Noloimmat työvaatteet kesällä naisella
Kommentit (11)
Työvaatteet ei ole noloja. Kaupungilla norkoilu päiväsaikaan kaljapullo kädessä on noloa.
Ylisuuret Prisma, S-market tms vaatteet. Ne ei vaan istu naiselle. Kokemustakin on monta vuotta :D
Valkoiset vajaamittaiset puuvillahousut, kukkatunika ja terveyssandaalit.
Minusta on aina pikkuisen oudon näköistä, kun napitetun lääkärintakin alta pilkistää vain paljaat sääret ja jotkut terveyssandaalit. Miehilläkin näkee tällaista ja se on vielä epäilyttävämmän näköistä :)
hihattomat paidat (vaikka kainalot olisikin ajeltu), sandaalit joissa paljaat varpaat (sandaalit ei ylipäätään ole toimistotyöläisen asuste), liian iso kaula-aukko, miehillä trikoo t-paita ja hieltä haiseva puvun takki.
Olen pitkä ja hoikka nainen ja ketjuun kuuluvan työpaikkani vaatteet roikkuvat päälläni :/ Asuun kuuluu lyhyt hihainen paita ja housut, kummatkin joko liian leveitä tai liian lyhyitä.
Ei noloa, mutta olisi kivaa jos voisi pitää istuvia ja siistejä vaatteita työasuna. Onneksi on vyöt ja hakaneulat keksitty.
Noin yleisesti ottaen en ole nähnyt mitään erityisen noloa. Työvaatteet on työvaatteet :)
Vanhan työpaikan (iso siivousfirma) kesätytöt, pesivät pankin ikkunoita firman paidoissa ja juuri ja juuri intiimit paikat peittävissä farkkushortseissa. Kyllä loksahti suu auki kun ne sankarit näin..infosin seuraavana päivänä esimiestä ja tytöt sai pienen puhuttelun aiheesta hellepäivän työvaatetus
Mun työpaita/liivi. Liian löysä mallia / yli pitkä. Ei ehkä niin noloa mut ei kovin siisti tai edustavakaan:D
Olen timpuri ja usein bongaan itseni likaisissa haalareissa... :D Välillä jopa nolottaa.