Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua vaihtaa vuorojani hoitoalalla

Vierailija
25.06.2021 |

En itse koskaan pyydä juuri ketään vaihtamaan vuoroa. Olen kaikille sukulaisilleni ja ystävilleni toitottanut, että jos on jotain juhlaa, kertokaa ajoissa niin pyydän vapaaksi tai vuorot niin, että järjestyy ja listantekijä tämän hoitaa.

Sitten haluan visusti pitää kiinni aamuvuoroista, joita on harvassa.

Usein joku haluaa hyvin lyhyellä varoitusajalla vaihtaa vuoronsa, esim. "voitko vaihtaa ylihuomen et tuut iltavuoroo etkä aamuu" jos olen tivannut, että miksi, ja saan huonon perustelun, niin en vaihda, vaikkei mulla olisi mitään edes suunnitelmia.

Tietysti hautajaiset tms äkilliset todella tärkeät jutut vaihdan, mutta joku lasten harrastukset/muute vaan joku/ ei saa minua vaihtamaan vuoroani.

Joskus joku mielellään sanoo, että häneltä saa pyytää reilusti vuoron vaihtoja, mutta kunhan se on vastavuoroista, että jos itse tarvitsee niin sitten se käy myös toiselle. Mutta itsellä ei koskaan ole niin tärkeää extempore menoa, että haluisin vaihdella.

Mitä mieltä? Vaihdatko itse vuoroja helposti vai todella nihkeästi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Vuorot on "kiveen kirjoitettu" En kampaajan sun muun hömpän takia alkais vaihtamaan.

Aikoinaan vaihdoin jos joku sairastui tai lapsi sairastui,mutta koska itse järjestin menoni vuorojeni mukaan,muut vaihdot lopetin.

EI kannata. Se ei useinkaan ole kuin se yksi jolle ei kelpaa mikään listanlaatijan vuoro :D

Vierailija
2/2 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vaihtelen, jos itselleni sopii ja huvittaa. Ja jos pyytäjällä on jotain tärkeää menoa, niin vaihdan vaikkei niin kiva olisikaan. Omat asiat aina tuntuu tärkeämmältä kuin toisen. Etenkin nyt, kun minulla ei ole enää pieniä lapsia, vaihdan hyvinkin paljon toisten toiveesta, mutta harvemmin on enää sellaisia juttuja, miksi minä toivon vuoronvaihtoa. Teen niin päin, että suunnittelen menoni vuorolistan mukaan, en toisinpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla