Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen vaimo

Vierailija
22.06.2014 |

Siinäpä se jo tulikin.
En saa mielestäni, en vaikka kuinka koitan ja yritän.
Täydellinen pakkaus.
Ei niuhota tai nalkuta, kaunis kuin mikä ja voidaan jutella mistä tahansa.
Ei ole sellaista asiaa mitä en voisi hänelle kertoa, ollaan läheisiä.
Hauska ja tulee toimeen kaikkien kanssa.
Ollaan aina oltu samalla aaltopituudella.
Vertaan häntä jokaiseen elämäni naiseen, eikä hänen vertaistaan voi löytää.

Hänen lähellään on hyvä olla ja tunnen sähköä ilmassa.
Luulen että, tai siis katseista ja muusta tiedän, etten ole ainoa ketä tuntee vetoa.

Tämä on niin väärin.
Tunteet ovat niin vahvat, että en menisi takuuseen mitä tekisin jos saisin tilaisuuden.

Miten hemmetissä saan itseni kuriin ja nämä ajatukset pois päästäni?
Onko jollakin ollut vastaavaa tilannetta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä vielä ollaan, samoissa fiiliksissä edelleen.

Tässä ei ole mitään järkeä,
Olisko jollain samaa ongelmaa?
Ei tästä oikein voi tutuillekkaan puhua,
Kun on piirit niin pienet.

Ap

Vierailija
2/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ainakaan ole mun mieheni veli. Joskus huomannut hänen suunnaltaan vähän kipinöintiä. Huh, on nämä asiat välillä vaikeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:50"]Toivottavasti et ainakaan ole mun mieheni veli. Joskus huomannut hänen suunnaltaan vähän kipinöintiä. Huh, on nämä asiat välillä vaikeita.
[/quote]

Epäilen että et ole.
Olen kyllä varma että hän tietää,puhutaan jo liekeistä eikä kipinöistä.
Vaikeita, kyllä todella.
Tekemällä jotakin asian eteen voi mennä perhesuhteet uusiksi, eikä vain hyvällä tavalla.

Vierailija
4/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on aina vihreämpää aidan toisellapuolella,uneuta koko juttu.

Vierailija
5/12 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:55"]Ruoho on aina vihreämpää aidan toisellapuolella,uneuta koko juttu.
[/quote]

Minulla ei ole itsellä aitoja minkä yli kurkotella.
Sinkkuna siis elelen.
Niin, olisihan se kätevää kun voisi vaan painaa jostain OFF nappulaa ja se olisi siinä.
Vaan kun sellaista ei ole niin...

Vierailija
6/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkinen tilanne, mutta sinänsä en ihmettele, jos noin pääsee käymään. On minunkin mielestä miehen veli viehättävä, onhan hänellä samoja geenejä, joita omassa miehessä on ja biologiselta kannalta ajateltuna tällaisen tilanteen kehittyminen ei ole mitenkään epätodennäköistä. Itse en kuitenkaan voisi koskaan kuvitella suhdetta miehen veljen kanssa. Tilanne olisi äärimmäisen vaikea kaikkien kannalta. Siinä voi mennä perhesuhteet poikki suuntaan jos toiseen.

Voi olla, että aika tuollaiseen on ainoa ratkaisu. Tai voithan tosiaan ottaa asian puheeksi veljen vaimon kanssa. Jos tunne ei olekaan molemmin puolinen, voit päästä tunteesta nopeammin irti. En ainakaan itse siitä mitään pultteja ottaisi, jos miehen veli jotain tuollaista avautuisi, minusta se olisi vain täysin ymmärrettävää ja ehkä vähän imartelevaakin. Keskustelisin asiasta vakavasti, mutta siihen se jäisi. Jos nainen on fiksu ja hyvällä itsetunnolla varustettu, kunnioittaisi hän avautumistasi ja tunteitasi.

Vierailija
7/12 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten läheinen oot väljes kanssa? Jotkut miehet suostuu jakamaan tai lainaamaan vaimonsa..

Omallakin miehelläni niin herkullinen veli.

Vierailija
8/12 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan samassa tilanteessa, mutta olen ollut ihastunut mieheni siskon mieheen ja ihastus vaikutti olevan molemmin puolista. Ei siinä auttanut kuin vältellä hänen seuraansa niin, ettei se kuitenkaan ollut hirveän ilmeistä. Lisäksi palauttelin mieleen muistikuvia ajoilta kun hän oli vielä kimeä-ääninen finninaama ja tavallaan hypnotisoin itseäni pitämään häntä mahdollisimman epämiellyttävänä, koitin huijata itseni muistamaan kielteisiä muistoja hänestä. Vieläkään en uskalla jäädä hänen kanssaan kahden kesken juttelemaan, jottei ihastus syttyisi ja jos sellainen tilanne tulee kohdalle niin en juuri anna katsoa silmiin. Älä siis katso naista silmiin!

Tämä ei ole viehättävästi sanottu, mutta onneksi olen siskoani kauniimpi ja kivempi-luonteinen niin ei tarvitse pelätä miehen ihastuvan häneen. Hän on jollailailla huonoitsetuntoinen perverssi ja yrittää selvästi "vietellä" ja provosoida miestäni kun olemme porukassa. Mm. korottaa ääntään ja voihkii puhuessaan, venyttelee tarpeettomasti. Kukaan ei usko kun tästä kerron, mutta ilmeisesti jotkut eivät yritäkään työntää tuollaisia tunteita pois.

Vierailija
9/12 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskoa panen, tai oikeastaan en pysty vastustamaan, koska hän suoraan käy kiinni, aina, kun tilaisuus siihen tulee. Tunnustan, että tarkoituksella menen käymään kylässä aina, jos tiedän et hän on yksin kotona, mies töissä ja lapset poissa. Hän myös osaa informoida minua, milloin sopisi eikä vaimo tajua vaikka usein vaimon kautta kulkee tieto ja kutsu kyläillä oikealla hetkellä.

Vierailija
10/12 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko-69 kirjoitti:

Vaimon siskoa panen, tai oikeastaan en pysty vastustamaan, koska hän suoraan käy kiinni, aina, kun tilaisuus siihen tulee. Tunnustan, että tarkoituksella menen käymään kylässä aina, jos tiedän et hän on yksin kotona, mies töissä ja lapset poissa. Hän myös osaa informoida minua, milloin sopisi eikä vaimo tajua vaikka usein vaimon kautta kulkee tieto ja kutsu kyläillä oikealla hetkellä.

Ja sitten heräsit päiväunilta ja mietit missä vaiheessa sulle kasvoi tissit.. ei ihme, ettei enää seiso.

Vierailija
11/12 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit päiväunilta ja mietit missä vaiheessa sulle kasvoi tissit.. ei ihme, ettei enää seiso.

Mietin tota samaa, että varmaan siinä kohtaa kun AP aloitti hormoonihoidot. Nyt on enää vaikea kääntyä heteroksi.

Vierailija
12/12 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seukkasin erään työtn kanssa aikoinaan ja hain lauantaina aina sitä autolla kotoaan ja sauna aikaan se tuli siskonsa kanssa kylpytakki päällä saunasta ja tarjoili tuheroaan esille sen huoneessa, sitten pikkusiskokin alkoi raottamaan edessäni kylpytakkia ja pääsin kokeilemaan sormella kuinka se oli märkä ja kiinteät tissit, lopettaa piti kun isosisko tuli huoneeseen. kerran pari pääsin vain nussimaan sitä pikkusiskoa ja oli liukkaampi kuin isosiskonsa, näin muistelen. kumipikin oli siis  impejä ennenkuin siirryin tähtääjän paikalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän