Jäätävä väsymys koronarokotteen jälkeen
Muita? Nyt jo kolmas päivä. Vatsa myös sekaisin.
Kommentit (55)
Voiko olla, että tosiaan joillekin tulee nokkosihottumaa?
Minulle tuli molempien käsien päälle ja ranteista hiukan ylöspäin punaisia näppyjä ja erikokoisia laikkuja, olivat todella punaisia ja outoja, ikävän näköisiä, minulla ei ole tietääkseni allergiaa.
Kesti noin viikon, laitoin kookosöljyä ja perusvoidetta, pelkäsin ettei lähde pois, mutta nyt ovat ihan ok.
Kenelläkään tutulla ei ollut vastaavaa.
Täytyy mainita tuosta ihottumasta kun menen toiseen rokotukseen.
Myös oli vilunväreitä, lihaskipuja ja nukuin yhden päivän, väsymys kesti pitkään.
Rokotuskohta oli hiukan koholla ja punainen, aristava pyöreä läntti.
Toisen piikin jälkeen uskomaton väsymys. Olenkin lukenut, että näinhän sen pitääkin mennä. Tämä osoittaa sen, että elimistö taistelee virusta vastaan ensimmäisen rokotteen avulla.
Viikko sitten otettu rokote. Olen ollut viikon väsynyt, keho todella raskas, en jaksaisi liikkua mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Haittavaikutuksia on tullut paljon.
Kokeet senkun jatkuu.
Lapsetkin vedetään mukaan tähän 😳😖💔
Herätkää ihmiset.
Et tajua, että rokotuksen aiheuttamat oireet johtuvat immuunipuolustuksen aktivoitumisesta? Asia on suunnilleen Sam kuin kovasti treenanneella olisi lihaskipuja treenien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli molempien käsien päälle ja ranteista hiukan ylöspäin punaisia näppyjä ja erikokoisia laikkuja, olivat todella punaisia ja outoja, ikävän näköisiä, minulla ei ole tietääkseni allergiaa.
Kesti noin viikon, laitoin kookosöljyä ja perusvoidetta, pelkäsin ettei lähde pois, mutta nyt ovat ihan ok.
Täytyy mainita tuosta ihottumasta kun menen toiseen rokotukseen.Myös oli vilunväreitä, lihaskipuja ja nukuin yhden päivän, väsymys kesti pitkään.
Mulle tuli myös kutiavia näppyjä.
Kasvoihin eikä selkään ilmaantunut yhtään. Helpotus kuulla, että muillakin samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama, minkähänlainen tauti olisi ollut jos rokotuskin väsytti näin
Ei sitä noin voi verrata. Tauti olisi voinut olla vaikka oireeton.
Minulle lääkäri on sanonut, että rokotukset eivät välttämättä estä tauteja 100% mutta kuitenkin auttavat potemaan taudin miedompana jos on rokotettu. Siinä vertauskohta rokottamattomaan. Aika ikäviä kuvauksia olen kuullut koronan sairastamisesta kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli järkyttävä väsymys ja lihasuupumus sivuvaikutuksena, se jatkui kaksi viikkoa ja sen jälkeen helpotti. Sain myös pahaa nokkosihottumaa koko vartalolle. Ihottuma jatkuu edelleen, lähes 3 viikkoa rokotteen jälkeen, vaikka rasvaan joka päivä lääkärin määräämällä kortisonivoiteella ja syön kahta eri antihistamiinia, nekin lääkärin määräämiä.
Nämä oireet siis ekasta Pfizerin piikistä.
Miksi lääkäri ei ole kirjoittanut sinulle drenaliinikynää (Jext tai Epi-pen)?
Otin rokotuksen kolmisen viikkoa sitten. En osaa nyt sanoa, mutta tuntuu että mielenterveys on sen jälkeen ollut jotenkin huonompana ja pinna kireänä, väsymystä, lihassärkyjä jne. En tiedä, johtuuko nämä lainkaan rokotteesta vai ylipäätään korona-ajan väsymyksestä.
Rokotuksen jälkeen oli välittömästi ensimmäiset 30h väsymystä, lievät vilunväreet, päänsärky. Päänsärky jatkui noin viikon ajan. Rinnassa tuntui myös välillä tuntemusta ja sydänkin hieman temppuili
En tosiaan tiedä, onko rokotteella mitään tekemistä näiden kanssa mutta hieman epämääräinen olo kyllä ollut tuon jälkeen. Outoja fiiliksiä. Mieluummin toki nämä kuin itse korona, joka voisi aiheuttaa paljon pahempaakin mutta kyllähän tuo toinen piikki arveluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli järkyttävä väsymys ja lihasuupumus sivuvaikutuksena, se jatkui kaksi viikkoa ja sen jälkeen helpotti. Sain myös pahaa nokkosihottumaa koko vartalolle. Ihottuma jatkuu edelleen, lähes 3 viikkoa rokotteen jälkeen, vaikka rasvaan joka päivä lääkärin määräämällä kortisonivoiteella ja syön kahta eri antihistamiinia, nekin lääkärin määräämiä.
Nämä oireet siis ekasta Pfizerin piikistä.
Hui uskallatko ottaa 2. rokotuksen?
Olet vasta puoliksi rokotettu yhdellä rokotteella. Totta kai uskaltaa!
Lääkärin pitäisi painavasta syystä suositella toista rokotetta jos PB ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy mainita tuosta ihottumasta kun menen toiseen rokotukseen.Myös oli vilunväreitä, lihaskipuja ja nukuin yhden päivän, väsymys kesti pitkään.
Nuo käsien oireet kuulostavat siltä, että olet allergisoitunut aloe veralle. Sitä on osassa käsidesejä ja se on aiheuttanut juuri tuollaisia oireita. Eli mieluummin sillä yksinkertaisella pontikalle haisevalle jatkossa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Toisen piikin jälkeen uskomaton väsymys. Olenkin lukenut, että näinhän sen pitääkin mennä. Tämä osoittaa sen, että elimistö taistelee virusta vastaan ensimmäisen rokotteen avulla.
Mitä höpsöjä olet lukenut, sillä koronarokote ei sisällä virusta, joten elimistö ei taistele mitään virusta vastaan. Saat rokotteesta piikkiproteiinin valmistuskoodin elimistöösi, et kokonaista virusta, sillä tämä ei ole perinteinen rokote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotuskohta oli hiukan koholla ja punainen, aristava pyöreä läntti.Nuo käsien oireet kuulostavat siltä, että olet allergisoitunut aloe veralle. Sitä on osassa käsidesejä ja se on aiheuttanut juuri tuollaisia oireita. Eli mieluummin sillä yksinkertaisella pontikalle haisevalle jatkossa eteenpäin.
Hei kiitos tästä! Olen ihmetellyt kun käsien iho on kamalassa kunnossa aina kun erehdyn/joudun käsienpesun sijaan ottamaan käsidesiä. En tiennyt, että niissä voi olla aloe veraa. Aloe vera -voide polttaa ihoani.
Minulla oli pari viikkoa outo olo ja väsymys toisen piikin jälkeen,myös pistoskohta turposi ja kuumotti parin päivän jälkeen. Olen perusterve 75v
Hyi eihän tuota rokotusta uskalla ottaa kun näitä lukee. Millä tavalla outo olo? Mulla on muutenkin väsymystä, sydämen rytmihäiriöitä ja nivelkipuja sekä mm. ahdistusta ja traumaperäistä dissosiaatiota / epätodellista oloa. Ei todellakaan kiinnosta ottaa rokotetta jos se pahentaa näitä oireita entisestään.
Toisesta rokotteesta tulee yleensä enemmän oireita. Toinen rokote kehittää entisestään kehon immuunijärjestelmää virusta vastaan ja syventää muistia viruksesta.
Ensimmäinen rokote on auttanut immuunijärjestelmää tunnistamaan viruksen. Kun järjestelmä seuraavan kerran törmää virukseen, sen muisti toimii. Siksi toinen rokote aiheuttaa voimaakkamman reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kesti tosin vain yhden päivän. Nukuin kuin tukki ainakin 16 tuntia.
Nesteytää itsenne 1,5l vettä ainakin rokoteen jälkeen! lähte rokote aine nopeammin kiertää elimistönne kehossa.Huono olo ja väsymys tulle myös nesteen vajauksesta.Moni helteelä unohtaa hiki vie kivenäisaineet pois ja neste hukka! Joko kitaat kivenäisvettä tai tavalista vettä.Jos tavalinen vesi meri suola hileitä kielelle jonkun verran saate suoloja,mitkä katoaa hien mukana!
Mullakin vatsa sekaisin ja väsyttää vietävästi vaikka rokotusta en oo ees ottanu. Että jos ottais niin kuinkaha kävis 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotuskohta oli hiukan koholla ja punainen, aristava pyöreä läntti.Nuo käsien oireet kuulostavat siltä, että olet allergisoitunut aloe veralle. Sitä on osassa käsidesejä ja se on aiheuttanut juuri tuollaisia oireita. Eli mieluummin sillä yksinkertaisella pontikalle haisevalle jatkossa eteenpäin.
Hei kiitos tästä! Olen ihmetellyt kun käsien iho on kamalassa kunnossa aina kun erehdyn/joudun käsienpesun sijaan ottamaan käsidesiä. En tiennyt, että niissä voi olla aloe veraa. Aloe vera -voide polttaa ihoani.
Käsiään paljon työnsä vuoksi pesevät ja desinfioivat ovat allergisoituneet aloe veralle, koska sitä on osassa suurempia käsidesien täyttöpulloja- ja kanistereita. Oma pikkupullo aina mukana ja Eiran käsidesiä pulloa täyttäessä niin ei tarvi kärsiä allergiasta.
Aloe veraa on myös saippuoissa ja shampoissa voiteiden lisäksi. Kannattaa lukea tuoteselosteet tarkkaan ja vaatia työpaikalle mahdollisimman puhdasta tavaraa aloe veraa sisältävien tuotteiden tilalle.
Jäätävä väsymys pitkän koronan seurauksena yli vuoden. Tämän takia vilkuttelen rokotuksen kanssa.
Psykosomaattista tykytystä sinullakin. Ikävä homma.