ONKO JOSSAIN VIELÄ ALKO AUKI, AUTTAKAA!!!
Kommentit (14)
Maanantaina seuraavan kerran sitten.
On se hienoa, ettei tarvitse tuollaisia miettiä, meilläpäin saa viinit ja konjakit ihan ruokakaupasta.
Sun pitää vaan tyytyä ruokakaupan litkuihin, niidenkin valikoima on kyllä monessa kaupassa jo melko vähissä.
Prisma ja muitakin ruokakauppoja on yhä auki. Sieltä saa erilaisia alkoholijuomia kello 21.00 asti.
Minä en ole kyllä ikinä ymmärtänyt sitä, että eikö todellakaan saa ajoissa käytyä vai eikö porukat tiedä poikkeus aukioloaikoja. Kuitenkin pauttiarallaa joka vuosi....
Tai eikö voi pitää esim riittävää varastoa juomissa, että sitä silloin, kun tekee mieli ottaa.
Eihän ne juomat edes heti ns ”paheennu”😂 vaikka ovat huoneen lämmössäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kyllä ikinä ymmärtänyt sitä, että eikö todellakaan saa ajoissa käytyä vai eikö porukat tiedä poikkeus aukioloaikoja. Kuitenkin pauttiarallaa joka vuosi....
Tai eikö voi pitää esim riittävää varastoa juomissa, että sitä silloin, kun tekee mieli ottaa.
Alkossa on vielä ihan hirveät ruuhkat aina ennen juhlapyhiä. Kiva siellä sitten jonottaa. Pahimmassa tapauksessa jää juomat saamatta, kun korttilaitteissa on häiriöitä, käteistä ei ole ja automaateista loppuu nostettava (näin kävi yhtenä jouluna, oli aatonaattona vihaista porukkaa, kun joulu meni pilalle).
Vierailija kirjoitti:
Huoneen lämmössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne juomat edes heti ns ”paheennu”😂 vaikka ovat huoneen lämmössäkin.Huoneen lämmössä.
Poikkeus aukioloaikoja.
Mä myöhästyiin. Toissapäivänä otin vähän viiinaa ja nyt ottaa takasin.
Ei ole.