Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ihan tavallista, ettei kukaan välitä, jos talossa on paljn kärpäsiä?

Vierailija
24.06.2021 |

Olen kyläpaikassa, jossa ketään ei kiinnosta, että kärpäsiä lentelee ympäriinsä mm keittiössä, missä on ruokia esillä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole todellakaan tavallista. Kärpäset ja muut itikat eivät kuulu sisälle asuntoon.

Vierailija
2/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jossain niin tavallista, ettei sitä nyt voi joka kärpäsestä mitään meteliä nostaa. Voithan itse niitä jahdata.

Onneksi minulla täällä vähentynyt sitä mukaa kuin naapurin eläimetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpäset on vitsauksia . Pirua sanotaan kärpästen herraksi. Siellä voi olla myös raatoja jossain siis kuolleen ihmisen tai eläimen sillä niistä niitä tulee ja paskasta eli elukan paskaa tai ulkovessat ihmisten paskaa . Jätehuolto maksaa jätekaivon tyhjennys maksaa mutta se kyllä kannattaa maksaa. Yksi keino on biologiset käymälät missä eri tavoin ulosteet muuttuu mullaksi. Nekin maksaa kyllä. Eläimiä kuolee maastoon etsikää raatoja. Raadot voi polttaa . Voi olla kuollut kissa tai rotta. Jos taloon pääsee hiiriä ne kusee villoihin. Kuolee siellä ja oravat . Ei niitä ruokiin saa päästää se on selvä. Jos ei ole jääkaappia niin kylmälaukkuun.

Vierailija
4/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa kamelin tuhoja roikkuu vuohia pihalla myynnissä kadun varrella niin hirveet määrät kärpäsiä ampiaisia pörrää niissä . Mitähän lihaa noi hampurilaiset onkaan kebabit.....Oujee.

Vierailija
5/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappanut vaimonsa etsi raatoja . Vaatteet vaihtaa väriä maastossa muuten jos löytyy vaatteita metsästä.

Vierailija
6/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on karjatila, mutta ei koskaan kärpäsiä sisällä jotain satunnaista yksilöä lukuunottamatta. Mutta eipä ole ovet ja ikkunat koskaan selällään, kuten monella on mökillä.

Vierailija
7/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpäsiä tulee sisälle ei sille voi mitään. Jos puhutaan banaanikärpäsistä niin niitä usein tulee mutta ne ei vaarallisia ja haitta on ainoastaan esteettinen.

Vierailija
8/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on tavallista, itse pyrin tappamaan kaikki heti. En yhtään kestä jos pyörivät ruoissa, yök. 

Vierailija
9/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä tavallista. 

Vierailija
10/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin läheisellä maitotilalla on kämppä aina täynnä kärpäsiä, juhlissakin. Ne ei varmaan tajua kuinka kuvottavaa se muiden mielestä on.

Vierailija
11/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne ole kuin esteettinen haitta. Niihin tottuu.

Vierailija
12/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ällöttää, mökillä oli ihan vitsauksena, mutta muutamalla myrkytyksellä ja pitämällä ruuat piilossa ja muutenkin siistinä päästiin eroon.

Vierailija
13/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ensi kerralla tuliaiseksi lihansyöjäkasvi.

Vierailija
14/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpänen on maailman vaarallisin eläin. Heti pitää poistaa. Kantavat kaikki taudit mukanaan.

Vierailija
15/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ainakin läheisellä maitotilalla on kämppä aina täynnä kärpäsiä, juhlissakin. Ne ei varmaan tajua kuinka kuvottavaa se muiden mielestä on.

Ne on niin tottuneet. Niistä ei ole kovin helppoa päästä eroon jos on eläimiä, vaikka kuinka olisi kärpäskiikkuja yms., eikä kukaan jaksa jatkuvasti juosta lätkän kanssa perässä.

Vierailija
16/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa vielä katosta roikkuuneet kärpäspaperit.

Vierailija
17/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on varalla nytkin, jos banaanikärpäsiä sun muita välillä tulee, tai tosiaan kärpäsiä pääsee livahtamaan sisälle.

Vierailija
18/18 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin hommata, en vaan tahdo kärpästen kuolevan kitumalla.