rakkaani muutti suomeen Egyptistä :)
Kauan siihen menikin mut nyt saamme olla yhdessä aina <3 oon niin happy. Vauva syntyy jouluna.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:32"]Egypti muuten päätti eilen tappaa kuolemantuomiolla lähes 200 veljeskuntaan kuuluvaa musua. Hyvä alku, mutta parasta olisi jos tappaisivat kaikki itsensä, ydinpommi omaan niskaan olisi heille pelastus.
[/quote]
Sitten näitä ihan yllättäen tempaistuja "poliittisia faktoja" kehiin... Välillä se on Egypti, välillä Algeria, välillä joku "tuntematon uhka". Eli sekoitus henkilökohtaista ja "poliittista". Provosointia, loukkaamista ja aina sama tavoite, tiettyjen kansanryhmien panettelu. So last season!
En tiedä hommista mitään ja evvk. Oon vaan niin onnellinen ku Sain ton kullan kotiin.
Ei ehdi nyt hommahemmu keksiä, kumman ottais, "poliittisen faktan" vai henkilökohtaisuuden? Kyllä se olis nyt henkilökohtaisuuden vuoro! Paino meni jo... Rumuus? Muut naisetkin jo vähän sohaistiin... Joku sukupuolitauti? Tai sittenkin "politiikkaa"? Äkkiä wikipediasta joku kohahduttava "fakta"... Vaikka... Brum Brum, sanoi algerialaisen traktori
Te vaikutatte jotenkin kateellisilta AP:ole.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:43"]Te vaikutatte jotenkin kateellisilta AP:ole.
[/quote]
Mä ainakin oon onnellinen hänen puolestaan. Harmittaa vaan, kun rasisti-hommis paljastui..
Mitä se nyt enää voi keksiä!?! Uus ketju pian? Sosiaalupummielättimamupatjahivraiskarit?
Ne vie meiän naiset.... Yhyyy... Ilman niitä kaikilla ois töitä tai ainakin sossu antais enemmän rahaa. Sossuu, kossuu! Täällä huutaa Jussi/Matti/Heikki/Timo jne...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:43"]Ei ehdi nyt hommahemmu keksiä, kumman ottais, "poliittisen faktan" vai henkilökohtaisuuden? Kyllä se olis nyt henkilökohtaisuuden vuoro! Paino meni jo... Rumuus? Muut naisetkin jo vähän sohaistiin... Joku sukupuolitauti? Tai sittenkin "politiikkaa"? Äkkiä wikipediasta joku kohahduttava "fakta"... Vaikka... Brum Brum, sanoi algerialaisen traktori
[/quote]
Heh :D. Tää kaava on aina sama näissä aloituksissa.
Ai kuka hiljeni? Ei mua huvita teille mitään enää kirjottæ kuntaa meni tälläseks. Multa loppui akku puhelimesta niin hain miehen tabletin jota en osaa käyttää.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:32"]Egypti muuten päätti eilen tappaa kuolemantuomiolla lähes 200 veljeskuntaan kuuluvaa musua. Hyvä alku, mutta parasta olisi jos tappaisivat kaikki itsensä, ydinpommi omaan niskaan olisi heille pelastus.
[/quote]
Sitten näitä ihan yllättäen tempaistuja "poliittisia faktoja" kehiin... Välillä se on Egypti, välillä Algeria, välillä joku "tuntematon uhka". Eli sekoitus henkilökohtaista ja "poliittista". Provosointia, loukkaamista ja aina sama tavoite, tiettyjen kansanryhmien panettelu. So last season!
[/quote]
Seuraatteko mitään uutisia?
Ei ihme, että te nussitte noiden fasistien kanssa kun ette tiedä mistään mitään.
Noniin nyt oli linkkien vuoro :). Mies 29 v hanki elämä.
Ja noihan oli varmaan mun miehen päätös? Noin kuolemantuomiot?
Miten tästä saa jää sanansyötöt pois päältä
Lähden nyt kattoo kullankainaloo jalkapallo. Enkä tuu enää päivääni tänne pilaamaan koskaan. Ootte kyllä vittumaisia akkoja.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 01:02"]
Lähden nyt kattoo kullankainaloo jalkapallo. Enkä tuu enää päivääni tänne pilaamaan koskaan. Ootte kyllä vittumaisia akkoja.
[/quote]
muista tämä ketju sitten kun saat nyrkistä ja ukkosi panee kaikkia mamupatjoja siellä täällä pienellä mikrokullillaan.
Vielä jaksaa, jaksaa. Saisko vielä muutaman kommentin rakas homssu. Olet sinä vaan niin lutunen.
Mä meen nyt mun suomipatjan päälle! Sil on kyl vähän liian pieni muna mun makuun mut onneks sil on bemari ja kesämökki ja tosi hieno vene.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:31"]Egyptiläiset miehet rakastaa hoikkia, hyvävartaloisia ja huoliteltuja naisia. Tää on ihan itse egyptiläisen miehen suusta!
mutta ylipainoisethan on helppoja lupa-automaatteja ja sen tajuaa joka ikinen mamu mies..
[/quote]
Tässä juuri se vanha ja kulunut läppä, jolla yritetään provosoida ja loukata. Ei mitään uutta tässäkään ketjussa... Samaa vanhaa ja väsynyttä keski-ikäisjankutusta...