Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka täällä puhuu miestä?

Vierailija
22.06.2014 |

Tilanne on tämä. Olen varattu. Tapasin noin kuukausi sitten miehen, joka on poikaystäväni kaveri. Pian huomasin, että meillä käydessään viihtyy enempi mun seurassa. Puhuu mun kanssa, kiusoittelee, katsoo pitkään syvälle silmiin ja koskettelee ohimennessään (pörröttää hiuksia yms.). Muutettiin nyt eri paikkakunnalle, lupasi tulla pian käymään. Eilen kuulin että hänellä olisi vispiläkauppaa jonkun kanssa, kun kysyin aiheesta kiertävästi, tuli hänelle tarve selittää ettei hänellä todellakaan ole mitään kenenkään kanssa. Vaikka aihetta oltiinkin jo vaihdettu. Laitellaan päivittäin viestiä, mutta se olen aina mä joka tekee aloitteen. Koskaan mies ei itse lähetä ensimmäistä viestiä. Mitä tää tarkottaa? Onkse ihastunu? Jotai muuta? Pelkkää ystävällisyyttä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ootko sä ihastunut? ;)

Vierailija
2/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys on, että oletko itse ihastunut jos kerran oma-alotteisesti päivittäin viestittelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos on joku parikymppinen, niin verkot on vedessä ja sieltä sitten valkkaillaan. Mut jos joku +35, niin varmaan on kiinnostunut.

Vierailija
4/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeä peijeri ja itse olet *piip*

Vierailija
5/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi jättää sinut.

Vierailija
6/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole pleijeristä. Mies on ollut kerran parisuhteessa, eikä todellakaan pleijeriainesta. Itse en usko olevani ihastunut. Mies on 25.

Vierailija
7/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Eli mun miehen pitää jättää mut jos kysyn täällä toisen ihmisen käytöksestä? :D en todellakaan ole vaihtamassa miestä tai pettämässä yms. Haluan vain tietää että kuvittelenko, vai onko takana muutakin kuin ystävällisyyttä.

Vierailija
8/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut. Ei laita viestiä koska kierii syyllisyydessä ja yrittää kunnioittaa kaverinsa suhdetta.

Sä olet myös ihastunut.

Vierailija
9/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:23"]

Tilanne on tämä. Olen varattu. Tapasin noin kuukausi sitten miehen, joka on poikaystäväni kaveri. Pian huomasin, että meillä käydessään viihtyy enempi mun seurassa. Puhuu mun kanssa, kiusoittelee, katsoo pitkään syvälle silmiin ja koskettelee ohimennessään (pörröttää hiuksia yms.). Muutettiin nyt eri paikkakunnalle, lupasi tulla pian käymään. Eilen kuulin että hänellä olisi vispiläkauppaa jonkun kanssa, kun kysyin aiheesta kiertävästi, tuli hänelle tarve selittää ettei hänellä todellakaan ole mitään kenenkään kanssa. Vaikka aihetta oltiinkin jo vaihdettu. Laitellaan päivittäin viestiä, mutta se olen aina mä joka tekee aloitteen. Koskaan mies ei itse lähetä ensimmäistä viestiä. Mitä tää tarkottaa? Onkse ihastunu? Jotai muuta? Pelkkää ystävällisyyttä?

[/quote]

Olet pettäjä jos sekaannut POIKAYSTÄVÄSI kaveriin. Jos mies tekisi saman ja ihastuisi naisystävän kaveriin niin täällä tuomittaisiin välittömästi moinen sika.  

Poikaystäväsi pitäisi vetää turpaan kaveria joka vikittelee tyttöystäväänsä, pörröttelee hiuksia ja muutenkin kiehnää ympärillä. Ja sitten monoa pehvaan sinulle.  

Olet varmaan tosi nuori kun et tajua suoria merkkejä. Hän on kiinnostunut ja halunnee sinua. Mutta on myös playeri, jos kuulet että hänellä on vispiläkauppaa jonkun muun kanssa. 

Mutta et varmaan ansaitse poikaystävääsi ja pidä näppisi erosta kaverista koska tulet vaan polttamaan sormesi. Kuukauden kuluttua olet täällä kertomassa että jätit poikaystävän, panit sen kaverin kanssa ja itket että ei oo mun vika kun oltiin sängyssä ja sitten se uus kaveri jätti sut.  

Vierailija
10/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen mukaan olen ihastunut, että päivittäin viestittelen, niin ei pidä paikkaansa. On paljon muitakin (miehiä ja naisia) joiden kanssa viestitellään päivittäin.

Vierailija
11/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse laitat hänelle päivittäin viestin?

Vierailija
12/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet varattu niin tietenkin viestit kyseiselle henkilölle olevasi varattu. Et anna sellaisia merkkejä, että voisit olla kiinnostunut suhteesta. Ethän? Sillä tiellä nimittäin odottaa tuho.

Vierailija
13/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väli onko ihastunut tai ei. Kun olet varattu niin et anna toiselle miehelle tilaisuutta päästä tekemään mitään mahdollisen ihastumisensa ajamana. Ei siinä tarvitse miehen sanomisia tulkita KUN EI ENSINKÄÄN LÄHDE MUKAAN PELIIN!

Vierailija
14/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Onpa asiallista :D jospa nyt joku pistäs vähä jäitä hattuun. Kukaan oo pettämässä edelleenkää ketää. Eikä tulla pettämäänkään. Onse vaan paska juttu jos kuvittelen sen ihastuneen ja siks ite lopetan yhteydenpidon, vaikka toisella ei oiskaa mitää sen suuntasia tuntemuksia.

Vierailija
15/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse on siitä, etten tiedä onko mies oikeasti vain mukava ja ystävällinen, vai jotain muuta. Tietenkään en ole antamassa tilaisuutta pilata parisuhdettani. Mutta olisi kiva olla ensin varma ennen ku tuomitsen toista.

Vierailija
16/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:45"]

Aha. Onpa asiallista :D jospa nyt joku pistäs vähä jäitä hattuun. Kukaan oo pettämässä edelleenkää ketää. Eikä tulla pettämäänkään. Onse vaan paska juttu jos kuvittelen sen ihastuneen ja siks ite lopetan yhteydenpidon, vaikka toisella ei oiskaa mitää sen suuntasia tuntemuksia.

[/quote]

Siksipä kieltäydyt ymmärtämästä mitään ihastukseen viittaavaa puhetta tai toimintaa. Muistat mainita jonkun muun asian yhteydessä hänelle, että sinun suhteesi miehesi kanssa on vakaa ja hyvällä pohjalla. Tämä siis siten, että teillä ei ole yleisöä jolloin mies tietää ettet puhu muulle yleisölle.

Kun et "huomaa" mitään sinulle annettuja pelinaloitusmerkkejä niin et joudu miettimään miten niiden kanssa pitäisi toimia ja vältät hankalat tilanteet.

Vierailija
17/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmasti toimisi. Ja vaikkei olisikaan ihastunut niin enpähän ryntäisi päälle kuin yleinen syyttäjä.

Vierailija
18/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kysyy , mitä tarkoitat aloituksella?

kysymys?

Vierailija
19/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:45"]

[/quote]

kirjoitat että sinulla on poikaystävä, kuitenkin pidät aktiivisesti yhteyttä toiseen mieheen aloittavana osapuolena... ja ihmettelet Mitä tämä tarkoittaa?  

se tarkoittaa sitä että Sinä olet ihastunut ja petät poikaystävääsi.  

Vierailija
20/21 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteella tarkoitan, että saatan kysyä missä menee, tai et mitä kuuluu, tai ihan mitä vaan perus juttuja, mitä muillekin kavereille. Ja haluaisin painottaa että poikaystäväni on tilanteesta ajantasalla. Aina on länä kun mies on meillä, sekä tietää kaikista viesteistäkin. Hänelle kaikki on ok. Hän on sitä mieltä että mies on minulle vain mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän