Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakkaani muutti suomeen Egyptistä :)

Vierailija
23.06.2014 |

Kauan siihen menikin mut nyt saamme olla yhdessä aina <3 oon niin happy. Vauva syntyy jouluna.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:31"]Egyptiläiset miehet rakastaa hoikkia, hyvävartaloisia ja huoliteltuja naisia. Tää on ihan itse egyptiläisen miehen suusta! 

mutta ylipainoisethan on helppoja lupa-automaatteja ja sen tajuaa joka ikinen mamu mies..

[/quote]

Tässä juuri se vanha ja kulunut läppä, jolla yritetään provosoida ja loukata. Ei mitään uutta tässäkään ketjussa... Samaa vanhaa ja väsynyttä keski-ikäisjankutusta...

Vierailija
42/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:32"]Egypti muuten päätti eilen tappaa kuolemantuomiolla lähes 200 veljeskuntaan kuuluvaa musua. Hyvä alku, mutta parasta olisi jos tappaisivat kaikki itsensä, ydinpommi omaan niskaan olisi heille pelastus.

[/quote]

Sitten näitä ihan yllättäen tempaistuja "poliittisia faktoja" kehiin... Välillä se on Egypti, välillä Algeria, välillä joku "tuntematon uhka". Eli sekoitus henkilökohtaista ja "poliittista". Provosointia, loukkaamista ja aina sama tavoite, tiettyjen kansanryhmien panettelu. So last season!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiihii, joku jäi ny kii! hommis?

Vierailija
44/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hommista mitään ja evvk. Oon vaan niin onnellinen ku Sain ton kullan kotiin.

Vierailija
45/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi nyt hommahemmu keksiä, kumman ottais, "poliittisen faktan" vai henkilökohtaisuuden? Kyllä se olis nyt henkilökohtaisuuden vuoro! Paino meni jo... Rumuus? Muut naisetkin jo vähän sohaistiin... Joku sukupuolitauti? Tai sittenkin "politiikkaa"? Äkkiä wikipediasta joku kohahduttava "fakta"... Vaikka... Brum Brum, sanoi algerialaisen traktori

Vierailija
46/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vaikutatte jotenkin kateellisilta AP:ole.

Vierailija
47/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:43"]Te vaikutatte jotenkin kateellisilta AP:ole.

[/quote]

Mä ainakin oon onnellinen hänen puolestaan. Harmittaa vaan, kun rasisti-hommis paljastui..

Mitä se nyt enää voi keksiä!?! Uus ketju pian? Sosiaalupummielättimamupatjahivraiskarit?

Vierailija
48/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vie meiän naiset.... Yhyyy... Ilman niitä kaikilla ois töitä tai ainakin sossu antais enemmän rahaa. Sossuu, kossuu! Täällä huutaa Jussi/Matti/Heikki/Timo jne...

Vierailija
49/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:43"]Ei ehdi nyt hommahemmu keksiä, kumman ottais, "poliittisen faktan" vai henkilökohtaisuuden? Kyllä se olis nyt henkilökohtaisuuden vuoro! Paino meni jo... Rumuus? Muut naisetkin jo vähän sohaistiin... Joku sukupuolitauti? Tai sittenkin "politiikkaa"? Äkkiä wikipediasta joku kohahduttava "fakta"... Vaikka... Brum Brum, sanoi algerialaisen traktori

[/quote]

Heh :D. Tää kaava on aina sama näissä aloituksissa.

Vierailija
50/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se nyt hiljeni?

Vierailija
51/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuka hiljeni? Ei mua huvita teille mitään enää kirjottæ kuntaa meni tälläseks. Multa loppui akku puhelimesta niin hain miehen tabletin jota en osaa käyttää.

Vierailija
52/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:32"]Egypti muuten päätti eilen tappaa kuolemantuomiolla lähes 200 veljeskuntaan kuuluvaa musua. Hyvä alku, mutta parasta olisi jos tappaisivat kaikki itsensä, ydinpommi omaan niskaan olisi heille pelastus.

[/quote]

Sitten näitä ihan yllättäen tempaistuja "poliittisia faktoja" kehiin... Välillä se on Egypti, välillä Algeria, välillä joku "tuntematon uhka". Eli sekoitus henkilökohtaista ja "poliittista". Provosointia, loukkaamista ja aina sama tavoite, tiettyjen kansanryhmien panettelu. So last season!

[/quote]

Seuraatteko mitään uutisia? 

http://yle.fi/uutiset/egyptissa_kuolemantuomio_liki_700lle__joukossa_muslimiveljeskunnan_johtaja/7210231

Ei ihme, että te nussitte noiden fasistien kanssa kun ette tiedä mistään mitään.

Vierailija
53/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nyt oli linkkien vuoro :). Mies 29 v hanki elämä.

Vierailija
54/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noihan oli varmaan mun miehen päätös? Noin kuolemantuomiot?

Vierailija
55/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä saa jää sanansyötöt pois päältä

Vierailija
56/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt kattoo kullankainaloo jalkapallo. Enkä tuu enää päivääni tänne pilaamaan koskaan. Ootte kyllä vittumaisia akkoja.

Vierailija
57/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 01:02"]

Lähden nyt kattoo kullankainaloo jalkapallo. Enkä tuu enää päivääni tänne pilaamaan koskaan. Ootte kyllä vittumaisia akkoja.

[/quote]

muista tämä ketju sitten kun saat nyrkistä ja ukkosi panee kaikkia mamupatjoja siellä täällä pienellä mikrokullillaan.

Vierailija
58/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just

Vierailija
59/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jaksaa, jaksaa. Saisko vielä muutaman kommentin rakas homssu. Olet sinä vaan niin lutunen.

Vierailija
60/71 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen nyt mun suomipatjan päälle! Sil on kyl vähän liian pieni muna mun makuun mut onneks sil on bemari ja kesämökki ja tosi hieno vene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi