miten heitä ällöttävät mun rinnat ja nykyään vihaan niitä niin paljon, että viiltelen niitä enkä ole uskaltanut näyttää niitä kenellekkään. Olen jopa itsemurhaa miettinyt.

Ap

Kuulehan nyt. Jos noin on, kannattaa kylläkin kohdistaa viha kyseisiin miehiin eikä omiin rintoihin. Eliminoi törpöt, älä sitä mitä luontaisesti olet. Omanarvontuntoa kehiin, nainen!

Vierailija
15/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse on d/e kuppia ja haaveillut pienemmistä rinnoista aina.

Mulla sama kuppikoko ja haaveilen isommista, koska omat on ihan litteät pannukakut.

Vierailija
16/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

a-cuppeja ei voi edes rinnoiksi sanoa, pieni kumpu nännillä, ei todellakaan jatkoon.

Vierailija
17/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aion hankkiutua ja täytän kunnallisen kriteerit kevyesti. Olen lukenut, että rintansa pienentäneet ovat yksi tyytyväisimmistä potilasryhmistä:)

Niin me ollaankin! 

Vierailija
18/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi tyttö pieni. Sinä tarvitset psyykkistä apua, et kirurgiaa. Ei kukaan kunniallinen plastiikkakirurgi sinua edes leikkaa kun syy operaatioon hakeutumiseen on täysin vääristynyt kehonkuva ja itseinho. Vain vastuuton puoskari tekee sinulle tämän leikkauksen.

Miksi sinä haluaisit riistää itseltäsi ainutlaatuisen, arvokkaan elämäsi joidenkin miesten törkypuheiden vuoksi? Nuo miehet saisivat hävetä, et sinä.

Vierailija
19/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset rinnat sinulla Ap on?

Vierailija
20/45 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen laskeutuminen alaspäin ei oikeasti haittaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme