Mies juhlimassa vanhan panon kanssa
Poikaystävä kertoi, että kys. nainen oli pyytänyt häntä liittymään seuraan. Mies sanoi, ettei ole menossa. Nyt sain kuitenkin selville, että siellä hän on. Odotanko nyt huomiseen ja kyselen sitten muina naisina että mitä puuhasi eilen vai mitä ihmettä? Yritä tässä nyt nukkua.
Kommentit (37)
Asia on ok, jos itse kertoo siellä käyneensä. Mutta jos ei, niin en ala salaamista sietämään. Ihan sama oliko kyse tyyliin vaan juttelusta seurassa.
ap
Laita viestiä nyt, ehkä voit estää vielä miestä hölmöilemästä?
Huomenna on mahdotonta tehdä tekemättömäksi typeriä kännitouhuja.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:20"]
[/quote]
Ollaan vielä suht alussa tässä suhteessa, että jos on taipumusta pettämiseen ja valehteluun, niin toivottavasti tekee sen nyt. Jatkotoimenpiteitä ei tällöin tarvitse harkita.
Onko kyse kenties isommasta porukasta? Mä olen isosta kaupungista ja muuttanut miehen perässä 5v sitte pienempään kaupunkiin. Täällä karkeasti sanottuna "kaikki on nussinu kaikkia" joten en kyllä voi koskaan estää etteikö mies jollain viihderreissulla olisi ex-panon kanssa liikenteessä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:23"]
[/quote]
Ollaan vielä suht alussa tässä suhteessa, että jos on taipumusta pettämiseen ja valehteluun, niin toivottavasti tekee sen nyt. Jatkotoimenpiteitä ei tällöin tarvitse harkita.
[/quote]
ap siis
[/quote]
[/quote]
Noh, tuo on sinun valinta. Mutta mistäs tiedät että edes saat koskaan tietää totuuden niistä tapahtumista jälkeenpäin? Veemäisintä on se epäluulo joka kalvaa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:24"]
Onko kyse kenties isommasta porukasta? Mä olen isosta kaupungista ja muuttanut miehen perässä 5v sitte pienempään kaupunkiin. Täällä karkeasti sanottuna "kaikki on nussinu kaikkia" joten en kyllä voi koskaan estää etteikö mies jollain viihderreissulla olisi ex-panon kanssa liikenteessä.
[/quote]
pieni seurue, 3 naista ja mies.. pyysi kuulemma häntä mukaan, että olisi enemmän tuttuja.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:26"]
[/quote]
[/quote]
Noh, tuo on sinun valinta. Mutta mistäs tiedät että edes saat koskaan tietää totuuden niistä tapahtumista jälkeenpäin? Veemäisintä on se epäluulo joka kalvaa.
[/quote]
en voi alkaa joka kerta pelkäämään kun lähtee ulos. oletan, että kertoo tapahtumat ilman että paljastan tietäväni. muuten se on adios.
ap
Hitto, olisinpa kuullut vasta aamulla!! ap
[/quote]
miksi ap laittaisi viestiä ? pointtihan on juuri se, että ap testaa miehen rehellisyyttä ja luotettavuutta.
Aika hassua. Entä jos mitään ei tapahdu, mutta mies ei halua kaivaa verta nenästään ja kertoa sulle että oli siellä? Silloin sä teet rikokseksi se, että mies meni jonnekin ilman sulle kertomista, etkä sitä, että jotain tapahtui.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:32"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
en voi alkaa joka kerta pelkäämään kun lähtee ulos. oletan, että kertoo tapahtumat ilman että paljastan tietäväni. muuten se on adios.
ap
[/quote]
Kaunis ajatus sulla, mutta jos onkin sellainen pettävä sikapossu, niin ei kai se koko totuutta kertoisikaan?
Oikeasti ajattelen kyllä että ihan oikeassa olet ja oikein teet, tekisin itse samoin oman mieheni kohdalla, mutta itse tunnen jo mieheni kuin omat taskuni, Näen jo sekunnissa jos valehtelee. Sulla ei ole vielä tuota tuntemisen etua, niin pidä varasi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:35"]
[/quote]
miksi ap laittaisi viestiä ? pointtihan on juuri se, että ap testaa miehen rehellisyyttä ja luotettavuutta.
[/quote]
Mieluummin paljastuu tässä vaiheessa kuin esim sitten, jos olisi jo lapsia ym. Eikä tarvitse edes panna kys. naista, pelkkä tapaamisen salaaminen riittää syyksi pistää välit poikki.
ap
Siihen voi olla miljoona syytä, että mies menikin eikä halua sitä nyt sulle tilittää. Itse asiassa ihmettelisin, jos miehesi sulle kertoo.
Mun mielestä teidän suhteella ei ole tulevaisuutta, mutta jos näin käy, niin syypää siihen ei ole mies yksin. Välillänne ei ole aitoa luottamusta ja kunnioitusta, eikä mies selvästi ole sinulle kovin tärkeä.
Ensin halutaan tuollainen salaisen agentin tasoinen luottamus (itseen päin), ennen kuin mies on itselle edes tärkeä. Hävettää ap:n puolesta! Meinaan, jos mies ei tee mitään. Mutta sitähän ap ei saa tietää.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:37"]
Aika hassua. Entä jos mitään ei tapahdu, mutta mies ei halua kaivaa verta nenästään ja kertoa sulle että oli siellä? Silloin sä teet rikokseksi se, että mies meni jonnekin ilman sulle kertomista, etkä sitä, että jotain tapahtui.
[/quote]
Ei lupaa tarvitse kysyä, mutta jos jälkikäteen salaa kuulumisia kysellessä niin jotain hämärää siinä on. ap
jos näin on niin älä odota vaan soita suoraan, tai laita viestiä että tiedät tilanteen. selitys asap tai se on poikki... tai mitä turhia poikki vaan koska valehtelee ja käytännössä pettää