Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei välitä.

Vierailija
22.06.2014 |

Syötiin lasten kanssa aamupalaksi eilistä salattia ja pihviä. lähdin nopeasti syötyäni ruokapöydästä pois koska vauva 6 kk itki . Mieheni meni heti lasten syötyä syömään omassa rauhassa paahtoleipänsä. hän siivosi pöydän mutta jätti salaattikulhon pöydälle mikä minä olin unohtanut laittaa jääkaappiin. kysyin mieheltä miksi ei ollut laittanut salattia jääkaappiin kun oli siivonnut pöydän. Vastas vaan ,sä sen siihen jättikin :(  eileen tuli 7 vierasta syömään meille ja mies ei jutellut kertaakaan kenenkään kanssa :(. se ei halaa meidän 4 ja 6 vuotiaita lapsia kun käskystä :(  Kohtelee mun hyviäystäviä tylysti.  Tuhlaa omat rahansa jättää omat laskunsa maksamatta. mä maksan vuokrat netit, ruuat ,puhelimet, autot.  Pitäiskö heittä ukko pihalle ???  

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin kukaan antaa sulle mitään vihjettä, mitä mieltä itse olet, pitäisikö?

Vierailija
2/7 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin paljon tehnyt lapsia, pitää tehdä jotain muuta kuin heittää mies pihalle. Miksi ihmeessä lapsia on pitänyt tehdä noin paljon? Mieshän on ihan masentunut ja tarvitsee terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:47"]

Jos on noin paljon tehnyt lapsia, pitää tehdä jotain muuta kuin heittää mies pihalle. Miksi ihmeessä lapsia on pitänyt tehdä noin paljon? Mieshän on ihan masentunut ja tarvitsee terapiaa.

[/quote]

3 lasta. Onko se nyt niin paljon?

Vierailija
4/7 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jäisit tuohon suhteeseen?

Vierailija
5/7 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se otettu lapsuudenkodissa mukaan tekemiseen ja opetettu vieraiden huomioimista, vai onko se jätetty nykytyyliin kasvattamatta ja raha-asioiden hoito opettamatta? Jonkun pitäisi sitten tehdä se kasvatustyö nyt. Jos on lapset tehty, yritä nyt kuitenkin nostaa sitä odotustasoa ensin ja sitten vasta mieti eroa. Jos siis lompakkosi kestää odottaa niin kauan. Asia ei kai kuitenkaan ole sinua riittävästi häirinnyt tähän asti, niin miksi nyt? Vai onko tämäkin niitä otuksia, jotka ovat täydellisen huomioivia kunnes saalis on varmasti pyydyksessä?

Vierailija
6/7 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:47"]

[/quote]

3 lasta. Onko se nyt niin paljon?

[/quote]

No jos mietit suhteenne laatua tai maailman tilaa, niin kolme lasta on paljon. Siinä pitäisi jo olla hyvin toimiva parisuhde, että se kolme lasta kestää.

Vierailija
7/7 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:41"]Syötiin lasten kanssa aamupalaksi eilistä salattia ja pihviä. lähdin nopeasti syötyäni ruokapöydästä pois koska vauva 6 kk itki . Mieheni meni heti lasten syötyä syömään omassa rauhassa paahtoleipänsä. hän siivosi pöydän mutta jätti salaattikulhon pöydälle mikä minä olin unohtanut laittaa jääkaappiin. kysyin mieheltä miksi ei ollut laittanut salattia jääkaappiin kun oli siivonnut pöydän. Vastas vaan ,sä sen siihen jättikin :(  eileen tuli 7 vierasta syömään meille ja mies ei jutellut kertaakaan kenenkään kanssa :(. se ei halaa meidän 4 ja 6 vuotiaita lapsia kun käskystä :(  Kohtelee mun hyviäystäviä tylysti.  Tuhlaa omat rahansa jättää omat laskunsa maksamatta. mä maksan vuokrat netit, ruuat ,puhelimet, autot.  Pitäiskö heittä ukko pihalle ???  

[/quote] Todellakin pitäisi. Mieti minkalaisen mallin lapset saa ja sinä ansaitset varmasti paremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan