Siis onko tämä nyt niin tulikuuma mies
http://www.iltalehti.fi/nainen/2014062118427526_na.shtml
Näyttäisi ihan suomalaisen ja somalin risteytykselle.
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.
[/quote]
No ei todella ole komea. Juu ja ihan nainen olen. Ja yleensä pidän tuon tyylistä miehistä mutta tuosta NOT. Eikä tausta haittaa.
[/quote]
Mies on komea, piste. Sen ei tarvitse miellyttää sua ollakseen komea. Eiköhän tuon kuvan saama suosio riitä siihen että häntä voi sanoa komeaksi. Hän ei ole maailman komein tietenkään, mutta on kyllä komea. Naurettavaa että koska jotain av-mammaa tämä mies ei miellytä niin sanotaan että mies ei sen takia ole komea. Naurettavaa itsensä korottamista. Ei minunkaan mielestä kaikki ole komeita/kauniita, mutta en minä väitä etteivät he sitä silti olisi - esimerkiksi tämä vasta kruunattu maailman komein mies.
[/quote]
Minusta komeus ja kauneus on makuasioita. Jonkun mielestä joku super suosittu ei vain ole yhtään komea ja ei kai tällaisen ihmisen tarvitse sanoa sitä muiden mielestä komeaa komeaksi jos se ei sitä hänen mielestään ole??!!
Minä arvostan sitä, että ihmiset uskaltavat erota valtaväestöstä mielipiteidensä kanssa, eivätkä mene lampaina perässä.
[/quote]
No sitähän minä just yritän selittää, että vaikka tämä mies ei miellytä jotakuta niin se ei tarkoita että mies ei olisi komea. Vaikka mies ei minun mielestäni olisi komea niin se ei tarkoita ettei hän ole sitä. Vai oikeastiko joku väittää ettei joku ihminen ole komea jos hän ei saa 100% hyväksyntää komeudestaan.
Ei minuakaan edelleen kaikki miellytä, mutten väitä ettei joku olisi kaunis/komea - ei vain minun makuuni.
[/quote]
Ei saatana.
Se ei ole komea - sinun mielestäsi ;) Sä unohdat nyt jatkuvasti tuon tärkeän lisäyksen. Ei minunkaan mielestäni joku 100 kiloinen av-mamma ole kaunis, mutta jos hänen miehensä kehuu vaimoaan kauniiksi niin en minä mene sanomaan, että EIPÄS OLE KAUNIS. Jos se on sen miehen mielestä kaunis niin sittenhän hän on - vaikkei sitä minun mielestäni olisi.
Oma mies muistuttaa tuota huulista, silmistä ja leukalinjasta. Olen pitänyt häntä vähän suomalaisena neekerinä :D on kyllä kuuma tuo tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.
[/quote]
No ei todella ole komea. Juu ja ihan nainen olen. Ja yleensä pidän tuon tyylistä miehistä mutta tuosta NOT. Eikä tausta haittaa.
[/quote]
Mies on komea, piste. Sen ei tarvitse miellyttää sua ollakseen komea. Eiköhän tuon kuvan saama suosio riitä siihen että häntä voi sanoa komeaksi. Hän ei ole maailman komein tietenkään, mutta on kyllä komea. Naurettavaa että koska jotain av-mammaa tämä mies ei miellytä niin sanotaan että mies ei sen takia ole komea. Naurettavaa itsensä korottamista. Ei minunkaan mielestä kaikki ole komeita/kauniita, mutta en minä väitä etteivät he sitä silti olisi - esimerkiksi tämä vasta kruunattu maailman komein mies.
[/quote]
Minusta komeus ja kauneus on makuasioita. Jonkun mielestä joku super suosittu ei vain ole yhtään komea ja ei kai tällaisen ihmisen tarvitse sanoa sitä muiden mielestä komeaa komeaksi jos se ei sitä hänen mielestään ole??!!
Minä arvostan sitä, että ihmiset uskaltavat erota valtaväestöstä mielipiteidensä kanssa, eivätkä mene lampaina perässä.
[/quote]
No sitähän minä just yritän selittää, että vaikka tämä mies ei miellytä jotakuta niin se ei tarkoita että mies ei olisi komea. Vaikka mies ei minun mielestäni olisi komea niin se ei tarkoita ettei hän ole sitä. Vai oikeastiko joku väittää ettei joku ihminen ole komea jos hän ei saa 100% hyväksyntää komeudestaan.
Ei minuakaan edelleen kaikki miellytä, mutten väitä ettei joku olisi kaunis/komea - ei vain minun makuuni.
[/quote]
Niin. Eihän sitä ole tietty mitään "komeusmittaria" että nämä ja nämä kriteerit täytyttyä joku on komea vaikka ei itse pitäisi siitä. Eihän se niin mene vaan se on AINA subjektiivinen MIELIPIDE kuka on komea ja kuka ei. Eli nämä ovat mielipiteitä siitä onko kyseinen äijä komea vai ei. Ja sitä se ei ole :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 17:01"]Se ei ole komea - sinun mielestäsi ;) Sä unohdat nyt jatkuvasti tuon tärkeän lisäyksen. Ei minunkaan mielestäni joku 100 kiloinen av-mamma ole kaunis, mutta jos hänen miehensä kehuu vaimoaan kauniiksi niin en minä mene sanomaan, että EIPÄS OLE KAUNIS. Jos se on sen miehen mielestä kaunis niin sittenhän hän on - vaikkei sitä minun mielestäni olisi.
[/quote]
Kai yämän nyt tajuaa tyhmempikin ja sanomatta. Voi tziisus :D
Fredrik Ljungberg tulee tuosta paljon mieleen. Paitsi että ruotsalaisella silmät kauniimmat ja varmasti myös kroppa parempi.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:22"]http://www.iltalehti.fi/nainen/2014062118427526_na.shtml
Näyttäisi ihan suomalaisen ja somalin risteytykselle.
[/quote]
:D sekasikiö
Ettehän te nyt ihan oikeasti voi väittää kirkkain silmin, että jos suuri osa sanoo jotakuta komeaksi, niin hän sillon sitä on! EI sillä komeus on aina katsojan silmässä. Vaikka miljardi ihmistä sanoisi jotakuta komeaksi joka ei minun mielestäni sitä olisi, niin eihän se silti vain olisi komea (minun mielestäni).
Eihän tämä nyt voi olla näin hankala juttu. Ja uskon, että tämän jaetun miehen kuvan kun pääsisi arvostelemaan ihan kaikki maailman ihmiset niin 50/50 menisi. Sinne alle nyt sattuu kirjoittamaan ne jotka sitä pitää komeana.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:28"]
Sama mies, parempi kuva :)
http://i.imgur.com/5NsyJZ9.jpg
[/quote]
No tuossahan miekkonen on järkyttävän näköinen :D
Tässä puolestaan näyttää oikeen hyvältä ;)
Sivun alaosassa "poseeraa" naisen kanssa kuvassa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 17:10"]Ettehän te nyt ihan oikeasti voi väittää kirkkain silmin, että jos suuri osa sanoo jotakuta komeaksi, niin hän sillon sitä on! EI sillä komeus on aina katsojan silmässä. Vaikka miljardi ihmistä sanoisi jotakuta komeaksi joka ei minun mielestäni sitä olisi, niin eihän se silti vain olisi komea (minun mielestäni).
Eihän tämä nyt voi olla näin hankala juttu. Ja uskon, että tämän jaetun miehen kuvan kun pääsisi arvostelemaan ihan kaikki maailman ihmiset niin 50/50 menisi. Sinne alle nyt sattuu kirjoittamaan ne jotka sitä pitää komeana.
[/quote]
No toihan on täysin kaksipiippunein juttu. Miten kellään voi olla oikeus "päättää" ettei jokin ole komea. Ihan samalla lailla kuten miten joku voi "päättää" että jokin olisi komea. Joten kyllä ainakin mun mielestä enemmistön mielipide voi ratkaista tämän asian, ja jossain määrin tietyt ulkonäkökriteerit, kuten vahva leuka jne. Mutta niin kauan kun lisää tuon "minun mielestäni" (kuten sinä fiksusti teit) niin mitään ongelmaa ei ole.
Esimerkiksi jos tulisin ja sanoisin etteivät lapsesi ole kauniita niin hyväksyisitkö sen totuudeksi? Vai olisitko sitä mieltä että mielipiteeni on vain minun, eikä siis totuus. (Vai alkaisitko jopa väittämään, että olen väärässä?) Niinpä.
Parempi kuin ei itse väitä mitään absoluuttiseksi totuudeksi, vaan omaksi mielipiteekseen.
Todella vastenmielisen näköinen tapaus. Puistatus.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:09"]No afrikkalaiset piirteet ja suomalaiset poskipäät ja silmät. Outo yhdistelmä
[/quote]
Suomalaiset poskipäät? Hah!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 17:01"]Se ei ole komea - sinun mielestäsi ;) Sä unohdat nyt jatkuvasti tuon tärkeän lisäyksen. Ei minunkaan mielestäni joku 100 kiloinen av-mamma ole kaunis, mutta jos hänen miehensä kehuu vaimoaan kauniiksi niin en minä mene sanomaan, että EIPÄS OLE KAUNIS. Jos se on sen miehen mielestä kaunis niin sittenhän hän on - vaikkei sitä minun mielestäni olisi.
[/quote]
Niiiiin ei kai tämä nyt Mauno Koivistonkaan mielipide ole. Eli kenen se silloin on ;)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.
[/quote]
Ei kai kukaan ole puhunut leuksperistä.
Samaa mieltä. Suomalaisen ja somalin yhdistelmä.
Jostain kumman syystä pidätyskuvista tuleee aina mieleen ensimmäiseksi Nick Nolte & Charlie Sheen "edustuskunnossa" tai joku narkkari huippuiskussa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:09"]No afrikkalaiset piirteet ja suomalaiset poskipäät ja silmät. Outo yhdistelmä
[/quote]
Juu. Ja eikä korkeat poskipäät ole koskaan olleet komeuden mittari. Vaan kauneuden eli ne liitetään feminiyteen ei mihisyyteen!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:28"]
Sama mies, parempi kuva :)
http://i.imgur.com/5NsyJZ9.jpg
[/quote]
No tuossahan miekkonen on järkyttävän näköinen :D
Tässä puolestaan näyttää oikeen hyvältä ;)
Sivun alaosassa "poseeraa" naisen kanssa kuvassa.
[/quote]
Tuossa videossa tulee esille "komeus". Jätkä on aika rääpäle ja mitäänsanomaton nilkki (konna). Pieni ku mikä. Pienempi haastattelijaa ja sekin pienimies :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Taitaa olla sun mielipide. Muut näkee vähän toisenlaisen miehen komeaksi.
[/quote]
No voi jestas. Kuva sai vuorokaudessa lähes satatuhatta jakoa ja nyt miehen ulkonäöstä uutisoidaan ympäri maailmaa. Siis mitä ihmeen kriteerejä ja raateja ihmisten tulee käydä läpi että heidät voidaan luokitella komeiksi/kauniiksi? Väitättekö te ettei joku miss universum ole kaunis jos se ei TEIDÄN mielestä ole kaunis? Justhan mä kirjotin että eiköhän tää mies oo saanut jo sen verran huomiota ulkonäöllään että hänet voidaan puolueettomasti todeta komeaksi, piti hänen ulkonäöstään tai ei. Kyllä, mun mielestä tää mies on komea ja varmasti suurimman osan mielestä myös. Ei hän muuten olisi tätä huomiota osakseen saanut.
Aika ahdasmielistä porukkaa jos komeuden arvonimeä joutuu varjelemaan kynsin ja hampain. Oishan se nyt kauheaa jos erehtys vaikka positivisesti kommentoimaan jotain.
[/quote]
Voi jumalauta. Kun se ei ole komea. Ymmärrätkö?
Sinä et sitä päätä mitä mieltä olen. Eikä sitö päätä 100 000 eikä 100 miljoonaa ihmistä. Terve.