Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakkaani muutti suomeen Egyptistä :)

Vierailija
23.06.2014 |

Kauan siihen menikin mut nyt saamme olla yhdessä aina <3 oon niin happy. Vauva syntyy jouluna.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ja kaljamaha

Vierailija
62/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään suomipatjamiehist just sen takii, et niil on niin hienot autot. Ei se kaljamaha sit niin pal haittaa. Vaiks on noi usalaisetki tosi komeit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, jalkapallo on ihanaa, kun ulkomaalaiset, kyvykkäät miehet näyttää, missä mennään ja peli kulkee!

Vierailija
64/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MM-kisat= MAAILMAN mestaruuskisat! Siis maailman! Mukana koko maailma! Eiku, hups, ei suomen miehet ollutkaan...

Vierailija
65/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mustis kun katselen Ronaldoo:D

Vierailija
66/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:19"]

Tuntemani egyptiläinen piiri:

2) 4 lapsen kotiäitinä nainen sai odotella miestään, kun ravintoloita omistava egyptiläinen turhake vuokrasi JOKA viikonloppu hotellihuoneen Grand Marinasta, jossa esiintyi turistina ja iski muita naisia. Kun vaimolle kerrottiin tästä touhusta, niin se suomalaisnainen, joka kertoi asiasta vaimolle, haukuttiin valehtelijaksi ja pahaksi koko egyptiläisen miesköörin toimesta.

[/quote]

ALI ?

Vierailija
67/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:52"]Ai kuka hiljeni? Ei mua huvita teille mitään enää kirjottæ kuntaa meni tälläseks. Multa loppui akku puhelimesta niin hain miehen tabletin jota en osaa käyttää.

[/quote]

Ei, kun se sun toinen rooli, se hommahuutelija. Se hiljeni, kun jäi kiinni tai sit se googlaa "faktoja". Seuraavana se lähettää sut "mamupatjailemaan" ja huutelee vielä vähän mut ei siis onnistunut siltä tääkään ketju. On se nyt kumma homma, kun mikään ei onnistu!?!

Vierailija
68/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on homma

Vierailija
69/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvoja miehiä kentällä! Vaihtaisin kyl sittekin mun suomipatjaäijän noihin komistuksiin. Kyl jenkkiautokin kelpaa.

Vierailija
70/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:19"]

Tuntemani egyptiläinen piiri:

2) 4 lapsen kotiäitinä nainen sai odotella miestään, kun ravintoloita omistava egyptiläinen turhake vuokrasi JOKA viikonloppu hotellihuoneen Grand Marinasta, jossa esiintyi turistina ja iski muita naisia. Kun vaimolle kerrottiin tästä touhusta, niin se suomalaisnainen, joka kertoi asiasta vaimolle, haukuttiin valehtelijaksi ja pahaksi koko egyptiläisen miesköörin toimesta.

[/quote]

ALI ?

[/quote] Heh, en ihmettelis vaikka olis, sopis hyvin kuvaan :D

Vierailija
71/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:00"]

Kauan siihen menikin mut nyt saamme olla yhdessä aina <3 oon niin happy. Vauva syntyy jouluna.

[/quote]

Mitä se meille kuuluu? Miksi laitat tällaisen tiedonannon? Eikö FB riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi