Kenen julkkismiehen pippelin haluaisit nähdä?
Kaikkien martiina aitolehden uuden baywatch tyylisen ohjelman naiset haluaisin riisua uimapuvuistaan
M35
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:05"]
Masanki kikkeli on näkyny joskus jossain Jallun tai Napakympin sivuilla. Mattihan on loppujen lopuksi melko pieni mies mutta kai sillä ihan kohtuu kokoinen muna vois olla.
[/quote]
http://2.bp.blogspot.com/-yFbKimNFwWQ/T2OsWWPLaKI/AAAAAAAAFSA/XvG530F8S5k/s1600/MattiNykanen001.jpg
[/quote]
No nyt meni kyllä yöunet. 8-X
Ton masan kikkelin muistan nähneeni jossain lehdessä aikoinaan. Järkytyin kuinka moiseen olimennyt. Huh.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:55"]
No sen Jasperin. Ihan kunnolla.
[/quote]
Tää on kyllä jäänyt vähän kummittelemaan.
Stuppin pakettinappula ehdottomasti! On niin leveilevä otus, että varmaan korvaa elämöinnillään pikkuisen kompleksinsa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:34"]
Minä veikkaan, että Räikkösellä on aika pieni.
[/quote]
Ei kiinnosta nähdä, mutta ei Räikkösellä ainakaan sen takia ole itsetunto ongelmia. Harvempi, joka häpeää itseään vetelee housujaan julkisesti alas juopotellessaankaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:29"]
channing tatum
[/quote]
Tämä ja Idris Elba ja Adewale Akinnuoye-Agbaje (olen opetellut kirjoittamaan ihan itse, kun se on niiiiiiin ihana!!!!), miksei Jason Momoankin....
No Milton Berlen varustus aikoinaan - nykyinen kunto voi olla vähän huono, kun on ukko maannut mullan alla jo pienen tovin.
Mutta on sen täytynyt olla melkoinen jytky, kun kaikennähneet hollywoodilaismimmitkin sitä hehkutti - Mae Westista Joan Crowfordiin. Ja tunnetusti isomeisseliset Humphrey Bogart ja Charlie Chaplin hävisivät vertailussa reilusti.
"Mitäpä muuta joku ex-tyttöystävä voisi sanoa, kun miljoonat meni ohi suun"
ai siittiöt.