Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävästäni tuli katkeroitunut miesvihaaja

Vierailija
25.06.2021 |

Olemme kolmekymppisiä naisia ja ystäväni on erittäin katkeroitunut eikä omien sanojensa mukaan halua olla miesten kanssa missään tekemisissä, jos ei ole aivan pakko. Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en. Hän on paljon pahaa nähnyt ja kokenut miesten taholta lapsesta lähtien, kun isänsä oli väkivaltainen äitiään kohtaan(Ei kuitenkaan heitä lapsia kohtaan kuulemma, mutta isä purki väkivalloin kaiken perheen äitiin ennenkuin äiti uskalsi lähteä lasten kanssa) Myöhemmin ystäväni on teinistä asti kokenut seksuaalista häirintää miesten taholta(tähän voi varmasti samaistua usea nainen), hänen molemmat suhteensa olivat alistavia henkisesti väkivaltaisia, hän on nähnyt miten hänen ystävänsä ovat joutuneet ahdistelun kohteeksi ja melkein väkisin otetuiksi.

Nykyään hän inhoaa miehiä. Olen ehdottanut terapiaa, mutta ei kuulemma tarvitse sitä. Olimme viettämässä iltaa ja, jos humalainen mies lähestyy meitä(ei edes mitenkään uhkaavasti) hän karjuu miehen painumaan helvettiin. Minun mieheni hän hyväksyy edes jotenkin, koska ei muuta voi, mutta toivotti minulle "onnea valitsemallani tiellä". Hän on muuten aivan ihana ihminen ja moni mies varmasti hänestä kiinnostuisi ja kohtelisi hyvin, jos vielä päättäisi avata sydämensä ja päästämään irti katkeruudestaan, mutta, että onko se mahdollista, en tiedä. Surettaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokainen nainen on kai vähän mies vihaa ja. Kaikki naiset ovat kärsineet miesten takia. Tuohon ei auta kuin korjaava kokemus eli tapaisi jonkun erilaisen miehen mutta onko sellaisia?

Tämä. Sitä aina sanoo että kyllä niitä hyviäkin miehiä on… ja samalla kun listaa kaikki veljet, sedän ja kaverit niin ei tule ajatelleeksi että ei oikeastaan voi edes tietää etteikö joku heistäkin olisi tehnyt ns. samaa minkä kaikki miehet on tehnyt. Maannut väkisin tyttöystävänsä, vaimonsa, sammuneen baarista raahatun naisen tms.

Samoin ei voi tietää, onko oma äitikin valehdellut ehkäisystä.

Joo, tämähän on siis ihan verrattavissa toisen ihmisen syvimpään minuuteen väkisin tunkeutumiseen ja satuttamiseen… eiku.

Niin, pakottaa lapsen syntymään vasten tahtoaan liikakansoitettuun maailmaan josta on tulossa todella huono paikka elää, isälle joka ei häntä halua ja tasapainottomalle äidille joka tekee juuri niin kuin itse haluaa. Eihän sitä lasta siinä tarvitse ajatella yhtään... eiku.

Eli tiedät olevasi väärässä. Lapsi saa kyllä olla katkera syntymästään, mutta osoite on tasan molemmille vanhemmille.

Ps. Käytä ehkäisyä niin tiedät että käytössä on ehkäisy, tai jätä koko homma niille jotka osaa, ei se ole sen hankalampaa.

Osoite on sille joka syntymästä päättää.

En tarvitse ehkäisyä kun kukaan ei lypsää reikääni.

Mies äänestää siinä vaiheessa kun jättää ehkäisemättä.

Tämä. Jos jätän lapsen päivähoitoon viemisen miehelle ja hän viekin sen mukanaan merenpohjaan, on se minun vikani kun luotin enkä vienyt lasta itse päiväkotiin. Vastuu on molemmilla.

Vierailija
22/23 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka mikä moukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännää, että ystäväsi käytti palstan vakiolausetta: "Onnea valitsemallasi tiellä".

Hä? Aivan tavallinen sanonta tavallisessa elämässä eikä vain tällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä