Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi muuttua sellaiseksi, että voisi saada parisuhteen?

Vierailija
24.06.2021 |

Kysymys on otsikossa. Olen menettämässä toivoni lopullisesti. En ole lainkaan ylipainoinen, mutta kaikkea mahdollista voisin muuttaa itsessäni.

T. Nainen, pk-seutu

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskustellaan tasaisin väliajoin siitä, mistä voisi löytää kunnollisen miehen, ja harmitellaan sitä, kun vastaan tulee vain huonokäytöksisiä ehdokkaita, jos ketään. Sen sijaan että yrittäisin jakaa neuvoja asian korjaamiseksi, kasasin tämän listan paikoista, joissa voi tavata miehiä luonnollisesti.

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miespainotteisista harrastuksista: frisbeegolf, puu- ja metallityöt, maantiepyöräily, laitteistoläheinen ohjelmointi, seinäkiipeily, vanhojen autojen rassaaminen, suurriistan metsästys, elektroniikan näpertely, lukkopaini, pienpanimotoiminta, kitaran tai rumpujen soittaminen, retrovideopelit. Harrastuksista ei tarvitse olla kiinnostunut kokeillakseen niitä, mutta positiivisin ja avoimin mielin vastaanotto on varmasti parempi.

Jos ei halua kokeilla uusia harrastuksia, mutta ei myöskään kiinnosta etsiä seksiseuraa Tinderistä, OkCupidista tai muista Match Groupin omistamista treffipalveluista (vaikka niistä voi löytää muutakin), niin toinen vaihtoehto on lähestyä miehiä joillain näistä treffipalstoista: Suomi24 Treffit, Happy Pancake, Yli lauta (erityisesti alalauta /deitti/), Reddit Personals (r4r). Palstoille ei tarvitse laittaa itsestään juuri mitään henkilötietoja, mutta siinä tapauksessa täytyy olla itse aloitteellinen, koska kukaan, joka tietää mitä haluaa, ei kiinnostu tyhjästä ja kuvattomasta profiilista.

Nämä havainnot perustuvat omiin kokemuksiini ja ovat siis välttämättä puutteellisia. Jos listoilta puuttuu jotain oleellista tai kiinnostaisi kasata vastaavat suositukset toisen sukupuolen näkökulmasta, niin parannusehdotuksia otetaan vastaan.

Vierailija
62/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa teissä on kun ette löydä puolisoa, elämänkumppania. Onko liian suuret vaatimukset ja yli suuret odotukset. Yksinäiset yhdistykää niin ettette aseta toisillenne mitään vaatimuksia ja suorituspaineita. Pitääkö aina parisuhteessa olla niin kamalat vaatimukset toiselta ettei se yhteiselämä onnistu. Jospa aloittaa siitä ettei vaadi yhtään mitään kunhan olet kanssani ja seuranani. Meillä lähdettiin tältä pohjalta ettei vaadita mitään eikä painosteta mihinkään eikä aleta mitään spektaakkeleita, teatteria esittämään muille ihmisille. Esittäköön muut ihan mitä lystää ja ne kaikki esittäjät ovat eronneet ja perustelleet monia uusperheitä.

Ei ole enää mitään vaatimuksia. Ei vain ketään miestä näy. Kukaan ei puhu minulle missään tai tee aloitetta. Olen ihan nobody parisuhdemielessä. Ei ole ketään, kenestä edes valkata mitään. Nuorena sentään jotkut tummat tai humalaiset suomalaiset tulivat juttelemaan jossain, kun kuljin, mutta enää eivät hekään juttele. En olisi humalaista kyllä halunnutkaan. Nykyään voisin innostua sellaisestakin.

T. Ap

Laita johonkin ilmoitus, että tavallisen näköinen masentunut nainen etsii parisuhdetta, jossa voidaan valittaa yhdessä maailmasta ja elämästä ja keskustella välillä sivistyneesti. Bonuksena huumorintajua silloin tällöin.

Miksi joku mies vastaisi sellaiseen? En ole edes masentunut tietääkseni. En ole muuten koskaan eläissäni laittanut treffi-ilmoitusta minnekään, enkä ole Tinderiinkään mennyt. En kykene tekemään sellaista. Tulisi paha olo ja huono omatunto sellaisesta ja jännittäisi se, jos saisinkin vastauksen. Mitä, jos en itse kiinnostuisi siitä vastanneesta tai jos hän ei pitäisikään minusta? Se olisi stressaavaa ja ahdistavaa.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanallakaan et ole vielä kertonut, mistä unelmoit ja mitkä ovat elämäntapasi ja arvosi. Et tiedä itsekään mitä haluat elämältä? Silloin on aika mahdoton kohdata ketään joka innostuisi jakamaan nuo intohimot kanssasi kun ei ole mitään mitä jakaa.

Menee aika henkilökohtaiseksi. Mulle ovat tärkeitä perhe, työ ja harrastukset sekä ystävät. Tykkään myös nähdä uusia paikkoja ja voisin opiskella loppuelämäni eli tykkään sivistää itseäni. Olen eron myötä vahvemmin hakenut turvaa uskonasioista myös. Minulle on tärkeää puhdas luonto ja ympäristöasiat ihan käytännön arjessa (tykkään kierrättää ja vältän kerskakulutusta). Toisaalta nautin taiteesta eli kuvataiteesta, musiikista ja elokuvataiteesta myös. Viihdyn matkoilla erityisesti museoissa. Haluan elää terveellisesti ja nautin liikunnasta. Aika ympäripyöreää, mutta silti täsmää kyllä.

T. Ap

Pääsetkö tilanteisiin joissa voit keskustella näistä miehen kanssa? Ja jaatko niitä ajatuksia miten haluat elää, esim maalla, kaupungissa? Missä olet 10 vuoden päästä? Mitä teet elämälläsi? Oleskeletko vaan? Haluatko seuraksesi oleskelijan ja nautiskelijan vai haluatko ehkä rakentaa jotakin?

On paljonkin suunnitelmia ja unelmia, tosin ei ole mitään hampaat irvessä -suorittamisajatusta niiden suhteen. En ole vuosikausiin päässyt tilanteisiin, joissa juttelisin miehen kanssa. Kukaan mies siis ei kiinnostu minusta.

T. Ap

Nyt olet taas väärässä. Tietenkään ei kiinnostu jos et keskustele. Eli et hakeudu tilanteisiin jossa tapaisit uusia ihmisiä, ja mikäli näin vahingossa tapahtuu ja jonkun kanssa juttelet, et uskalla tuoda esiin ajatuksiasi ettei mielipiteesi loukkaa ketään,kuten tuossa aiemmin totesit. Sinusta ei saa irti mitään. Ihan nyhtämällä pitää täällä palstallakin nyhtää. Vaikutat siltä ettet halua mitään, tahdot käpertyä itseesi etkä tahdo ottaa mitään kontaktia ja jakaa itsestäsi asioita.

Sinun pitäisi muuttaa kaikki tämä. Olla avoimempi, osallistua ja olla läsnä ihan omana itsenäsi.

Vierailija
64/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja on nainen!

MITEN ihmeessä muka naisella voi olla vaikeuksia saada parisuhdetta ????

ET siis ole edes ylipainoinen ?

Ainoa syy tuohon voi olla joko:

a) hyljeksit miehiä, jotka ovat lyhyitä ja/tai ruumiinrakenteeltaan pienikokoisia. Jos hyväksyisit tällaisen mieheksesi, saisit parisuhteen periaatteessa heti  !

tai

b) kun mies pyytää sinulta joko puhelinnumeroasi, tai että soitat hänelle ja sovit treffit, niin vastauksesi on jotain tyyliin "en anna puhelinnumeroa tuntemattomille enkä myöskään soita tuntemattomille".

Jos tästä on kyse, niin muuta asennettasi, ja suostu puhumaan puhelimessa uusien tuttavuuksien kanssa, ja olet parisuhteessa nopeammin kuin huomaatkaan!

Myös:

Kun mies treffeillä halaa sinua, työnnätkö hänet tylysti pois?

Jos kyllä, niin ei ihme, että olet sinkku! Pois se läheisyyskammo, myös uusien tuttavuuksien osalta, niin olet parisuhteessa vaikka heti!

Jos kyse ei ole mistään edellämainituista asioista, niin kerro, miksi koet parisuhteen saamisen olevan muka jotenkin vaikeaa ?

Vai oletko kenties lesbo, jos olet, niin naiset ovat tunnetusti erittäin nirsoja parisuhdevalinnoissaan, joten jos olet lesbo, niin ehkä et vastaa naisten ulkonäkövaatimuksia !

Vierailija
65/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä keskustellaan tasaisin väliajoin siitä, mistä voisi löytää kunnollisen miehen, ja harmitellaan sitä, kun vastaan tulee vain huonokäytöksisiä ehdokkaita, jos ketään. Sen sijaan että yrittäisin jakaa neuvoja asian korjaamiseksi, kasasin tämän listan paikoista, joissa voi tavata miehiä luonnollisesti.

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miespainotteisista harrastuksista: frisbeegolf, puu- ja metallityöt, maantiepyöräily, laitteistoläheinen ohjelmointi, seinäkiipeily, vanhojen autojen rassaaminen, suurriistan metsästys, elektroniikan näpertely, lukkopaini, pienpanimotoiminta, kitaran tai rumpujen soittaminen, retrovideopelit. Harrastuksista ei tarvitse olla kiinnostunut kokeillakseen niitä, mutta positiivisin ja avoimin mielin vastaanotto on varmasti parempi.

Jos ei halua kokeilla uusia harrastuksia, mutta ei myöskään kiinnosta etsiä seksiseuraa Tinderistä, OkCupidista tai muista Match Groupin omistamista treffipalveluista (vaikka niistä voi löytää muutakin), niin toinen vaihtoehto on lähestyä miehiä joillain näistä treffipalstoista: Suomi24 Treffit, Happy Pancake, Yli lauta (erityisesti alalauta /deitti/), Reddit Personals (r4r). Palstoille ei tarvitse laittaa itsestään juuri mitään henkilötietoja, mutta siinä tapauksessa täytyy olla itse aloitteellinen, koska kukaan, joka tietää mitä haluaa, ei kiinnostu tyhjästä ja kuvattomasta profiilista.

Nämä havainnot perustuvat omiin kokemuksiini ja ovat siis välttämättä puutteellisia. Jos listoilta puuttuu jotain oleellista tai kiinnostaisi kasata vastaavat suositukset toisen sukupuolen näkökulmasta, niin parannusehdotuksia otetaan vastaan.

Wautsi, tuossa on todella hyviä ideoita. En harrasta mitään sosiaalisuutta vaativaa, mutta elektroniikka, retropelit ja yllättäen autojenkin rassaaminen kiinnostavat. Olen sydämeltäni dataajanörtti, vaikka tylsältä tavisnaiselta näytänkin. Tykkäisin myös rakennellakin jotain, esim. kunnostaa vanhaa taloa ym. Noille treffipalstoille meno olisi iso ja pelottava askel. Olen aina toivonut, että löytyisi mies arjen keskellä jostain, mutta hiljaista on ollut.

T. Ap

Vierailija
66/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa teissä on kun ette löydä puolisoa, elämänkumppania. Onko liian suuret vaatimukset ja yli suuret odotukset. Yksinäiset yhdistykää niin ettette aseta toisillenne mitään vaatimuksia ja suorituspaineita. Pitääkö aina parisuhteessa olla niin kamalat vaatimukset toiselta ettei se yhteiselämä onnistu. Jospa aloittaa siitä ettei vaadi yhtään mitään kunhan olet kanssani ja seuranani. Meillä lähdettiin tältä pohjalta ettei vaadita mitään eikä painosteta mihinkään eikä aleta mitään spektaakkeleita, teatteria esittämään muille ihmisille. Esittäköön muut ihan mitä lystää ja ne kaikki esittäjät ovat eronneet ja perustelleet monia uusperheitä.

Ei ole enää mitään vaatimuksia. Ei vain ketään miestä näy. Kukaan ei puhu minulle missään tai tee aloitetta. Olen ihan nobody parisuhdemielessä. Ei ole ketään, kenestä edes valkata mitään. Nuorena sentään jotkut tummat tai humalaiset suomalaiset tulivat juttelemaan jossain, kun kuljin, mutta enää eivät hekään juttele. En olisi humalaista kyllä halunnutkaan. Nykyään voisin innostua sellaisestakin.

T. Ap

Laita johonkin ilmoitus, että tavallisen näköinen masentunut nainen etsii parisuhdetta, jossa voidaan valittaa yhdessä maailmasta ja elämästä ja keskustella välillä sivistyneesti. Bonuksena huumorintajua silloin tällöin.

Miksi joku mies vastaisi sellaiseen? En ole edes masentunut tietääkseni. En ole muuten koskaan eläissäni laittanut treffi-ilmoitusta minnekään, enkä ole Tinderiinkään mennyt. En kykene tekemään sellaista. Tulisi paha olo ja huono omatunto sellaisesta ja jännittäisi se, jos saisinkin vastauksen. Mitä, jos en itse kiinnostuisi siitä vastanneesta tai jos hän ei pitäisikään minusta? Se olisi stressaavaa ja ahdistavaa.

T. Ap

Tuskin kiinnostuisitkaan kaikista. Ehkä et kenestäkään vastaajasta. Ajattele että se on kokemus. Se voi olla pari tuntia teidän molempien elämästä, kun tapaatte. Kukaan ei kuole siihen, jos on pari tylsää tuntia joku ilta. Yhtä hyvin se toinen olisi voinut tylsistyneenä jumittaa netissä sen illan. Tee sellainen ilmoitus, jossa esiinnyt epätäydellisenä niin ei tule niin paljoa paineita.

Vierailija
67/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä hieman yli-ikäinen (tämän palstan standardeilla) ja eronnut. Elätän itseni ja olen koulutettu. Olen aika kilttiluonteinen ja rauhallinen. Vartalo on sopusuhtainen ja hoikka, mutta voisin olla timmimpi reisistäni. Harrastan liikuntaa ja syön melko terveellisesti. Kasvot ovat keskivertotasoa, mutta näytän ikäistäni nuoremmalta. Hiukset ovat paksut ja pitkät. Jotenkin vain olen liian passé, kulahtanut, tylsä ja epäseksikäs monellakin tasolla. En osaa itse arvioida itseäni kovin objektiivisesti tai rakentavasti.

T. Ap

Ainakin tuo tapa millä kirjoitat ja kuvaat itseäsi kuulostaa oikein hyvältä. Tuollaiset että voisit olla timmimpi reisistäsi, en ole koskaan näiden monenkymmenen vuoden aikana kuullut että kukaan mies puhuisi naisten reisistä. Tai edes käyttäisi sanaa reidet naisesta tai itsestä. Eli tuolla ei ole mitään väliä. Tuokin, että sinulla on hiukset paksut ja pitkät kuulostaa oikein unelmalta. Enkä ihan ymmärrä miten nainen voi olla "passe". Tarkoitatko, että tyylisi, tapasi viestiä ja olla ei ole ihan tämän päivän trendiä? No hyvä ettei ole, tuokin on plussaa suurelle osalle miehistä. En myöskään ymmärrä, miten nainen voi olla tylsä. Mitä maltillisempi ja rauhallisempi niin sitä parempi. Mutta jos kaipaat niitä iskuvinkkejä niin niitä on varmasti netti täynnä. Toisaalta mikään niistä ei auta jos itse ei ole onnellinen ja ns. valmis. Silloin kun on itse iskussa niin ei tarvitse mitään iskujuttuja.

Muistathan nauttia elämästäsi muutoin? Silloin kun olet iloinen niin ihmisestä huokuu jotain sellaista mikä kiinnostaa muita.

Vierailija
68/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itse sinkku pitkään ja jo kangistunut kohtalooni. Olen suhtautunut tyyneesti ja sopeutuvasti ajatukseen, kunnes elämä heitti minulle yllätyksen. Se on mahdollista minulle, se on mahdollista myös sinulle. Jokaiselle.

Älkää tuijottako kriteerejä, älkää tuomitko toisia herkästi ja ennen kaikkea olkaa omanlaisianne. <3

Vierailija
69/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Ap, mutta pakko vastata kun tuli niin järjetöntä settiä nyt.

"MITEN ihmeessä muka naisella voi olla vaikeuksia saada parisuhdetta ????

ET siis ole edes ylipainoinen ?"

Kyllä, monet hoikat ja normaalipainoiset naiset ovat tälläkin hetkellä vastentahtoisesti sinkkuja. Ei vain kohtaa miestä joka kiinnostuisi. Ja tietenkin että ihastus olisi molemminpuolista. Katsos kun parisuhteeseen tarvitaan muutakin kuin painoindeksi.

" Ainoa syy tuohon voi olla joko:

a) hyljeksit miehiä, jotka ovat lyhyitä ja/tai ruumiinrakenteeltaan pienikokoisia. Jos hyväksyisit tällaisen mieheksesi, saisit parisuhteen periaatteessa heti  !"

Olen itsekin pieni, eli en todellakaan hyljeksi lyhyitä miehiä. Yhtään pienikokoista miestä ei vain ole ollut minusta kiinnostunut.

" b) kun mies pyytää sinulta joko puhelinnumeroasi, tai että soitat hänelle ja sovit treffit, niin vastauksesi on jotain tyyliin "en anna puhelinnumeroa tuntemattomille enkä myöskään soita tuntemattomille"."

Olen antanut aina puhelinnumeroni sitä pyytäneelle miehelle. Numeroa on pyydetty v. 2009, 2017 ja 2021. Kukaan heistä ei soittanut tai laittanut viestiä.

" Jos tästä on kyse, niin muuta asennettasi, ja suostu puhumaan puhelimessa uusien tuttavuuksien kanssa, ja olet parisuhteessa nopeammin kuin huomaatkaan!"

Puhelimessa puhuminen ei takaa kenellekään parisuhdetta (wtf nyt oikeesti). Ja tosiaan, jonkun pitäisi haluta puhua sun kanssa, jotta niin voisi mahdollisesti tapahtua.

" Kun mies treffeillä halaa sinua, työnnätkö hänet tylysti pois?

Jos kyllä, niin ei ihme, että olet sinkku! Pois se läheisyyskammo, myös uusien tuttavuuksien osalta, niin olet parisuhteessa vaikka heti!"

En ole koskaan työntänyt halaavaa miestä pois. En kuitenkaan ole koskaan saanut halauksella parisuhdetta.

Aivan naurettavia olettamuksia joissa taas väitetään että kuka tahansa nainen saa koska tahansa parisuhteen. Tämä ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.

Vierailija
70/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä_oikeasti_kyse kirjoitti:

a) hyljeksit miehiä, jotka ovat lyhyitä ja/tai ruumiinrakenteeltaan pienikokoisia. Jos hyväksyisit tällaisen mieheksesi, saisit parisuhteen periaatteessa heti  !

tai

b) kun mies pyytää sinulta joko puhelinnumeroasi, tai että soitat hänelle ja sovit treffit, niin vastauksesi on jotain tyyliin "en anna puhelinnumeroa tuntemattomille enkä myöskään soita tuntemattomille".

Jos tästä on kyse, niin muuta asennettasi, ja suostu puhumaan puhelimessa uusien tuttavuuksien kanssa, ja olet parisuhteessa nopeammin kuin huomaatkaan!

Myös:

Jos kyllä, niin ei ihme, että olet sinkku! Pois se läheisyyskammo, myös uusien tuttavuuksien osalta, niin olet parisuhteessa vaikka heti!

Jos kyse ei ole mistään edellämainituista asioista, niin kerro, miksi koet parisuhteen saamisen olevan muka jotenkin vaikeaa ?

Vai oletko kenties lesbo, jos olet, niin naiset ovat tunnetusti erittäin nirsoja parisuhdevalinnoissaan, joten jos olet lesbo, niin ehkä et vastaa naisten ulkonäkövaatimuksia !

Ongelma on siinä, että kukaan ei kiinnostu minusta eli niitä tapaamisia ei koskaan edes tule. Kukaan ei ole vuosikausiin pyytänyt numeroani myöskään. Suostun kaverilliseen halaukseen, jos on treffit ja jos mies tekee aloitteen. Olen käynyt äärimmäisen harvoin treffeillä elämäni aikana, siis noin 7 kertaa yhteensä. En ole lesbo.

T. Ap

Vierailija
71/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Voisi hyvinkin vastata. Sellainen ilmoitus voi vaikuttaa rehelliseltä ja helposti lähestyttävältä. Olihan siinä hyvääkin, sivistyneet keskustelut ja huumorintaju. Voisi vedota johonkin oman elämänsä filosofiin, jolla on jotain elämänongelmia, mutta kiinnostusta tietoa kohtaan. Sitä ei tiedä kuin kokeilemalla.

Vierailija
72/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sun oma ideasi leukaproteesista oli ihan lyömätön. Se käyttöön, niin naisterapeuttisi rakastuu suhun alta aikayksikön.

En ole ap, ja kirjoitin eilen oman aloituksen rumuudesta ja tulit sinnekin puhumaan luosta leukaproteesista. Voisit jo alkaa ymmärtää, että nämä aloitukset eivät nähtävästi tule yhdeltä ja samalta henkilöltä.

Vierailija
73/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Voisi hyvinkin vastata. Sellainen ilmoitus voi vaikuttaa rehelliseltä ja helposti lähestyttävältä. Olihan siinä hyvääkin, sivistyneet keskustelut ja huumorintaju. Voisi vedota johonkin oman elämänsä filosofiin, jolla on jotain elämänongelmia, mutta kiinnostusta tietoa kohtaan. Sitä ei tiedä kuin kokeilemalla.

En ole muuten jostain syystä ikinä kohdannut erityisen fiksuja miehiä elämäni aikana myöskään. Niiden ainoiden fiksumpien kanssa sitten aloin suhteeseen. Se olisikin ihan uusi juttu itselleni. Kun olin ihan nuori, ainoastaan humalaiset höpöttelijät tulivat juttelemaan. Tuollainen oman elämänsä filosofi olisi ollut aina unelmamies minulle, vaan en ole kohdannut sellaista. Olen aina ajatellut, että jostain syystä en ole älykkäiden miesten mieleen.

T. Ap

Vierailija
74/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä parisuhteesta yleensä halutaan. Moni etsii välittämistä, arvostusta ja ihmistä jonka kanssa on helppo ja kotoisaa olla ja on samantyylisiä arvoja ja kiinnostuksen kohteita. Miten voisit olla ihminen, jonka seurassa on helppo rentoutua ja olla epätäydellinen?

Ei nykyihmiset kestä toisen epätäydellisyyttä. Siksi parisuhteet ovat lyhyitä.

Vierailija
75/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä parisuhteesta yleensä halutaan. Moni etsii välittämistä, arvostusta ja ihmistä jonka kanssa on helppo ja kotoisaa olla ja on samantyylisiä arvoja ja kiinnostuksen kohteita. Miten voisit olla ihminen, jonka seurassa on helppo rentoutua ja olla epätäydellinen?

Kannattaisi opetella kestämään. Olisi kaikkien etu. Epätäydellisyys ei mihinkään ole häviämässä.

Vierailija
76/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai

Myös:

Ongelma on siinä, että kukaan ei kiinnostu minusta eli niitä tapaamisia ei koskaan edes tule. Kukaan ei ole vuosikausiin pyytänyt numeroani myöskään. Suostun kaverilliseen halaukseen, jos on treffit ja jos mies tekee aloitteen. Olen käynyt äärimmäisen harvoin treffeillä elämäni aikana, siis noin 7 kertaa yhteensä. En ole lesbo.

T. Ap

Teetkö alotteita itse?

Vierailija
77/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi opetella kestämään. Olisi kaikkien etu. Epätäydellisyys ei mihinkään ole häviämässä.

Niinhän sitä kannattaisi. Mutta varmaan pahempaan suuntaan vaan mennään koko ajan.

Vierailija
78/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai

Myös:

T. Ap

Teetkö alotteita itse?

En tee aloitteita, ellei ihastukseni ole esim. opettajani tai vastaava. Muuten siis en ole koskaan tehnyt aloitteita missään. Enkä haluaisi tehdäkään.

T. Ap

Vierailija
79/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

En ole muuten jostain syystä ikinä kohdannut erityisen fiksuja miehiä elämäni aikana myöskään. Niiden ainoiden fiksumpien kanssa sitten aloin suhteeseen. Se olisikin ihan uusi juttu itselleni. Kun olin ihan nuori, ainoastaan humalaiset höpöttelijät tulivat juttelemaan. Tuollainen oman elämänsä filosofi olisi ollut aina unelmamies minulle, vaan en ole kohdannut sellaista. Olen aina ajatellut, että jostain syystä en ole älykkäiden miesten mieleen.

T. Ap

Voi olla filosofioiva, vaikka ei ole erityisen älykäs. Siellä ne filosofit pohdiskelee yksin maailmaa, kun eivät ole niin aktiivisia seuran etsijiä. Kirjoita ilmoitukseen, että arvostat omaperäisiä ajatuksia niin ehkä joku yllättyy positiivisesti saadessaan tilaisuuden jakaa omia filosofioitaan.

Vierailija
80/88 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa tulkinnalla on iso rooli. Itse kiinnostun naisista jotka ovat jotenkin mielenkiintoisia ja itsevarmoja. En väitä, ettet olisi noita, mutta jos en näe niitä käytöksessäsi, en yleensä jaksa selvitellä enempää. Eli voisiko syynä olla, että olet elekieleltäsi ja ilmaisultasi vähän turhan hillitty?