Santtu Seppälällä kaunein nainen vaimona
Santulla on käynyt kyllä mieletön onni elämässään.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 15:07"]
Kuka on Santtu Seppälä?
[/quote]
Tuon Suits-näyttelijän suomalainen aviomies. Minusta Sarah Rafferty on todella todella kaunis nainen.
Ihmeen vähän tuosta suhteesta Suomen mediassa. Jos joku suomalainen nainen olisi jonkun noin ison tähden kanssa tai homo jonkun kuuluisuuden kanssa niin koko ajan olisi lehdissä juttua, Suomi sitä ja Suomi tätä-juttua riittäisi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 15:08"]Eipä ole kovin ihmeellinen lehmä!
[/quote]
Minäkään en hänen ulkomuodostaan häikästynyt mutta miksi kutsua silti lehmäksi. Oletko mies? Jos et ole, miksi kutsut naisena toista naista lehmäksi? Vain siksikö että joku pitää häntä kauniina?
Ei ole kaunein nainen, ei todellakaan minun mielestäni!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 15:08"]Eipä ole kovin ihmeellinen lehmä!
[/quote]
Minäkään en hänen ulkomuodostaan häikästynyt mutta miksi kutsua silti lehmäksi. Oletko mies? Jos et ole, miksi kutsut naisena toista naista lehmäksi? Vain siksikö että joku pitää häntä kauniina?
[/quote]
Varmasti kyseessä nainen ja kateushan tuossa on syynä. Itse on todnäk av-mamupatja tai muuten vaan lehmä, joten luonto ei kestä, että joku on kauniimpi, viisaampi ja sillä menee paremmin. Tämä kateellinen vihervasemmistolainen sakki haluaa Suomeen somaleja yms, että olisi edes joku, jolla menisi vielä huonommin ja joka olisi rumempi kuin itse.
Lehmittely on yksi naisvihan ilmentymä, tuttua huttua tällä palstalla ja muutenkin:'(
Kaunis ja tyylikäs nainen. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 15:52"]
Lehmittely on yksi naisvihan ilmentymä, tuttua huttua tällä palstalla ja muutenkin:'(
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4208282/ketju/miksi_naiset_huorittelevat_ja_dissaavat_toisiaan
Parinvalinta nyt sattuu olemaan elämän kovimpia kilpailuja, ellei se kovin. Kaikki keinot on käytössä.
Kuka on Santtu Seppälä?