Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea suhtautua ystävään joka vastaa viesteihin kahdella sanalla

Vierailija
21.06.2014 |

Esim. käytin tänään yhden tekstarin kaikki merkit kun kysyin miten hänellä meni juhannus ja kerroin meidän juhannuksesta ja pahoittelin kun ei ehditty näkemään. Hän vastasi: Juu ok, ei mtn

Ei mitään muuta. 

Monesti käy noin ja se on todell ahdistavaa, aina kuitenkin kun nähdään (n. 2 krt / viikossa) niin juttu luistaa ja meillä on tosi kivaa, pyytää usein sisään kahville (nähdään siis lasten kanssa puistossa) ja haluaa nähdä meitä. Mutta noi viestit. 

Ottaisitteko asian puheeksi kaverinne kanssa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on kiire, ei ole tekstari ihmisiä tai sitten on loukkaantunut

Vierailija
2/10 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä vituttaa kirjoittaa tekstareita kuten minuakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki osaa ilmaista itseään kirjoittamalla. Minulla on paljon tuollaisia ystäviä, tykkäävät puhua enemmän.

Vierailija
4/10 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on loukkaantunut jostain? Onko joskus ennen ollut puheliaampi tekstareissa?

Vierailija
5/10 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan tekstareita, varsinkin kun on surkea puhelin, sama facessa kirjoittamista, joten aina soitan tai pyydän henkilöä soittamaan.

Vierailija
6/10 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tekstareihin joko Ok tai Ei.

Vierailija
7/10 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä whatsappia, vain vanhat käyttävät tekstareita.

Vierailija
8/10 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää sellasesta turhanpäiväisestä kuulumisten vaitamisesta tekstarilla/soittamalla. Silloin viestitellään/soitetaan kun on asiaa, muuten voi sitten jutella kun nähdään. Eli toki voit loukkaantua ja ottaa puheeksi jos siltä tuntuu, mutta kaveris "käytöksessä" ei ole mitään outoa. Varsinkin jos noin usein näette.

Vierailija
9/10 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ystäväsi?  Olen juuri tuollainen yhdellä sanalla vastaaja. En keksi tekstiviesteihin mitään pitkiä juttuja, puhun ne mielummin naamatusten. Tuntuu ihan hölmöltä yrittää tiivistää muutamaan sataan merkkiin kaikkia kuulumisia ja vielä kirjoittaa niitä kakkalla puhelimella.

Ihan rehellisesti, olen pahoillani jos olet joku tuttavani ja pahastut lyhyistä viesteistäni. Tekstiviestittelyromaanien kirjoittaminen ei vain ole juttuni.

Vierailija
10/10 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ihmeessä roikut siinä ystävässä noin tiiviisti? 2 kertaa viikossa tavataan ja sen perään pitää vielö tekstareillakin raportoida? Luulisin, että on ahdistunut huomionkipeydestäsi, liika on liikaa. Itse en ainakaan jaksaisi olla koko ajan tekemisissä kenenkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä