Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannusmuistoja menneiltä vuosilta

Vierailija
25.06.2021 |

Aloitan.
Olin joskus viettämässä juhannusaattoa kavereiden kanssa ja lähdin ajamaan kotiin puolen yön aikoihin. Jostain huoltoaseman pihasta lähti poliisipartio seuraamaan minua. Seurasivat minua kotipihaani saakka.

Parkkasin autoni ja kaksi nuorta poliisia tulivat, että "puhallapa nyt reippaasti ja pitkään".
Tulos oli nolla. Poliisit lähtivät eivätkä toivottaneet edes hyvää juhannusta. Luulivat vissiin saavansa rattijuopon kiinni ja niitä vitutti, kun eivät saaneetkaan. Kuvittelivat vissiin, että kukaan ei ajele selvin päin tuohon aikaan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Etelä-Pohjanmaalla on ollut menneinä vuosina, eli kauan sitten, hienoja juhannusjuhlia. Yksi oli Lappajärven Halkosaaressa. Siellä esiintyi kuuluisuuksia maailmalta, ihan huippujakin ja Suomesta, meno ja tunnelma oli ikimuistoinen. Taisin nähdä ensimmäistä kertaa silloin tummaihoisen ihmisen elävänä. Soul-musiikki ja progressiivinen rock oli parasta. Myös Kauhavan lentosotakoulun juhannusvalvojaiset oli upeat lentonäytöksineen. Voi niitä aikoja. Juhannuskoivut tuotiin porraspäihin, limsaa juotiin ja syötiin äidin leipomaa ihanaa pullaa saunan jälkeen. Isän työ oli pestä auto. Sellaista silloin täällä maalla..

Vierailija
2/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran juhannuksen Manamansalon leirintäalueella, mutta en muista mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään. Google Mapsilla voi jälkikäteen tutkailla, millaisessa mestassa tuli oltua. 😁

Vierailija
4/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies nai takaapäin. Sain kupan. Ei mukavaa.

Vierailija
5/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten olen ollut ihan hirveässä humalassa ja harrastanut seksiä vähän jokaisen kanssa. Pieni häpeä on läsnä, kun näitä muistelen. Nykyään en enää juo enkä sekoile.

N40

Vierailija
6/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantauduttiin purjeveneestä . Minulle oli uskottu ryhmän viinat. Ei olisi kannattanut. Silloin kossu oli lasipulloissa ja kaksi niistä särkyi rantakivikkoon.

Vierailija
7/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin uudelta vuodelta jääneet raketit vaatehuoneesta ja ammuin ne ilmoille. Minua ei kiitelty.

Vierailija
8/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä sateisena, kylmänä juhannuksena vieraat perui tulonsa sateen takia. Mulla oli valtavasti ruokaa ja kurja fiilis. Googlettelin jotain netistä ja kuinka ollakkaan päädyin vauvapalstalle elämäni ensimmäistä kertaa. Palstan ansiosta juhannuksesta tulikin ihan mukava.

Vierailija
9/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin juhannusfestareilta minua 8 vuotta vanhemman miehen, kun olin 16-vuotias. Ajattelin ensin juhannusheilana, sitten kesäheilana, loppujen lopuksi pari vuotta seurusteltiin, hän oli minun ensirakkauteni. Voi sitä nuoruuden huumaa, vieläkin lämmöllä muistelen.

Vierailija
10/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä sateisena, kylmänä juhannuksena vieraat perui tulonsa sateen takia. Mulla oli valtavasti ruokaa ja kurja fiilis. Googlettelin jotain netistä ja kuinka ollakkaan päädyin vauvapalstalle elämäni ensimmäistä kertaa. Palstan ansiosta juhannuksesta tulikin ihan mukava.

Hyvä juhannus. Täällä on aina niin mukavaa ja ystävällistä porukkaa.

Vierailija
11/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja siihen aikaan täällä oli paljon hauskempia juttuja. Oi niitä aikoja.

Vierailija
12/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tätä palstailin vuosikausia kaksplussalla ja ihan omalla kuvallani.

Vierailija
13/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ruuat joutui?

Vierailija
14/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiennyt, että tälläsiä keskustelupalstoja on olemassa. Ikinä en kyllä kuvallani palstailis.

Vierailija
15/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin vierestä, kun eräs festariporukka sanoi tuttavalleni "meillä on takakontin lukko rikki, voitko vahtia kaljoja?"

Kaveri oli ylivilkas, heikkolahjainen vipeltäjä.

Löysivät kaljavahdin takakontista umpikännissä tyhjien pullojen keskeltä 🤣

Vierailija
16/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

~ mummo ~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään. Google Mapsilla voi jälkikäteen tutkailla, millaisessa mestassa tuli oltua. 😁

Ei ollut Google mapsia silloin.

Vierailija
17/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras juhannus oli nuorena oulun nallikarissa. Panin kolmea muijaa yhteensä 8 kertaa kahden vuorokauden aikana. Sitä tulee aina juhannuksena muisteltua. 

Vierailija
18/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiennyt, että tälläsiä keskustelupalstoja on olemassa. Ikinä en kyllä kuvallani palstailis.

En minäkään enää. Toista kymmentä vuotta sitten keskustelupalstoilla oli ihan eri meno. Ei oltu niin ilkeitä.

Vierailija
19/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

~ mummo ~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Google mapsia silloin.

Jälkikäteen. Tarkoittaa siis nykyään.

Vierailija
20/35 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ruuat joutui?

Sillon palstalle sai kirjoittaa 24/7. Notkuin siis palstalla ja söin, söin ja söin. Juhannuksen jälkeen oli vähän tuhtiolo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi