Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paino tänä aamuna 98, 5 kg.

Vierailija
22.06.2014 |

Antakaa mulle hyvät neuvot laihduttamiseen. Miten pääsisin nopeasti alkuun. Kaikkia läskiä ei tarvii sulattaa hetkessä, mutta olis kiva saada tuloksia alussa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha hiilarit pois, juo reilusti vettä ja harrasta hyötyliikuntaa (kävely riittää). Muuta ei sitten tarvitakaan niin saat 1-2kk 10kg pois.

Vierailija
2/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambridge on mun valinta, alkuun menin pelkillä pussilla, nyt syön myös pienen aterian tavallista ruokaa. Koen oman valmentajan hyväksi jutuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista annoskokosi. Sokerit minimiin, samoin valkoiset jauhot.

Vierailija
4/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuudessa viikossa sulanut yli kymmenen kiloa rasvaa pois.

t. 3

Vierailija
5/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 08:54"]Mulla on kuudessa viikossa sulanut yli kymmenen kiloa rasvaa pois.

t. 3

[/quote]

Mitkä sun lähtömitat oli?

Vierailija
6/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla matka jatkuu vielä, lähtö oli 110 kg ja 160 cm. 

T. 3

7/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta on aktivoitava kunnolla ja mieluiten mahd. monissa lihasryhmissä. Suosittelen joogaa, siinä ei ohjattuna riko itseään. Nopeuttaa myös suoliston toimintaa ja huomaat, että liika ruoka ruoansulatuksessa tekee joogaamisen epämiellyttäväksi.

Vähennä ruokailut enintään neljään kertaan/vrk. Ei välipaloja, ellei raakaa porkkanaa, varsiselleriä, tomaattia, kurkkua, fenkolia tai muuta suht kaloritonta. Juo 2 lasillista vettä aina 1/2tuntia ennen ateriaa ja vielä yksi lasillinen juuri ennen. Auttaa hillitsemään syömähaluja ja nesteyttää.

Säädä ruokailua kuitupitoisempaan suuntaan, puolita hiilihydraattien määrä (leivät, pasta, perunat, riisi, leivokset, karkit). Siis OIKEASTI puolita! Jos jää nälkä, lisää hedelmien ja kasvisten nauttimista - ei siis mehuina, vaan kokonaisina hedelminä tai smoothiessa, johon ei lisätä sokeria.

Tällä pääsee alkuun, ja ei tule edes paikat kipeiksi, kun aloittaa joogaamisen varovasti ja omaa kehoa kuunnellen.

Vierailija
8/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske kalorit, syö max 1200 kcal vrk. Liiku joka päivä ainakin tunnin. Kyllä kannattaa liikkua myös kävelyä rankemmin jos vain pystyy, kaloreita palaa, näläntunne on hallittavissa paremmin, tulee hyvä olo.

Vierailija
9/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toiminut GFG (googlaa tarkempia tietoja). En ole fitfarmille maksanut mitään vaan käyttänyt ilmaiseksi löytyviä ohjeita. En itsekään uskonut, että tällaista ruokavaliota voi noudattaa pahemmin lipsumatta kuukausikaupalla, mutta varsinaisena dieettinä se kestääkin kuusi kuukautta.

En kannata kyllä edes dieettiajattelua, ellei pudotettavaa ole tyyliin viisi kiloa ja ellei nykyiset ruokailutavat ole jo lähellä täydellistä.

Ruokavalio on tällainen:

- aamulla kaurapuuro, raejuusto, marjoja/mehukeitto, omega-kapselit, multivita

- lounaalla 100 g kalaa, kanaa tai vähärasvaista lihaa, 200 g kasviksia, 25 g raejuustoa, 10 g öljyä

- välipalaksi purkki rahkaa ja marjoja

- päivälliseksi lihaa ja kasviksia kuten edellä, 40 g pastaa / riisiä tai 170 g perunaa

- iltapalaksi purkki rahkaa ja marjoja, vehnäleseitä, omega-kapselit

En suosittele jos et pidä maitotaloustuotteista. Rahkan tilalla voi syödä raejuustoa tai proteiinipatukan.

Laihdun edelleen vähintään 800 grammaa viikossa, 20 viikkoa takana.

Vierailija
10/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 08:54"]Mulla on kuudessa viikossa sulanut yli kymmenen kiloa rasvaa pois.

t. 3

[/quote]

Hienoa! Tsempoiä edelleen.

Vierailija
11/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kymppi korjaa. Nuo fitfarmin dieetit kestävät kuusi viikkoa. Jotain tankkauspäiviäkin saa ilmeisesti pitää. En ole sellaisia harrastanut, mutta koska keväällä on ollut juhlia ja muuta erikoista, olen kodin ulkopuolella syönyt sitä mitä on ollut tarjolla. On ollut helppo palata arkiruokailuun.

Vierailija
12/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Jätän sokerin + muut turhat hiilarit pois ja aloitan hyötyliikunnan.

Ap.

Vierailija
13/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista 80%/20% sääntö!

Vierailija
14/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painat saman verran kuin mieheni vielä kuukausi sitten. Mieellä on paino tippunut noin kilon kuukaudessa ihan vaan vähentämällä sokeria ja kaloripitoisia juomia sekä lisäämällä vähärasvaista proteiinia sekä liikuntaa jokaiseen päivään. Toki mieellä tuo paino on jo aika hyvä koska lihasmassaa ja pituutta on riittämiin - vaikeaa kuvitella miltä tuo paino näyttää naisella..?

Vierailija
15/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kilon viikossa eikä kuukaudessa.

t. 15

Vierailija
16/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 10:07"]Painat saman verran kuin mieheni vielä kuukausi sitten. Mieellä on paino tippunut noin kilon kuukaudessa ihan vaan vähentämällä sokeria ja kaloripitoisia juomia sekä lisäämällä vähärasvaista proteiinia sekä liikuntaa jokaiseen päivään. Toki mieellä tuo paino on jo aika hyvä koska lihasmassaa ja pituutta on riittämiin - vaikeaa kuvitella miltä tuo paino näyttää naisella..?

[/quote]

No pahaltahan se näyttää. Plussapallolta.

Vierailija
17/17 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö Nutrilett-kuuria vaikka 4 viikkoa, jotta saa kannustavan alun ja ruokahalun pienemmäksi. Jatka sitten 1200-1400kcal ruokavaliolla, syö 3-6 kertaa päivässä (kokeile itsellsi sopiva tahti). Opit nopeasti laskemaan kalorit ulkoa, kun ensin pääset johonkin käsitykseen keittiövaa' an avulla. Esim. OBH Nordicalla on hyviä ja edullisia vaakoja. MItään ruokia ei tarvitse välttää, mutta tulet huomaamaan millä nälkä pysyy parhaiten pois.

Liiku 3-5 kertaa viikossa tunti, vaikka kävellen.

Käytät tätä laskuria apuna

http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja

Olen onnistunut yhtäjaksoisesti näin laihduttamaan -27kg liki samoista lukemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi