Te joilla on homotutka, onko epäilyksesi joskus osunut oikeaan?
Kysymys olikin otsikossa. Voisin sanoa että itselläni on melko hyvä "homotutka" ja teininä homoiksi epäilemäni täysin "heteromaiset"
miehet ovatkin tulleet myöhemmin kaapista.
Nyt kuitenkin olen alkanut epäillä homotutkani paikkansa pitävyyttä, sillä epäilen mieheni olevan bi.
Kommentit (22)
Pidän homotutkaani tarkkana miesten suhteen. En ole ikinä erehtynyt luulemaan heteroa homoksi, toisaalta tuttavapiirissä/julkimoissa ei ole koskaan tullut kaapista kukaan, josta en olisi homoutta jo tiennyt.
En pohdi toisten seksuaalisuuksia mitenkään aktiivisesti. Nämä on tulleet vain sellaisena "itsestäänselvyytenä" jota en ole edes älynnyt kyseenalaistaa.
Naisista taas en näe homoseksuaalisuutta ollenkaan, edes stereotyyppisin "rekkalesbo" ei saa homotutkaani värähtämään. Ehkä se johtuu siitä, että olen itse heteronainen, joten toisten naisten suuntautumiset kiinnostavat minua vieläkin vähemmän.
He jotka kehuvat homotutkallaan, eivät osaa sanoa minusta mitään :D
Minä olenkin enemmän asiaihminen ja hakeudun asioiden tarpeesta ihmisten seuraan. Eli työ ihmisillä on oma paikkansa, sukulaisilla omansa ja väliaikaislibidoilla (joidenkin entisten luokkatovereiden, muiden tovereiden osalta vaikkapa) omansa.
Mies 30v. iloisesti sinkku (jos vain saa mielenkiintoisen, mielummin filosofisen kirjan.)