Ghostaus on näköjään mahdollista junan ravintolavaunussakin
Olen matkalla kotiseudulle juhlimaan juhannusta, ja koska ravintolavaunu on junan nopein vaunu, päätin matkustaa täällä. Tulin ”ravinto la vaunuun” istumaan jo alkumatkasta, jotta saisin varmasti paikan, ja nyt näen että se on aika turhaa, koska tungosta ei ole. Mutta ei nyt hiljaistakaan.
Asiakkaiden määrä vs. paikkojen määrä johtivat kuitenkin siihen, että mieshenkilö saattoi MELKO luontevasti istua pöytääni ja esitellä itsensä.
Juttelimme ja vitsailimme, eli siis small-talkasimme, bondasimme, flirttailimme(?), mitä ikinä. Oikeastaan tosi mukava mies.
Pyysin vahtimaan kaljaani, että voin käydä vessassa.
Palasin, ja tuoppi oli yksin pöydässäni. Mies on siirtynyt jonkun toisen nuoren naisen pöytään.
Kiusallista..? Sama vaunu, välissämme muutama metri? Voin periaatteessa kuulla heidän keskustelunsa, mutta en tietenkään kuuntele.
Onko tämä pikkuisen röyhkeää, vai kuvittelenko vain? Olisiko jokin muu, suorasanaisempi tapa osoittanut jonkinlaista suoraselkäisyyttä?
En tiedä. Kysyn, koska matka jatkuu, ja minä tylsistyn.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miten ravinto la vaunu on junan nopein vaunu? :O
Ilmeisesti ravintolavaunu ei tarvitse junaa vetämään, vaan se ampaisee vauhdikkaasti liikkeelle asemalta omia menojaan. Saa muut matkustajat körötellä perästä päin. Ravintolavaunu on jo perillä ennen kuin juna on päässyt edes liikkeelle.
Ehkä se lorautti juomaasi jotain ja tarkkailee tilannetta nyt vähän kauempaa. Päädyt vielä takakonttiin, snuf-filmille ja suohautaan. Kivaa Juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi jokaisen sen kokeneen tietävän että ravintolavaunussa juopotellessa ja uusiin tuttavuksiin tutustuessa aika menee nopeammin ja paikoin jopa siivillä. Pari kertaa sieltä on ihan seuraakin napsahtanut sängyn puolelle. Nuorena nulikkana vanhempi ja tyylikäs taidematami suorastaan vietteli meikäläisen viehkeydellään. Ja sitten jo hieman kokeneempana kettuna salamat iskivät lujaa nuoren ja hehkeän pimun kanssa. Muuten jutustelu on aina ollut sekalaisia niitä näitä juttuja. Tenojoen lohilappalainen ehkä hauskimpana jäänyt mieleen.
Aloittajan keissistä vaikea sanoa että mikä oli homman nimi, mutta puihin meni!
Hienoja tarinoita!
Mutta oletko sinä koskaan käyttäytynyt vastaavanlaisesti? Tai vaihtoehtoisesti, kokemuksiisi perustuen, voisitko niin tehdä, jos tämä ”uus” ei sitten lopulta olekaan yhtä hyvä ku ne ”muut”?
Ap
No, en osaa oikein sanoa tuosta tilanteestasi. Ehkä mies koki jutustelun jonain muuna kuin kutkuttavana flirttailuna ja siksi pakeni paikalta heti kuin silmä vältti. Tai sitten vain härskisti vaihtoi omasta mielestä parempaan, kun tuollainen peliliike voi tehdä vaikutuksen joihinkin naisiin. Tai sitten vain koki jutustelunne aivan yhdentekeväksi ja päätti kokeilla seuraavaa ilman sen suurempia taka-ajatuksia. Vaikea täältä vauvapalstan uumenista on mitään sanoa kovin varmaksi.
Itse olen sen verta omanlaiseni junttura etten hyökkäisi sota-alueelle ilman aikomusta viedä tilannetta tarvittaessa maaliin. Harmittavaa tietenkin jos kerkesit kovin jo innostua ja kävi nyt noin.
Eihän juttelu ja flirttailu tarkoita sitä, että on velvoite istua loppumatkan samassa seurassa? Ei ainakaan minun mielestäni, ja olen nainen. Kai hän pystyi vahtimaan juomaasi toisestakin pöydästä? Ei näitä niin vakavasti kannata ottaa. Flirttailu on ajankulua ja hauskanpitoa monille.