Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko tämä nyt niin tulikuuma mies

Vierailija
21.06.2014 |

http://www.iltalehti.fi/nainen/2014062118427526_na.shtml

Näyttäisi ihan suomalaisen ja somalin risteytykselle.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No afrikkalaiset piirteet ja suomalaiset poskipäät ja silmät. Outo yhdistelmä

Vierailija
2/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:28"]Sama mies, parempi kuva :) 

http://i.imgur.com/5NsyJZ9.jpg

[/quote]

Siis aivan hirvee kaikinpuolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.

[/quote]

No ei todella ole komea. Juu ja ihan nainen olen. Ja yleensä pidän tuon tyylistä miehistä mutta tuosta NOT. Eikä tausta haittaa.

Vierailija
4/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.

[/quote]

No ei todella ole komea. Juu ja ihan nainen olen. Ja yleensä pidän tuon tyylistä miehistä mutta tuosta NOT. Eikä tausta haittaa.

[/quote]

Mies on komea, piste. Sen ei tarvitse miellyttää sua ollakseen komea. Eiköhän tuon kuvan saama suosio riitä siihen että häntä voi sanoa komeaksi. Hän ei ole maailman komein tietenkään, mutta on kyllä komea. Naurettavaa että koska jotain av-mammaa tämä mies ei miellytä niin sanotaan että mies ei sen takia ole komea. Naurettavaa itsensä korottamista. Ei minunkaan mielestä kaikki ole komeita/kauniita, mutta en minä väitä etteivät he sitä silti olisi - esimerkiksi tämä vasta kruunattu maailman komein mies.

Vierailija
5/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]

Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.

[/quote]

En tiedä kuinka paljon luonne yllättää ainakaan positiivisesti jos on jengirikoksista pidätetty. Eikös nuo kyyneltatuoinnit jengipiireissä viittaa tehtyihin murhiin?

Henk koht ei säväytä, mutta onhan tuo sellainen, että varmaan monia säväyttääkin.

Vierailija
6/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista miehistä ulkonäöllisesti pidätte te joiden mielestä tämä kyseinen mies ei ole hyvännäkönen? Jostain rasvalettihevareista?

Vierailija
7/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.

[/quote]

[/quote]

Mies on komea, piste. Sen ei tarvitse miellyttää sua ollakseen komea. Eiköhän tuon kuvan saama suosio riitä siihen että häntä voi sanoa komeaksi. Hän ei ole maailman komein tietenkään, mutta on kyllä komea. Naurettavaa että koska jotain av-mammaa tämä mies ei miellytä niin sanotaan että mies ei sen takia ole komea. Naurettavaa itsensä korottamista. Ei minunkaan mielestä kaikki ole komeita/kauniita, mutta en minä väitä etteivät he sitä silti olisi - esimerkiksi tämä vasta kruunattu maailman komein mies.

[/quote]

Tziisus.

Se on komea kun sä sanot niin tai joku muu??? :D

Edelleen ei ole komea, yäks. Eli NOT

Vierailija
8/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä ihmettä sä selität. Väität että se on komea kun sinä tai muut sanoo niin.

Vierailija
9/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taitaa olla sun mielipide. Muut näkee vähän toisenlaisen miehen komeaksi.

Vierailija
10/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:28"]Millaisista miehistä ulkonäöllisesti pidätte te joiden mielestä tämä kyseinen mies ei ole hyvännäkönen? Jostain rasvalettihevareista?

[/quote]

Tuon tyylistä mutta en tuosta.

Vierailija
11/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina hämmästyttää, millaisia avautumisia jengi harrastaa omalla nimellään. Kyseisen uutisen kommenteista:

Janne Lenkkeri · Koneasentaja yrityksessä ABB Oy, Wiring Accessories

Naiset ovat aina olleet tyhmiä, ulkonäkö on tärkeintä, millään muulla ei ole väliä. Soveltuvat hellan ja pesukoneen työkaveriksi, muttei miehien ja toisten naisten. Kokemusta on suomalaisista hiekkapilluista työelämässä liian paljon.

Vierailija
12/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe hänessä mitään ihmeellistä. Mutta olen huomannut naisten olevan (ystävät) heikkoina tuollaisiin leukoihin sekä tuon värisiin silmiin. Toistuvasti naiset kuolaavat noita samoja piirteitä.

Minusta tuossa miehessä ei ole mitään mikä minua kiinnostaisi. Minun makuuni liian isot huulet (vaikka pidän kyllä muhkeistakin huulista, mutta nämä on liikaa). Ja silmissä ei välity sellainen hyvyys ja elämänilo mikä taas puree minuun. Todella tyhjä katse. 

Vierailija
13/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä ihmettä sä selität. Väität että se on komea kun sinä tai muut sanoo niin.

[/quote]

Niin siis omituinen mielipide kyllä tämä: kyllä tämä mies on komea koska moni on sitä mieltä! ?

Tämä mua hämää esim: missikilpailuissa, kuka/mikä sen määrittää mitä on kauneus? Mikä on kaunista?

Sofia ruusila, sara chafak, katrie daler? Silikonia keho täynnä, huulet töttöröllä ja omituinen narsisti luonne kun on pakko tehdä itsestä seksiobjekti ja tuote, SEKÖ ON KAUNISTA?

Ehkä monien mielestä mutta se ei silti ole fakta. Ymmärrätkö?

Vierailija
14/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minusta komeus ja kauneus on makuasioita. Jonkun mielestä joku super suosittu ei vain ole yhtään komea ja ei kai tällaisen ihmisen tarvitse sanoa sitä muiden mielestä komeaa komeaksi jos se ei sitä hänen mielestään ole??!!

Minä arvostan sitä, että ihmiset uskaltavat erota valtaväestöstä mielipiteidensä kanssa, eivätkä mene lampaina perässä.

Vierailija
15/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:43"]

Kyllä aina hämmästyttää, millaisia avautumisia jengi harrastaa omalla nimellään. Kyseisen uutisen kommenteista:

Janne Lenkkeri · Koneasentaja yrityksessä ABB Oy, Wiring Accessories

Naiset ovat aina olleet tyhmiä, ulkonäkö on tärkeintä, millään muulla ei ole väliä. Soveltuvat hellan ja pesukoneen työkaveriksi, muttei miehien ja toisten naisten. Kokemusta on suomalaisista hiekkapilluista työelämässä liian paljon.    [/quote]

Voi hyvä isä.

Vierailija
16/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuuma tapaus. Panisin.

Vierailija
17/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]Joo somaleilla onkin just tollaset leukaperät :D not. Hauskaa lukea noita IL:n kommentteja, miehet ihan paniikissa kun kerrankin uutinen jostain komeasta miehestä. Ei aina niitä "katso kuuman missin kesäkuvat" tai "nyt polttaa Sara!" -kuvia. Ja sitten jotkut pubiruusut haukkuu kilpaa miesten kanssa tuota miestä kusipääksi, että saisi miesten huomion itselleen. Siis oikeasti, onhan toi mies komea kaikilla mittareilla - oli luonne mitä vaan. Ja voihan sekin yllättää positiivisesti.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taitaa olla sun mielipide. Muut näkee vähän toisenlaisen miehen komeaksi.

[/quote]

No voi jestas. Kuva sai vuorokaudessa lähes satatuhatta jakoa ja nyt miehen ulkonäöstä uutisoidaan ympäri maailmaa. Siis mitä ihmeen kriteerejä ja raateja ihmisten tulee käydä läpi että heidät voidaan luokitella komeiksi/kauniiksi? Väitättekö te ettei joku miss universum ole kaunis jos se ei TEIDÄN mielestä ole kaunis? Justhan mä kirjotin että eiköhän tää mies oo saanut jo sen verran huomiota ulkonäöllään että hänet voidaan puolueettomasti todeta komeaksi, piti hänen ulkonäöstään tai ei. Kyllä, mun mielestä tää mies on komea ja varmasti suurimman osan mielestä myös. Ei hän muuten olisi tätä huomiota osakseen saanut.

Aika ahdasmielistä porukkaa jos komeuden arvonimeä joutuu varjelemaan kynsin ja hampain. Oishan se nyt kauheaa jos erehtys vaikka positivisesti kommentoimaan jotain.

Vierailija
18/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:46"]Minä en näe hänessä mitään ihmeellistä. Mutta olen huomannut naisten olevan (ystävät) heikkoina tuollaisiin leukoihin sekä tuon värisiin silmiin. Toistuvasti naiset kuolaavat noita samoja piirteitä.

Minusta tuossa miehessä ei ole mitään mikä minua kiinnostaisi. Minun makuuni liian isot huulet (vaikka pidän kyllä muhkeistakin huulista, mutta nämä on liikaa). Ja silmissä ei välity sellainen hyvyys ja elämänilo mikä taas puree minuun. Todella tyhjä katse. 

[/quote]

Juu ja hirveen väriset silmät. Tuollaiset hailakat ja vielä tummempaa ihoa vasten niin yhdistelmä on syvältä ja ruma

Vierailija
19/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään tuon miehen ulkonäöstä. Ihanan väriset silmät ja miehiset kasvonpiirteet, sitten iho on kuitenkin tummahko mikä näyttää hyvältä noiden silmien kanssa.

Vierailija
20/59 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minusta komeus ja kauneus on makuasioita. Jonkun mielestä joku super suosittu ei vain ole yhtään komea ja ei kai tällaisen ihmisen tarvitse sanoa sitä muiden mielestä komeaa komeaksi jos se ei sitä hänen mielestään ole??!!

Minä arvostan sitä, että ihmiset uskaltavat erota valtaväestöstä mielipiteidensä kanssa, eivätkä mene lampaina perässä.

[/quote]

No sitähän minä just yritän selittää, että vaikka tämä mies ei miellytä jotakuta niin se ei tarkoita että mies ei olisi komea. Vaikka mies ei minun mielestäni olisi komea niin se ei tarkoita ettei hän ole sitä. Vai oikeastiko joku väittää ettei joku ihminen ole komea jos hän ei saa 100% hyväksyntää komeudestaan.

Ei minuakaan edelleen kaikki miellytä, mutten väitä ettei joku olisi kaunis/komea - ei vain minun makuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän