Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luokkakokous maskein ja joidenkin TO-DEL-LA paljon muuttuneet kropat!

Vierailija
25.06.2021 |

Osallistuin viime viikonloppuna lukiokurssimme (1996) luokkakokoukseen. En ollut nähnyt moniakaan heistä sitten lakkiaisten. Kyllä täytyy sanoa, että jo 25 vuotta muuttaa ihmistä aika tavalla. Paljon enemmän tai vähemmän kulahtaneita 44-vuotiaita seassa. Mummo-lookissakin löytyi. Huh!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että osallistuit.

Vierailija
2/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole sitten sen sijaan aikuistunut varmaan juuri lainkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta on paljon enemmän aikaa kuin minkä ikäisiä ylioppilaina olitte.

Tottahan toki muutosta tapahtuu.

Vierailija
4/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, joka ei ole yhtään muuttunut, olit sinä.

Vierailija
5/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa pidetään korona-aikanakin luokkakokouksia, jonne kerääntyy väki ympär Suomenmaan.

Vierailija
6/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko katsoa peiliin 😃

Vierailija
7/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap:n aikuistuminen liittyy asiaan eli ulkonäön muutoksiin?

Itsekin samaa ikäluokkaa, ja kyllä kroppa on muuttunut, alle 50-kiloisesta yli 100-kiloiseksi.

Vierailija
8/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olin sieltä upeimmasta päästä, vaikka sen itse sanonkin. Mutta minä olenkin pitänyt itsestäni aina tosi hyvää huolta. Ei ole liikakiloja, koska urheilen edelleen lähes joka päivä.

Vierailija
9/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joitain vuosia sitten luokkakokouksessa 20 vuotta lukion päättymisen jälkeen. Aika laidasta laitaan entiset luokkakaverit olivat mitä tulee ulkoiseen olemukseen. Osa oli onnistunut pitämään hyvää huolta fyysisestä kunnosta, osa vähemmän hyvää huolta.

Tässä jäin miettimään sitä että onko asialla mitään väliä, siis sinulle. Samahan se on treenaako viereisessä pulpetissa istunut Jari/Jatta säännöllisesti ja syökö se terveellisesti vai ei. Jokainen tavallaan.

Vierailija
10/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ap:n aikuistuminen liittyy asiaan eli ulkonäön muutoksiin?

Itsekin samaa ikäluokkaa, ja kyllä kroppa on muuttunut, alle 50-kiloisesta yli 100-kiloiseksi.

Mikä on spesialiteesi?

Vierailija
11/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olivat niin vanhentuneet, etteivät tunnistaneet sinua. Voi.

Vierailija
12/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olin sieltä upeimmasta päästä, vaikka sen itse sanonkin. Mutta minä olenkin pitänyt itsestäni aina tosi hyvää huolta. Ei ole liikakiloja, koska urheilen edelleen lähes joka päivä.

Ei treeni laihduta, vaan syömisen hallinta, näijn sanoo asiantuntijat. Pitäisi treenata tuntikaupalla joka päivä, eikä siltikään saisi syödä mitä haluaa. Treeni pitää kehon kyllä kiinteänä. Mutta syömistä on pakko rajoittaa jos ei nelikymppisenä halua ruveta lihomaan.

Vierailija
13/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei mummot saisi vetää mummo-lookissa menemään? 

Vierailija
14/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 50v sanoo aina samaa nuoruuden aikaisista tuttavistaan. Jos hän sattuu näkemään jonkun vanhan tutun kaupungilla niin usein tulee mulle päivittelemään että kuinka kulahtaneita ne vanhat koulukaverit nykyään onkaan. Tähän totean, että et säkään äiti enää kakskymppiseltä näytä, vaikka hyvännäköinen viisikymppinen ootkin.

N27

Vierailija
15/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva tuollaisessa miitingissä vertailla. Vaikka periaatteessa ei mitään merkitystä mutta kaikki siellä kuitenkin zoomailevat. Ja mikäli biletetään, niin kyllä niillä vetävimmässä kunnossa säilyneillä on kivointa. "Mummot ja paapat" (=tylsimykset)  lähtevät kotiin jo etkoilta, jotta ehtivät puoli yhdeksän uutisille ja ajoissa nukkumaan.

Vierailija
16/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin juuri muutama päivä takaperin vanhaan koulukaveriin, jota en ollut nähnyt melkein 20 vuoteen. Silloin teininä oli hieman pyöreä sillä lailla somalla tavalla. Nyt oli niin järkyn laiha, että kauhistuin ja mietin, mikä on mahtanut mennä pieleen elämässä?

Vierailija
17/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eroja huomasi, kun tavataan koulukavereita 30 vuoden jälkeen. Osalla huonot hampaat, ylipainoa, tukka lähtenyt ja olemuksesta muutenkin huokuu, että elämä ei ole mennyt ihan niin kuin elokuvissa. Toiset se sijaan sitte hehkuvat onnellisina ja hyvinvoivan näköisinä. Henkinen sivistys ja seurustelu- /keskustelutaidotkin hyvin laidasta laitaan: toiset taitavat small talkin ja toiset lähestyvät vasta parin kaljan jälkeen.

Vierailija
18/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin otin osaa lukion luokkakokoukseen 2019. Olen vuoden 1999 ylioppilas. Aika räjähtänyttä naisväkeä oli siellä kyllä. Eräskin 5 lapsen viinalla itsensä turvottanut alkoholistiäiti siemaili drinksuja siihen malliin että se makasi lopulta pöydän alla ihan täydessä änkyräkännissä.

Vierailija
19/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva tuollaisessa miitingissä vertailla. Vaikka periaatteessa ei mitään merkitystä mutta kaikki siellä kuitenkin zoomailevat. Ja mikäli biletetään, niin kyllä niillä vetävimmässä kunnossa säilyneillä on kivointa. "Mummot ja paapat" (=tylsimykset)  lähtevät kotiin jo etkoilta, jotta ehtivät puoli yhdeksän uutisille ja ajoissa nukkumaan.

Eivät jaksa teidän ikiteinien seuraa. 

Vierailija
20/21 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla tutkinnot, ammatit ja lapset ja ap:lla vain elämänmittainen kipuilu ulkonäön kanssa.