rakkaani muutti suomeen Egyptistä :)
Kauan siihen menikin mut nyt saamme olla yhdessä aina <3 oon niin happy. Vauva syntyy jouluna.
Kommentit (71)
Tuntemani egyptiläinen piiri:
1) oli kihloissa raskaana olevan 3-kymppisen suomalaisen naisen kanssa, kun samaan aikaan nainen sai postitse kirjeen, jossa 14-vuotias suomalaistyttö etsi lapsensa isää... sama mies
2) 4 lapsen kotiäitinä nainen sai odotella miestään, kun ravintoloita omistava egyptiläinen turhake vuokrasi JOKA viikonloppu hotellihuoneen Grand Marinasta, jossa esiintyi turistina ja iski muita naisia. Kun vaimolle kerrottiin tästä touhusta, niin se suomalaisnainen, joka kertoi asiasta vaimolle, haukuttiin valehtelijaksi ja pahaksi koko egyptiläisen miesköörin toimesta.
3) kolmas tapaus oli alkoholisti, joka hakkasi vaimoaan.
Onnittelut valinnastasi! Oletko varma, että mies valitsi sinut, eikä viisumia? Älä anna vauvan passia tai isyystodistusta miehelle, ettei se joku kanis päivä pölli lastanne Egyptiin. Olkaa nyt suomalaiset naiset nyt jo vähän fiksumpia näiden muslimiääliöiden kanssa. Ne ei osaa kunnioittaa naista.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:17"]
Mies opiskeli ja tienasi Egyptissä enemmän kuin minä täällä mahtavassa Suomessa! Miettikää vaik sitä. Ei kaikki oo mitään pummeja!
[/quoteja minkäs ikäinen ap on? 35?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:16"]Siis aloittajako hommalainen?
[/quote]
Kyllä. Näitä lavastettuja aloituksia on ollut täällä ja paljon. Aina sama kaava. Huutelee lopulta yksikseen, ellei kukaan lähde mukaan. Ihan sama kuvio toistuu... Alkaa olla jo aika kuivaa. Kertoo paljon hommelihömppien epätoivosta!
Ja kaikki nuo 3 yllä kuvaamaani tapausta olivat koulutettuja, yliopistossa opiskelleita egyptiläisiä.
Hyvä, Algeria, hyvä! Hyvä, Afrikka, hyvä!
Olen 25v. Ja olemme olleet yhdessä jo 2v.
Toivottavasti sulle ei käy niinkuin monelle muulle suomalaiselle on käynyt. Itse tunnen/tiedän paljon egyptiläisiä ja harvasta voi sanoa että on kunnollisia.
kauankohan olitte yhdessä ennen raskauttasi? älä ole liian sinisilmäinen ja uskottele itsellesi!
Älä yleistä. Ei kaikki egyptiläiset oo samanlaisia.
Eli olet nussinut alaikäistä? Hyi vittu
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:15"]
Ei vaan rovaniemelle. Ja yliopiatoon hakee myöa tänne. Mies haluaa hyvän ammatin. Opiskeli myöa Egyptissä mut jäi kesken kun tulin raskaaksi ja muutimme suomeen.
[/quote]Siis hakee yliopistoon. Mitä jos ei pääse? Miten hän sai oleskeluluvan tänne vaikka ei pysty elättään itseään?
2 v ollaan oltu yhdessä. Ja egyptissä "naimisissa" koko aika. Oon asunut anopin ja apin luona puoli vuotta. Tunnen mieheni kyllä .
Miehellä on työpaikka isäni kaupassa siihen asti kun alkaa opiskella
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:09"]Haiskahtaapa vauvapalstalle eksyneeltä hommafoorumilaiselta, joka yrittää epätoivoisesti rakentaa pystyyn "mamupatjanhaukkumisketjun", kun kaikki muut hänen aloittamansa ketjut ovat menneet pieleen, kun argumentit ovat loppuneet, vastustajat voittaneet ja Algeriankin peli oli voittoisa!
[/quote]
Aina sama kaava, niillä yksinkertaisilla hommahemmoilla. Siksi Suomi ei menekään eteenpäin vaan taaksepäin kun katkerat äijät vaan roikkuu netissä ja jauhaa samaa vanhaa paskaa.
[/quote]
Jos eräät negatiivisuuden kierteessä pyörivät, elämässään jämähtäneet käyttäisivät vähäiset voimansa positiiviseen toimintaan, voitaisiin Suomessa saada paljon hyvää aikaan. Mutta konstruktiivinen toiminta vaatiikin paljon enemmän kuin anonyymi, katkeroitunut jankuttaminen.
Egyptiläiset miehet rakastaa hoikkia, hyvävartaloisia ja huoliteltuja naisia. Tää on ihan itse egyptiläisen miehen suusta!
mutta ylipainoisethan on helppoja lupa-automaatteja ja sen tajuaa joka ikinen mamu mies..
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:28"]Mitä paino tähän kuuluu
[/quote]
No, se on hommafoorumilaisen keino yrittää vihjailla ja loukata. Vanha ja totaalisesti kulunut keino tämäkin..
Egypti muuten päätti eilen tappaa kuolemantuomiolla lähes 200 veljeskuntaan kuuluvaa musua. Hyvä alku, mutta parasta olisi jos tappaisivat kaikki itsensä, ydinpommi omaan niskaan olisi heille pelastus.
Yhden egyptiläisen suusta. Toinen ja kolmas voi olla toista mieltä. Niinkuin suomalaisetkin. Osa tykkää isoista työistä:)
Mies opiskeli ja tienasi Egyptissä enemmän kuin minä täällä mahtavassa Suomessa! Miettikää vaik sitä. Ei kaikki oo mitään pummeja!