Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko tosielämän "Lauri Tähkän Morsiamia"? Että joku olisi odottanut vuosia toisen paluuta vapaille markkinoille?

Vierailija
25.06.2021 |

Törmäsin itse tällaiseen ja olen hieman ihmeissäni. Kyseessä on lapsuudenkaverini, joka meni naimisiin ja hankki lapset, ja luulin, että on onnellisessa aviossa. Mutta kuinkas ollakaan, fb-status on muuttunut "parisuhteessa sen ja sen kanssa" ja perässä liuta onnitteluja, että "vihdoinkin" ja sitten tämän uuden kumppanin kommentti tyyliin että "huh huh, vuosikausia siinä menikin" jne. Eli hän oli siis syystä tai toisesta haaveillut vuosien ajan siitä, että tämä kyseinen mies vapautuisi ja hän saisi tämän itselleen.

Onkohan miten yleistä? Tiedättekö tapauksia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä.

Vierailija
2/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo liittyy Lauri Tähkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni oli aiemmin naimisissa ja tämän miehen kaveri nappasi sisareni heti, kun sisareni erosi. Tiesi, mitä halusi ja onkin sitten ollut sisareni kanssa jo kolmisenkymmentä vuotta. 

Vierailija
4/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, paitsi että hänen biisinsä "Morsian" kertoo nimenomaan siitä vuosikausien (kenties kymmenien) vapautumisen odottelusta. Jos ei ole kuullut biisiä, niin sitten ei varmaan aukene.

-ap

Vierailija
5/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, paitsi että hänen biisinsä "Morsian" kertoo nimenomaan siitä vuosikausien (kenties kymmenien) vapautumisen odottelusta. Jos ei ole kuullut biisiä, niin sitten ei varmaan aukene.

-ap

Aaa! Kiitos selvennyksestä. Biisin tiedän, mutta en ole sanoja niin tarkkaan kuunnellut. Luulin, että hän odotteli ne 16 vuotta ihan vaan siksi, että neito ei aimmin halunnut naimisiin. 

Vierailija
6/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja nykyinen mieheni! Ollaan vähän vaille 40v molemmat, tavattiin yli 10v ensimmäisen kerran, hän oli exäni kaveri. Pidettiin harvakseltaan yhteyttä somessa, ja meni kyllä muutama vuosi minun ja exän erosta ennen kuin päädyttiin yhteen tämän kanssa, mutta kannatti kyllä odottaa!

Vierailija
7/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että varmaan aika epätodennäköistä, että kumpikin eroaisi edellisistä suhteistaan ihan sattumalta samoihin aikoihin. Usein kai toinen tai molemmat eroaa ja vaihtaa sitten lennosta seuraavaan.

Vierailija
8/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi,mies ei varsinaisesti ole varattu mutta huono ajankohta tällä hetkellä.

Vierailija
9/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta minusta kyseinen biisi on kauhea tarina stalkkerista. Ihastuu tyttöön teininä tämän tissien takia ja tekee kaikki puitteet taloa ja sormuksia myöten valmiiksi, jotta kaikki olisi täydellistä kun tyttö on vapaa. Varmaan puukko heiluisi jos tyttö kieltäytyykin kosinnasta.

Vierailija
10/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, mutta yksipuolista haikailua on.

Vierailija
11/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin tulevaan lasteni isään ensisilmäyksellä. Jouduin odottamaan 3 vuotta, että hänen seurustelusuhteensa päättyi silloisen naisystävän kanssa.

Sitten iskin, tai miten sen sanoisi, tein kaikkeni saadakseni hänet kiinnostumaan itsestäni.

Koska olimme tunteneet kavereina jo niin kauan, hänen oli vaikea hahmottaa että kaverinainen toivoo muutakin kuin kaveruutta.

Vierailija
12/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yleistä.

No ei todellakaan ole yleistä.

Mutta näitä sattuu toisinaan.

Vierailija
13/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puistattaa tuo biisi. Pakkomielteinen stalkkeri hukkaa elämänsä haikaillessaan mahdottomia.

Tosielämässä tunnen erään naisen, joka oli suhteessa varatun miehen kanssa varmaan ainakin kymmenen vuotta, oli siis tosissaan rakastunut. Lopulta hän uskoi, että mies ei eroa ja siirtyi elämässään eteenpäin.

Vierailija
14/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ketä odotin. Mutta odotin sittenkin koko peruskoulun, lukion, armeijan, vieläpä ammattikorkeakoulunkin. Näin satunnaisesti hänen silmiensä tuikkeen ja lämpimän hymyn unissani.

Sitten tapasin hänet ja pitkä odotus päättyi.

Vierailija
15/33 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suuri rakkaus 35v takaa. Ja edelleenkin. Nyt ollaan tietty vanhoja mutta jos lopultakin kävisi niin että olidimme vapaita saisi.me olla pari

Eräs ystäväni pariutui juuri kouluaikaisen poikaystävänsä kanssa. Molemmat nyt 50+

Vierailija
16/33 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta minusta kyseinen biisi on kauhea tarina stalkkerista. Ihastuu tyttöön teininä tämän tissien takia ja tekee kaikki puitteet taloa ja sormuksia myöten valmiiksi, jotta kaikki olisi täydellistä kun tyttö on vapaa. Varmaan puukko heiluisi jos tyttö kieltäytyykin kosinnasta.

Se on totta. Biisin merkitys aukeaa, kun sen kuuntelee kokonaan eikä vain keskity fiilistelemään kertsiä. Huvitti, kun joskus Voicessa yrittivät saada sen kuulostamaan kauniilta rakkaustarinalta skippaamalla tokasäkeistön, jossa kerrotaan niistä koivujen kasvattamisesta ja kotitalon rakentamisesta, ja oikein korostamalla korostettiin c-osaa ja kertosäettä.

-ap

Vierailija
17/33 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perästäni löytyy tälläisia. Tosin meistä ei ikinä tule paria. Toisaalta ahdistavaa kun tietää, että perään haikaillaan ja ei itse voi mitenkään vaikuttaa siihen ettei näin olisi. Tuosta haikailusta on ollut nyt harmiakin minulle ja paljon. Kyse kymmenien vuosien haikailusta minun perääni. 

Vierailija
18/33 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ymmärtänyt, että laulun ”morsian” ei halua olla tuon miehen kanssa, eikä tämä mies oikein ymmärrä, eikä hyväksy asiaa, eikä halua mennä eteenpäin elämässään. Tuo ”morsian” on jo pakkomielle miehelle. Aluksi mies kuulostaa joltain yksin jääneeltä reppanalta, jota pitäisi sääliä, mutta näinhän ei suinkaan ole.

Vierailija
19/33 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ymmärtänyt, että laulun ”morsian” ei halua olla tuon miehen kanssa, eikä tämä mies oikein ymmärrä, eikä hyväksy asiaa, eikä halua mennä eteenpäin elämässään. Tuo ”morsian” on jo pakkomielle miehelle. Aluksi mies kuulostaa joltain yksin jääneeltä reppanalta, jota pitäisi sääliä, mutta näinhän ei suinkaan ole.

Hirveä biisi tuo kuitenkin on, enkä halua enää kuulla sitä. Vähän samaa sarjaa uusin biisi Aavikkokin taitaa olla.

Vierailija
20/33 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, että joku siveänä sinkkuna odottaisi toista vapaille markkinoille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän