Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus anopin kanssa = Kuin suoraan painajaisesta

Vierailija
22.06.2014 |

Saavuimme mökille torstai aamuna. Päästyämme ovesta sisään anoppi tuli luokseni listan kanssa ja sanoi että listalla olevat asiat ovat minun hommani. Hän antoi myös miehelle oman listan.
Ajattelin että no, ihan kiva että anoppi sanoo mitä pitää tehdä niin ei tarvitse sitten kysellä ja ihmetellä.
Iltaan mennessä olimme saaneet hommat hoidettua. Emme juurikaan pitäneet mitään taukoja, ruuan lisäksi.
Kun sitten istuskelimme terassilla illalla nauttimassa ensimmäisiä viinilasillisia anoppi tuli terassille karjumaan että aiommeko aloittaa nyt jo "sen ryyppäämisen". No, emme varsinaisesti ryyppää vaan juomme lasin tai kaksi viiniä, juhlapyhinä sitten satunnaisesti hieman enemmän. Sanoimme nätisti anopille että kyse ei ole mistään ryyppäämisestä vaan muutamasta viinilasillisesta johon anoppi vain tuhahti että ne muutamat kyllä tiedetään ja poistui paikalta loukkaantuneena.
Aamulla heräsin järkyttävään herätyksellon pirinään. Ihmettelin että mitä ihmettä sillä en ollut laittanut herätystä soimaan. Hetken päästä selvisikin että herätyksen takana oli anoppi. Kello oli 07.00. Tehtävänä oli kuulemma vielä vaikka mitä joten oli noustava ylös, koska aikaa ei tosiaan ollut hukattavaksi. Aamukahvien jälkeen puuhastelimme koko aamupäivän jonka jälkeen aloimme laittaa ruokaa. Ruuan jälkeen menimme pienille päiväunille. Kun heräsimme anoppi totesi jotakin tyyliin meni sitte makailuksi. Sanoin että väsytti hieman joten ajattelin että pienet päiväunet voisi piristää. Anoppi pokkana vain totesi että ei tänne kyllä makaamaan olla tultu. No, illalla sitten grillasimme jne. Puoli yhdeksän maissa illalla anoppi ilmoitti että on aika mennä nukkumaan jotta jaksaa sitten huomenna puuhastella. Tässä kohtaa minulla napsahti ja sanoin anopille että minä ainakin olen tullut tänne rentoutumaan, mutta voin kyllä myös tehdä niitä hommiakin eli pelkäksi makaamiseksi ei ole menossa. En silti jaksa mitään aikataulutettua hikihatussa puurtamista. Anoppi loukkaantui ja sanoi että en minä tietenkään kaupunkilaisena voi ymmärtää että mökkeily ei ole mitään pelkkää lomailua. Niin, ei todellakaan, ainakaan anopin kanssa, kaukana siitä! Juhannuspäivä menikin sitten anopin mykkäkoulua katsellessa. Toivottavasti muilla oli kivempi juhannus.

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koskaan ollut lapsirakas erityisesti. Joten miniöiden on turha tulla uhkailemaan ja kiristämään minua, etten saa tavata lapsenlapsia. Hoitakoot sitten itse ja hänen äitinsä.

Minä nautin elämästä ja olen oman osuuteni tehnyt lapsien hoidosta.

Vierailija
102/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne samat miniät jotka käyttää lapsia uhkailussa anoppia vastaan kuin ne jotka pihtaavat seksiä mieheltään ja antavat sitä vain palkintona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:39"]Ne on ne samat miniät jotka käyttää lapsia uhkailussa anoppia vastaan kuin ne jotka pihtaavat seksiä mieheltään ja antavat sitä vain palkintona.

[/quote]

Eli paskoja naisia kaikenkaikkiaan!!!

Vierailija
104/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:16"]Ja meillä miniä inisi, kun ei kutsuttu juhannuksena mökille. Eikä koko kesänä. Tämä on meidän perheen kesäparatiisi, johon ei kaivata ulkopuolisia tekemään töitä tai nauttimaan levosta.

Ehkä kannattaa olla väleissä anopin kanssa, jos huvilaloma saaristossa kiehtoo.

[/quote]

Just joo. Samat sulle. Ehkä kannattaa olla väleissä jos haluaa ylipäätään suhteen tuleviin lapsenlapsiin. Ystävyys on kuule kahden kauppa! Siinä molempien täytyy kunnioittaa toista eikä vain miniän nuolla anopin persettä!

[/quote]

Kyllähän se suhde lapsenlapsiin tulee jos on anoppi poikansa kanssa väleissä. Onhan ne pojankin lapset! Määräysvalta lapsista tuskin on vain miniän.

[/quote]

Kyllä mä luulen, että moni poika ei katso suopeasti äitinsä paskakäytöstä vaimoaan kohtaan. Siinä vaiheessa voi olla vaikea vinistä äidin oikeuksista lapsenlapsista kun kohtelee lapsen äitiä kuin kuramattoa.

[/quote]

Tässähän märistiin siitä että anopin pitää pysyä väleissä miniään jos haluaa olla lastenlasten kanssa tekemisissä. Minusta kyse oli ennemminkin miniän uhkauksesta. Anopin pitäisi vain mielistellä miniää jotta saa tavata lapsenlapsiaan.

Minä kasvatan omat poikani ainakin niin että eivät ota vaimoiksi sellaisia naisia jotka alkavat käymään valtapeliä lapsenlapsia hyväksi käyttäen.

[/quote]

Eli petaatko tulevaisuutta inhottavana anoppina? Aivopeset pojatkin jo valmiiksi olemaan aina sun puolellasi... just jo...

Vierailija
105/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:39"]

Onneksi en ole koskaan ollut lapsirakas erityisesti. Joten miniöiden on turha tulla uhkailemaan ja kiristämään minua, etten saa tavata lapsenlapsia. Hoitakoot sitten itse ja hänen äitinsä.

Minä nautin elämästä ja olen oman osuuteni tehnyt lapsien hoidosta.

[/quote]

Voi niitä lapsia, miten rakastavan mummun sinusta saavatkaan. Miniää en tohdi ajatella. Good luck?? Tsemppiä?!

Vierailija
106/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei tarvinnut puolison vanhempien mökillä mitään työleiriä viettää. Kumpikin jotain teimme yhteisen hyvän eteen ja se oli siinä. Mikäli minä jotain ymmärsin, niin kaikki olivat tyytyväisiä. Nyt ne ovat vain muistoja...

T:mies.

Vierailija
107/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain. Mutta jos minun vaimoni alkaisi kiristämään äitiäni meidän lapsillamme, niin olisi kyllä entinen vaimo.

Oma vaimoni onneksi tulee toimeen äitini kanssa ja toisinpäin. Jos jotain kärhämää joskus tulee niin toivon, että molemmat pystyvät käyttäytymään kuin aikuiset. Ei niihin aikuisten väleihin kuulu lapsia sotkea. Lapset ovat kyllä ansainneet vanhempansa ja isovanhempansa aina.

Vierailija
108/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:47"]Sama täällä, entisessä elämässä kävimme mökillä ja kivointa oli olla oman perheen kanssa ja annas olla jos anoppi ja appi olivat myös siellä. Appiukko oli onneksi rento ja ymmärsi myös ns makoilun. Anoppi esitti marttyyria. Jos menit tarjoutumaan avuksi vaikka perunoiden pesussa niin "ei tarvii, kyllä minä..." ja sitten kun meni itse meni pesemään niin alkoi napina että kyllä tässäkin on hommaa... Tiskamaan tarjouduin monesti niin "ei tarvii..." Jossain vaiheessa tajusin että ei luottanut minun tiskaustaitoihini ja ei siksi antanut. Mieleenpainuvin kohtaus oli kun olimme isolla porukalla kahvittelemassa ja kahvi loppui. Mieheni sanoi että jos minä menisin keittämään?? Siihen anoppi suureen ääneen että "ei se kuiteskaan osaa edes kahvia keittää!!" sen kuultuani päätin että en tikku laita ristiin kyseisessä paikassa ja en laittanut. Mulla meni makoiluksi :D No se ajanjakso on ohi ja kyseistä anoppia ei tarvitse enää katsella ;)

[/quote]

Minä taas en luota anopin tiskaustaitoihin ;D Hänellä on tapana kyläillä mun poissa ollessani, ja jos on vähääkään tiskiä niin hän tiskaa (sitte minä raivoan miehelle että meillä ei vieraiden tarvi stn tiskata!). Kun tulen kotiin ja olen sanani sanonut ni joudun tiskaamaan kaiken uudelleen, koska astioiden likaisia ulkopintoja ei ole pesty. Ärh.

Vierailija
109/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:52"]

Pojilleni olen tehnyt selväksi, että sitten kun vaimoja hommaavat, tämä on minun koti, mökki on minun. Sinne ei sitten tule kukaan nyrpeä pimu valittamaan ja vinkumaan. Vaimokokelaita saa käyttää kotona, mutta asumaan ei minun kotiini jäädä. Kahvit keitän ja olen ystävällinen, mutta se miniä on ihan oikeasti ihan vieras ihminen, vaikka paneekin poikani kanssa. Se ei tee meistä ystäviä.

[/quote]

Voi että, kun olisit minun anoppini, tulisimme loistavasti toimeen! Minunkaan kotiini ei tule kukaan vanha kurppa valittamaan eikä tarvitse asettua taloksi tai käydä liian usein. Kahvit voin keittää, mutta ystäväksi en rupea.

Vierailija
110/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:16"]Ja meillä miniä inisi, kun ei kutsuttu juhannuksena mökille. Eikä koko kesänä. Tämä on meidän perheen kesäparatiisi, johon ei kaivata ulkopuolisia tekemään töitä tai nauttimaan levosta.

[/quote]

Just joo. Samat sulle. Ehkä kannattaa olla väleissä jos haluaa ylipäätään suhteen tuleviin lapsenlapsiin. Ystävyys on kuule kahden kauppa! Siinä molempien täytyy kunnioittaa toista eikä vain miniän nuolla anopin persettä!

[/quote]

Kyllähän se suhde lapsenlapsiin tulee jos on anoppi poikansa kanssa väleissä. Onhan ne pojankin lapset! Määräysvalta lapsista tuskin on vain miniän.

[/quote]

Kyllä mä luulen, että moni poika ei katso suopeasti äitinsä paskakäytöstä vaimoaan kohtaan. Siinä vaiheessa voi olla vaikea vinistä äidin oikeuksista lapsenlapsista kun kohtelee lapsen äitiä kuin kuramattoa.

[/quote]

Tässähän märistiin siitä että anopin pitää pysyä väleissä miniään jos haluaa olla lastenlasten kanssa tekemisissä. Minusta kyse oli ennemminkin miniän uhkauksesta. Anopin pitäisi vain mielistellä miniää jotta saa tavata lapsenlapsiaan.

Minä kasvatan omat poikani ainakin niin että eivät ota vaimoiksi sellaisia naisia jotka alkavat käymään valtapeliä lapsenlapsia hyväksi käyttäen.

[/quote]

Eli petaatko tulevaisuutta inhottavana anoppina? Aivopeset pojatkin jo valmiiksi olemaan aina sun puolellasi... just jo...

[/quote]

Ei en ollenkaan. Vaan oletan poikieni ottavan sen verran älykkäät vaimot, että eivät kuvittele ykdin omistavansa lapsia jotka ovat myös poikieni lapset.

Vierailija
111/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:48"]Anteeksi nyt vain. Mutta jos minun vaimoni alkaisi kiristämään äitiäni meidän lapsillamme, niin olisi kyllä entinen vaimo.

Oma vaimoni onneksi tulee toimeen äitini kanssa ja toisinpäin. Jos jotain kärhämää joskus tulee niin toivon, että molemmat pystyvät käyttäytymään kuin aikuiset. Ei niihin aikuisten väleihin kuulu lapsia sotkea. Lapset ovat kyllä ansainneet vanhempansa ja isovanhempansa aina.

[/quote]

Kyse olikin siitä, että jos äitisi kotelisi vaimoasi jostakin syystä tooooosi huonosti, hyväksyisitkö käytöksen ja veisit lapsesi juhannuksena suvun mökille jonne vaimoasi ei anopin inhon takia kutsuta?

Vierailija
112/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAKAA jo nää,juhannus oli ja meni jo!

Vierailija
113/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, onnellinen saan olla omasta anopistani.

On niitä varmasti hankalia miniöitäkin, yhtälailla kuin kenkkuja anoppejakin! Tsemppiä ja pitkää pinnaa kaikille, jotka joutuvat tulemaan toimeen hankalan ihmisen kanssa. Kynnysmatoksi älkää alkako, mutta koettakaa jaksaa olla se fiksumpi osapuoli ja pitää sopivat etäiset ja asialliset välit. Helpompaa kaikille, jossei liiaksi tarvitse riidellä :)

Vierailija
114/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:48"]

Anteeksi nyt vain. Mutta jos minun vaimoni alkaisi kiristämään äitiäni meidän lapsillamme, niin olisi kyllä entinen vaimo.

[/quote]

Hyvä. Normaali ihminen tulee toimeen ihmisten kanssa ja lapsia ei sotketa "retteloasioihin". Oletatko kuitenkin vaimosi saavan aina lomilla ja pyhinä "pas... nis....", jos äitisi ei hänestä pidä? Tuskin kukaan vapaaehtoisesti haluaa tapella oman miehen äidin kanssa. Jotain napanuoran katkaisu ongelmaa on äidin ja aikuisen pojan välillä, jos miniää ei sulata.

Vierailija
115/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:16"]Ja meillä miniä inisi, kun ei kutsuttu juhannuksena mökille. Eikä koko kesänä. Tämä on meidän perheen kesäparatiisi, johon ei kaivata ulkopuolisia tekemään töitä tai nauttimaan levosta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei en ollenkaan. Vaan oletan poikieni ottavan sen verran älykkäät vaimot, että eivät kuvittele ykdin omistavansa lapsia jotka ovat myös poikieni lapset.

[/quote]

Sinun vätykset jää passattaviksi peräkammarinpojiksi, ei ne naisia saa kuin unelmissaan. Eikä niille munattomille tule jälkipolveakaan.

Kun sinusta aika jättää, saaristohuvilasi ränsistyy ja myydään halvalla huutokaupalla. Sinne ei ole halukkaita menossa, eikä vätyspoikasi osanneet hoitaa paikkoja kuntoon. Siinä sinun unelmasi valuu, kuin hiekka tiimalasissa ja muuttuu tyhjäksi tomuksi.

Kiukuttele haudassa sitten... hähä!!!  xD

Vierailija
116/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:16"]Ja meillä miniä inisi, kun ei kutsuttu juhannuksena mökille. Eikä koko kesänä. Tämä on meidän perheen kesäparatiisi, johon ei kaivata ulkopuolisia tekemään töitä tai nauttimaan levosta.

[/quote]

[/quote]

Voi kuule, minulla on ihan kivat tyttäret ja heillä mukavat lapset. Panostan heihin ja annan miniän kiehua liemessään. Tietty sitä sukujuhlissa harmittaa, kun sanon kaikille, että pojan perheen lasten kanssa en ole ollut tekemisissä, kun niillä on käytöshäiriöitä. Tai kun kustannan tyttäret perheineen talvilomalle Alpeille laskettelemaan.

Miniän lapset eivät ole lapsenlapsiani, joten minun ei tarvitse muistaa heitä mitenkään. Eikä heidän minua.

Vierailija
117/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 17:19"]

Oikeen lista?! :D *reps*

[/quote]

oikea horror-anoppi

Vierailija
118/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:57"]

Voi että, onnellinen saan olla omasta anopistani.

On niitä varmasti hankalia miniöitäkin, yhtälailla kuin kenkkuja anoppejakin! Tsemppiä ja pitkää pinnaa kaikille, jotka joutuvat tulemaan toimeen hankalan ihmisen kanssa. Kynnysmatoksi älkää alkako, mutta koettakaa jaksaa olla se fiksumpi osapuoli ja pitää sopivat etäiset ja asialliset välit. Helpompaa kaikille, jossei liiaksi tarvitse riidellä :)

[/quote]

Oot huippu. Onko täällä ajatteleviakin ihmisiä? Pakko mainita et oon mies, mut tuomitkaa mut siitä huolimatta. Tai siitä syystä.

Vierailija
119/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miniällä ei ole mitään tekemistä muun perheen kanssa. Viettäkööt ihan sellaisen juhannuksen kuin haluaa ihan siellä, missä haluaa. Kunhan ei tule meidän mökille.

Anopilla ei ole mitään velvollisuutta järjestää miniälle leppoisaa juhannusta eikä miniällä ole mitään velvollisuutta lähteä mökille, jos ei osaa siellä olla ihmisiksi. Puolin ja toisin pidetään huolta siitä, että ei missään nähdä niin hyvin menee.

Ja anoppi voi myydä sen mökin siinä vaiheessa, kun pitää mennä palvelutaloon. Ei jää miniälle riesaksi euroakaan.

Vierailija
120/148 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva kehtaa mennä toisten mökeille katsomaan, kun talonväki raataa ja itse istutaan viinipullon kanssa terassilla. Saattaa olla ap:lla menossa jo kymmenes anoppikokelas, harva mies katsoo hyvällä noin huonokäytöksistä puolisoa.