rakkaani muutti suomeen Egyptistä :)
Kauan siihen menikin mut nyt saamme olla yhdessä aina <3 oon niin happy. Vauva syntyy jouluna.
Kommentit (71)
Mäkin tykkään suomipatjamiehist just sen takii, et niil on niin hienot autot. Ei se kaljamaha sit niin pal haittaa. Vaiks on noi usalaisetki tosi komeit...
Jee, jalkapallo on ihanaa, kun ulkomaalaiset, kyvykkäät miehet näyttää, missä mennään ja peli kulkee!
MM-kisat= MAAILMAN mestaruuskisat! Siis maailman! Mukana koko maailma! Eiku, hups, ei suomen miehet ollutkaan...
Mun mies on mustis kun katselen Ronaldoo:D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:19"]
Tuntemani egyptiläinen piiri:
2) 4 lapsen kotiäitinä nainen sai odotella miestään, kun ravintoloita omistava egyptiläinen turhake vuokrasi JOKA viikonloppu hotellihuoneen Grand Marinasta, jossa esiintyi turistina ja iski muita naisia. Kun vaimolle kerrottiin tästä touhusta, niin se suomalaisnainen, joka kertoi asiasta vaimolle, haukuttiin valehtelijaksi ja pahaksi koko egyptiläisen miesköörin toimesta.
[/quote]
ALI ?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:52"]Ai kuka hiljeni? Ei mua huvita teille mitään enää kirjottæ kuntaa meni tälläseks. Multa loppui akku puhelimesta niin hain miehen tabletin jota en osaa käyttää.
[/quote]
Ei, kun se sun toinen rooli, se hommahuutelija. Se hiljeni, kun jäi kiinni tai sit se googlaa "faktoja". Seuraavana se lähettää sut "mamupatjailemaan" ja huutelee vielä vähän mut ei siis onnistunut siltä tääkään ketju. On se nyt kumma homma, kun mikään ei onnistu!?!
vahvoja miehiä kentällä! Vaihtaisin kyl sittekin mun suomipatjaäijän noihin komistuksiin. Kyl jenkkiautokin kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:19"]
Tuntemani egyptiläinen piiri:
2) 4 lapsen kotiäitinä nainen sai odotella miestään, kun ravintoloita omistava egyptiläinen turhake vuokrasi JOKA viikonloppu hotellihuoneen Grand Marinasta, jossa esiintyi turistina ja iski muita naisia. Kun vaimolle kerrottiin tästä touhusta, niin se suomalaisnainen, joka kertoi asiasta vaimolle, haukuttiin valehtelijaksi ja pahaksi koko egyptiläisen miesköörin toimesta.
[/quote]
ALI ?
[/quote] Heh, en ihmettelis vaikka olis, sopis hyvin kuvaan :D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:00"]
Kauan siihen menikin mut nyt saamme olla yhdessä aina <3 oon niin happy. Vauva syntyy jouluna.
[/quote]
Mitä se meille kuuluu? Miksi laitat tällaisen tiedonannon? Eikö FB riitä?
:D ja kaljamaha