Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka täällä puhuu miestä?

Vierailija
22.06.2014 |

Tilanne on tämä. Olen varattu. Tapasin noin kuukausi sitten miehen, joka on poikaystäväni kaveri. Pian huomasin, että meillä käydessään viihtyy enempi mun seurassa. Puhuu mun kanssa, kiusoittelee, katsoo pitkään syvälle silmiin ja koskettelee ohimennessään (pörröttää hiuksia yms.). Muutettiin nyt eri paikkakunnalle, lupasi tulla pian käymään. Eilen kuulin että hänellä olisi vispiläkauppaa jonkun kanssa, kun kysyin aiheesta kiertävästi, tuli hänelle tarve selittää ettei hänellä todellakaan ole mitään kenenkään kanssa. Vaikka aihetta oltiinkin jo vaihdettu. Laitellaan päivittäin viestiä, mutta se olen aina mä joka tekee aloitteen. Koskaan mies ei itse lähetä ensimmäistä viestiä. Mitä tää tarkottaa? Onkse ihastunu? Jotai muuta? Pelkkää ystävällisyyttä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aktiivisesti yhteyttä kaikkiin kavereihini. On se hienoa että teidän mielestä olen pettäjä, mutta oma mies ei ole sitä mieltä. Hänen mielestään olisin "ilkeä" jos lopettaisin yhteydenpidon. Onhan tämä toinen mies auttanut meitä niin paljon ja ollut hyvä ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä