Kuinka pitkiä suhteita?
Monta suhdetta on ollut? Kauan suhteet kesti? Onko suhteesta / suhteesta lapsia? Ikäsi?
Itsellä 1 suhde / 16 vuotta / 3 lasta / 37
Kommentit (16)
1 suhde, kestänyt vajaa 4 vuotta, 1 lapsi ja ikää on 19.
Ensimmäinen suhde, 19v. 1 lapsi ekan 10v. jälkeen. Olen 44v. Ja sanotaan nyt sekin, että seksi on aina vaan parempaa ja siitä nautitaan noin kahdesti viikossa.
Eka vuoden, tokassa ollaan menossa nyt 5 vuotta, 1 lapsi, 23v.
Suhteeita on ollut aikanaan useitakin, mutta ne merkittävimmät pari kappaletta kestivät 1,5 ja 2 vuotta. Nyt 17 vuotta suhteessa, kolme lasta. Ikää 40.
Eka suhde, kestänyt nyt 30 vuotta, kaksi lasta, ikää minulla 48 v.
Kaksi suhdetta. Eka kesti 8 vuotta ja siitä kaksi lasta. Toka kesti 6 vuotta, ei lapsia. Enää ei yhtään suhdetta koskaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 08:36"]
Kaksi suhdetta. Eka kesti 8 vuotta ja siitä kaksi lasta. Toka kesti 6 vuotta, ei lapsia. Enää ei yhtään suhdetta koskaan.
[/quote]
Ja ikä unohtui, eli 37.
Kolme suhdetta, kaikki kestivät 5 vuotta.
Ei mitään hajua. Pisimmät 2 vuotta, 4 vuotta ja 10 vuotta, joista jälkimmäinen on nyt menossa. Jälkimmäisistä lapsia. 40+
2 suhdetta ollut. Ensimmäinen kesti lähes 4 vuotta ja nykyinen kestänyt nyt 2 vuotta. Ei lapsia, nykyisessä suhteessa koira. 23 vuotta.
2 suhdetta, ensimmäinen kesti 1,5 vuotta ja nykyisen kanssa aloitellaan pian seitsemättä vuotta. Ei lapsia, ikä 27.
2 suhdetta ollut, kolmas kerta toden sanoo. Ensimmäinen vuoden, toinen neljä vuotta, tämä nykyinen kaksi vuotta, mutta tunnettu vuosia ennen suhdetta. Yksi lapsi meillä ja ikää mulla 23.
2. Toinen 12v/yks lapsi. Tämä nykyinen 17v/kolme lasta.
t: 45v
Yksi kunnollinen suhde, meneillään. 4v/ei lapsia.
T. 22v
Eka suhde vuoden, toinen suhde kolme vuotta ja nykyinen suhde 4 vuotta.
Tuntuu että kohta pitäisi olla edes hetki yksin.
Ei lapsia. T: nainen 23 wee.