Kuinka monta kiloa olette laihtuneet laihtuessanne 1 vaatekoon?
Eli laihdut yhden vaatekoon, esim. 44 --> 42. Kuinka monta kiloa laihduit?
Saa myös vastata jos on laihtunut useamman vaatekoon, kunhan kertoo myös kilomäärän.
Kommentit (35)
Koosta 38 kokoon 36, kolme kiloa riitti. Mulla ei kerry muualle kuin yläreisiin ja vähän vatsaan, vaikka lihoisin kuinka.
5 kiloa. Itse menin kyllä toiseen suuntaan, eli koosta xs kokoon s. :/
Noin 5 kilon lihomisen takia jouduin ostamaan housut kokoa isompana kuin normaalisti :( Eli ainakin vitonen on vaatekokojen välillä.
Oon laihtunut 9 kg ja vaatekoko pienentynyt yhdellä koolla alaosasta (tiukat, hieman venyvät farkut, 52 -> 50), yläosista en tiedä (omistan kokoja 54-44 ja kaikki menee päälle, on joustavia toppeja sekä yli-isoja villapaitoja). Tällä hetkellä paino 118 kg ja pituus 179 cm. Silloin kun painoin 85 kg niin vaatekoko oli 38-44 yläosa ja 44 alaosa. Saman pituinen ja saman rakenteen omaava siskoni käyttää koon 40 farkkuja, yläosat kai 38 tai pienempiä, mutta painoa hänellä n. 60 kg.
5 kiloa normaalipainon sisällä on juuri ja juuri 1 vaatekoko
Ylä- vai alaosa, vai molemmat. Minulla tuskin housukoko muuttuisi kovin radikaalisti alle 10 kg pudotuksessa, vyötärö vaan löysentyisi. Mutta paitakoko pienenisi koon tai kaksi, kun läski ylävatsassa, eikä alaosassa kovin paljoa ylimääräistä. Pituutta 173.
Kymmenisen kiloa, itsellä nyt painoa 80kg ja vaatekoko 42/44 ja l/xl ja kaappi täynnä vaatteita 36/38 ja s/m joihin en mahdu, mutta olivat sopivia -25kg sitten.
160/80
Kyllä mulla meni lähes 10 kiloa yhteen kokoon (pituus 165). Vaikuttaisiko sekin, kuinka rasva jakaantuu? Jos sitä lähtee ihan tasaisesti joka puolelta on kokoero varmasti eri kuin silloin, jos kaikki lähtee vain vaikka vatsasta.
Mä laihduin 15kg, vaatekoko pieneni koosta xl->L, yläosasta menee myös M.
Laihdutin 95 kilosta 80 kiloon. Vaatekoko pieneni 48:sta 44:ään
10kg lähtenyt ja nyt mahtuu yhtä kokoa pienemmät farkut jalkaan. Yläosassa ei näy, mutta mulla paino kertyykin pääosin reisiin ja perseeseen. Pituutta 175
Riippuu pituudesta ja lähtöpainosta. Mitä isokokoisempi henkilö on kyseessä sitä enemmän saa laihtua että vaatekoko pieneneee tai muutosta huomaa peilistä. Itse 180 cm pituisena ja 110 kg lähtöpainolla piti laihduttaa 15kg ennen kuin tulokset alkoi näkyä vaatekoossa tai peilissä. Vaatekoko pieneni XXL -> XL. Sen jälkeen 1 vaatekoko on vaatinut 7kg painonpudotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kokoa 38 ja mulla voi paino heitellä tuon koon sisällä jopa 8kg niin että ylärajoilla vaatteet ehkä on vähän tiukemmat ja painon ollessa alimmillaan ne menee väljästi mutta ei roiku.
Mulla sama juttu koossa 40. Mulla on itäsaksalaisen kuulantyöntäjän hartiat eikä rinnatkaan ole pienimmästä päästä. Muuten menisi varmaan 38kin. Nyt keväällä en ole laihtunut kiloakaan, mutta ne housut, joiden vetskari ei mennyt kiinni kuukausi sitten, menee nyt kiinni helposti.
Olen laihtunut 5,5kg, numeroa pienemmät housut meneejalkaan muttei tunnu vielä mukavalta
Mulla se on noin 6 kg, oon 175-senttinen. 67-kiloisena olin 36-38, nyt 73-kiloisena 38-40. Käytännössä toki mulla on edelleen käytössä koon 38 vaatteet.