Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi muuttua sellaiseksi, että voisi saada parisuhteen?

Vierailija
24.06.2021 |

Kysymys on otsikossa. Olen menettämässä toivoni lopullisesti. En ole lainkaan ylipainoinen, mutta kaikkea mahdollista voisin muuttaa itsessäni.

T. Nainen, pk-seutu

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon, ja ajattelin heti että täällä on joku mielestään kunnon mies joka ei kelpaa naisille... enkä nähtävästi ollut ainoa :) 

Mun ehdotus on, että lähdet hoodeille, missä tapaa ihmisiä - sanoit ettet liiku oikein missään sellaisissa paikoissa. Harva tullaan hakemaan kotoaan, tosin niitäkin on. 

Toinen on netti. Ei treffisivustot, vaan esim. itseäsi kiinnostavien asioiden facebook-ryhmät tai muut vastaavat. Sellaiset, joissa voi kirjoitella ensialkuun niitänäitä yhteisestä kiinnostuksenaiheesta, ja sitten ehkä ruveta kyselemään henkilökohtaisempia ja siirtyä privaattikeskusteluun. 

Vierailija
42/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut pitävät sinussa lutoaan työntävinä piirteinä? Onko sille ihan oikeaa aihetta? Sen nyt tietää jokainen, että kpää kuolee yksin.

Onko sinulla heikot sosiaaliset taidot? Kehitä niitä. Oletko helposti mielipiteilläsi ja päätöksilläsi muita jyräävä? Kannattaa opetella hillitsemään sitä piirrettä. Niin minäkin olen opetellut nykyisen kumppanini kanssa sen taidon. Hän jää muuten jalkoihin ja sitten ei ole kummallakaan kivaa.

Ihminen haluaa kumppanikseen ihmisen, joka tuntuu luonnolliselta ja hyvältä siinä vierellä. Mykkäkoulut ja draamat eivät kuulu parisuhteeseen. Tässäpä nyt tämmöisiä yleispäteviä vinkkejä. Vaikea sanoa, kun en sinua tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena saa aina parisuhteen kun vain laskee rimaa riittävästi. Nyt se on viritetty aivan liian ylös.

Ei saa.

Totta. Mä en ainakaan saa. Ja tämä ei ole edes iästä kiinni minulla eli samojen aiheiden parissa painin parikymppisenä myös. Ihmettelin aina, että miksi mulle ei löydy ketään kumppania. Kotona angstasin illat töiden ja opiskelujen jälkeen ja hengailin netissä.

T. Ap

Vierailija
44/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena saa aina parisuhteen kun vain laskee rimaa riittävästi. Nyt se on viritetty aivan liian ylös.

Ei ole mitään rimaa. En kohtaa kiinnostuneita miehiä missään. Sellaisia ei ole olemassakaan. Ainoatakaan.

T. Ap

Juhannus lähestyy. Äkkiä mekko tai muu mielivaate päälle, harjaa hiukset ja ulos. Tänään on varmasti porukkaa liikkeellä. Jos ei ole lauantaihin mennessä yhtään kiinnostunutta miestä löytynyt, luultavasti olet pysynyt kotona.

Vierailija
45/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit JOUTUA parisuhteeseen? Ei ne niin autuaita ole.

Vierailija
46/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muut pitävät sinussa lutoaan työntävinä piirteinä? Onko sille ihan oikeaa aihetta? Sen nyt tietää jokainen, että kpää kuolee yksin.

Onko sinulla heikot sosiaaliset taidot? Kehitä niitä. Oletko helposti mielipiteilläsi ja päätöksilläsi muita jyräävä? Kannattaa opetella hillitsemään sitä piirrettä. Niin minäkin olen opetellut nykyisen kumppanini kanssa sen taidon. Hän jää muuten jalkoihin ja sitten ei ole kummallakaan kivaa.

Ihminen haluaa kumppanikseen ihmisen, joka tuntuu luonnolliselta ja hyvältä siinä vierellä. Mykkäkoulut ja draamat eivät kuulu parisuhteeseen. Tässäpä nyt tämmöisiä yleispäteviä vinkkejä. Vaikea sanoa, kun en sinua tunne.

Olen melkeinpä vastakkainen tuolle mainitsemallesi. Olen nimittäin tosi varovainen ja diplomaattinen. Kauniilla sanankäänteillä peittelen itselleni tärkeät mielipiteet, jotta en loukkaisi ketään. Yleensä isossa porukassa olen aina hiljaa jossain takana, jos vain mahdollista. Säikähdän ja stressaan, jos mun pitää puhua. En siis todellakaan ole jyräävä tai dominoiva, päinvastoin.

T. Ap

Vierailija
47/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään rimaa. En kohtaa kiinnostuneita miehiä missään. Sellaisia ei ole olemassakaan. Ainoatakaan.

T. Ap

Juhannus lähestyy. Äkkiä mekko tai muu mielivaate päälle, harjaa hiukset ja ulos. Tänään on varmasti porukkaa liikkeellä. Jos ei ole lauantaihin mennessä yhtään kiinnostunutta miestä löytynyt, luultavasti olet pysynyt kotona.

En omista mekkoa ja pitäisi olla rusketus, jos sellaista pitää. Pelottaisi mennä yksin jonnekin ihmisten ilmoille myös. On helpompaa olla yksin kotona.

T. Ap

Vierailija
48/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa teissä on kun ette löydä puolisoa, elämänkumppania. Onko liian suuret vaatimukset ja yli suuret odotukset. Yksinäiset yhdistykää niin ettette aseta toisillenne mitään vaatimuksia ja suorituspaineita. Pitääkö aina parisuhteessa olla niin kamalat vaatimukset toiselta ettei se yhteiselämä onnistu. Jospa aloittaa siitä ettei vaadi yhtään mitään kunhan olet kanssani ja seuranani. Meillä lähdettiin tältä pohjalta ettei vaadita mitään eikä painosteta mihinkään eikä aleta mitään spektaakkeleita, teatteria esittämään muille ihmisille. Esittäköön muut ihan mitä lystää ja ne kaikki esittäjät ovat eronneet ja perustelleet monia uusperheitä.

Vierailija
49/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

En omista mekkoa ja pitäisi olla rusketus, jos sellaista pitää. Pelottaisi mennä yksin jonnekin ihmisten ilmoille myös. On helpompaa olla yksin kotona.

T. Ap

Minä en omista edes hiusharjaa.

T. Toinen sinkkunainen

Vierailija
50/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä saa. Mulla on rima jo niin alhaalla, että jonkun sekakäyttäjän toteuttama ns. väkisinmakaaminenkin kuulostaa ihan kivalta. Mutta eipä ole edes sitä näkyvillä. Tämän alemmas ei enää pääse 🙄

Vierailija
51/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se on kiinni ulkoisista ominaisuuksista, kaikenlaiset ihmiset löytävät seuraa, olivatpa minkänäköisiä tahansa. Enemmän se on kiinni siitä, miten itse ottaa kontaktia muihin. Jos olet kovin passiivinen, karkaat aina paikalta, vaikka kiinnostava ihminen olisi lähettyvillä, odotat, että vastapuoli tekee aloitteen tai viestit elekielelläsi, ettei kiinnosta, niin varmaan jäät yksin.

Tuollainen olen kyllä. Eli pelkään ja jännitän ihmisiä. Lisäksi jos huomaan, että joku voisikin pitää minusta, alan ottaa etäisyyttä, sillä tulee huono omatunto siitä, jos joku hairahtuisi pitämään minusta, kun en tavallaan ansaitse välittämistä. Tosin aika harvoin tuollaista tilannetta on edes ollut. Mulle on vaikeaa olla pidetty. Otan aina etäisyyttä, jos joku on liian kiva. Kun siis mun "rooli" ja paikka on olla se vähän naureskeltu, mieluiten täysin huomaamaton seinäruusu. En uskalla itse tehdä mitään aloitteita myöskään.

T. Ap

Tää on ainakin joidenkin masentuneiden juttu. Ettei mielestään ansaitse välittämistä. Siinäpä on vaikea toisen pyrkiä parisuhteeseen, kun sysätään pois ja kielletään kiintymästä ja välittämästä.

Se olisi vastapuolelle tärkeää, että saa välittää jostain. Se vastapuoli voi haluta tärkeän ihmisen, jota voi miettiä arjessa ja jonka kuulumiset ovat merkityksellisiä. Jos sulla on joskus elämässä ollut sellaisia kokemuksia, että tuntuu lämpimältä ajatella jotain itselle tärkeää ihmistä tai lemmikkiä ja niin ymmärrät kai, että olisit tällaisen kieltämässä siltä toiselta parisuhteessa kanssasi?

Vierailija
52/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanallakaan et ole vielä kertonut, mistä unelmoit ja mitkä ovat elämäntapasi ja arvosi. Et tiedä itsekään mitä haluat elämältä? Silloin on aika mahdoton kohdata ketään joka innostuisi jakamaan nuo intohimot kanssasi kun ei ole mitään mitä jakaa.

Menee aika henkilökohtaiseksi. Mulle ovat tärkeitä perhe, työ ja harrastukset sekä ystävät. Tykkään myös nähdä uusia paikkoja ja voisin opiskella loppuelämäni eli tykkään sivistää itseäni. Olen eron myötä vahvemmin hakenut turvaa uskonasioista myös. Minulle on tärkeää puhdas luonto ja ympäristöasiat ihan käytännön arjessa (tykkään kierrättää ja vältän kerskakulutusta). Toisaalta nautin taiteesta eli kuvataiteesta, musiikista ja elokuvataiteesta myös. Viihdyn matkoilla erityisesti museoissa. Haluan elää terveellisesti ja nautin liikunnasta. Aika ympäripyöreää, mutta silti täsmää kyllä.

T. Ap

Pääsetkö tilanteisiin joissa voit keskustella näistä miehen kanssa? Ja jaatko niitä ajatuksia miten haluat elää, esim maalla, kaupungissa? Missä olet 10 vuoden päästä? Mitä teet elämälläsi? Oleskeletko vaan? Haluatko seuraksesi oleskelijan ja nautiskelijan vai haluatko ehkä rakentaa jotakin?

Vierailija
53/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa teissä on kun ette löydä puolisoa, elämänkumppania. Onko liian suuret vaatimukset ja yli suuret odotukset. Yksinäiset yhdistykää niin ettette aseta toisillenne mitään vaatimuksia ja suorituspaineita. Pitääkö aina parisuhteessa olla niin kamalat vaatimukset toiselta ettei se yhteiselämä onnistu. Jospa aloittaa siitä ettei vaadi yhtään mitään kunhan olet kanssani ja seuranani. Meillä lähdettiin tältä pohjalta ettei vaadita mitään eikä painosteta mihinkään eikä aleta mitään spektaakkeleita, teatteria esittämään muille ihmisille. Esittäköön muut ihan mitä lystää ja ne kaikki esittäjät ovat eronneet ja perustelleet monia uusperheitä.

Ei ole enää mitään vaatimuksia. Ei vain ketään miestä näy. Kukaan ei puhu minulle missään tai tee aloitetta. Olen ihan nobody parisuhdemielessä. Ei ole ketään, kenestä edes valkata mitään. Nuorena sentään jotkut tummat tai humalaiset suomalaiset tulivat juttelemaan jossain, kun kuljin, mutta enää eivät hekään juttele. En olisi humalaista kyllä halunnutkaan. Nykyään voisin innostua sellaisestakin.

T. Ap

Vierailija
54/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanallakaan et ole vielä kertonut, mistä unelmoit ja mitkä ovat elämäntapasi ja arvosi. Et tiedä itsekään mitä haluat elämältä? Silloin on aika mahdoton kohdata ketään joka innostuisi jakamaan nuo intohimot kanssasi kun ei ole mitään mitä jakaa.

Menee aika henkilökohtaiseksi. Mulle ovat tärkeitä perhe, työ ja harrastukset sekä ystävät. Tykkään myös nähdä uusia paikkoja ja voisin opiskella loppuelämäni eli tykkään sivistää itseäni. Olen eron myötä vahvemmin hakenut turvaa uskonasioista myös. Minulle on tärkeää puhdas luonto ja ympäristöasiat ihan käytännön arjessa (tykkään kierrättää ja vältän kerskakulutusta). Toisaalta nautin taiteesta eli kuvataiteesta, musiikista ja elokuvataiteesta myös. Viihdyn matkoilla erityisesti museoissa. Haluan elää terveellisesti ja nautin liikunnasta. Aika ympäripyöreää, mutta silti täsmää kyllä.

T. Ap

Pääsetkö tilanteisiin joissa voit keskustella näistä miehen kanssa? Ja jaatko niitä ajatuksia miten haluat elää, esim maalla, kaupungissa? Missä olet 10 vuoden päästä? Mitä teet elämälläsi? Oleskeletko vaan? Haluatko seuraksesi oleskelijan ja nautiskelijan vai haluatko ehkä rakentaa jotakin?

On paljonkin suunnitelmia ja unelmia, tosin ei ole mitään hampaat irvessä -suorittamisajatusta niiden suhteen. En ole vuosikausiin päässyt tilanteisiin, joissa juttelisin miehen kanssa. Kukaan mies siis ei kiinnostu minusta.

T. Ap

Vierailija
55/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein säikähdin, että oonko mä jonakin kalsarikänni-iltana tehnyt tämän aloituksen :o Hiusten kuvausta lukuunottamatta kutakuinkin kaikki on kuin mun näppikseltä. Mun ja "unelmieni" miesten toiveet eivät selvästikään kohtaa. Viimeisen kymmenen vuoden aikana useampikin olis halunnut suhteeseen, mutta itse en ole saanut motivoitua mieltäni siihen. Moneen olen rakastunut - ystävänä....

Vierailija
56/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois pk-seudulta, se auttaa jo paljon.

Mihin? Mistä työtä ja koti? Olen pk-seudulta kotoisin.

T. Ap

Vierailija
57/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata pitkät hiukset,lopeta tupakointi,ole hymyilevä iloinen flirtti. Poistata tatuoinnit. Meikit pois naamalta. Luonnonkaunis hoikka naapurintyttö kelpaa suhteeseen jokaiselle heteromiehelle. Tyyliin Amanda Rantanen.

M38

Mieti, ap, ei tarvitse olla tämän kummempi kelvatakseen heteromiehelle:

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.lahitieto.fi%2F20…

Vierailija
58/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein säikähdin, että oonko mä jonakin kalsarikänni-iltana tehnyt tämän aloituksen :o Hiusten kuvausta lukuunottamatta kutakuinkin kaikki on kuin mun näppikseltä. Mun ja "unelmieni" miesten toiveet eivät selvästikään kohtaa. Viimeisen kymmenen vuoden aikana useampikin olis halunnut suhteeseen, mutta itse en ole saanut motivoitua mieltäni siihen. Moneen olen rakastunut - ystävänä....

Noloa ehkä kannaltani, mutta olen luonnollisesti selvin päin (olen absolutisti).

T. Ap

Vierailija
59/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää mitään vaatimuksia. Ei vain ketään miestä näy. Kukaan ei puhu minulle missään tai tee aloitetta. Olen ihan nobody parisuhdemielessä. Ei ole ketään, kenestä edes valkata mitään. Nuorena sentään jotkut tummat tai humalaiset suomalaiset tulivat juttelemaan jossain, kun kuljin, mutta enää eivät hekään juttele. En olisi humalaista kyllä halunnutkaan. Nykyään voisin innostua sellaisestakin.

T. Ap

Laita johonkin ilmoitus, että tavallisen näköinen masentunut nainen etsii parisuhdetta, jossa voidaan valittaa yhdessä maailmasta ja elämästä ja keskustella välillä sivistyneesti. Bonuksena huumorintajua silloin tällöin.

Vierailija
60/88 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata pitkät hiukset,lopeta tupakointi,ole hymyilevä iloinen flirtti. Poistata tatuoinnit. Meikit pois naamalta. Luonnonkaunis hoikka naapurintyttö kelpaa suhteeseen jokaiselle heteromiehelle. Tyyliin Amanda Rantanen.

M38

Mieti, ap, ei tarvitse olla tämän kummempi kelvatakseen heteromiehelle:

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.lahitieto.fi%2F20…

Googletin hänet ja onhan hän nätti, tosin ehkä n. 10 vuotta vanhempana ei hänkään ole noin tyttömäisen soma.