Olen sairaalloisen ylipainoinen, kysy mitä vaan
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:42"]
Sinulla on koulutusta, miksi olet tehdastyössä?
[/quote]
Mistä päättelet, että minulla on koulutusta? Löytyy ammattitutkinto, yo-tutkinto (ei lukion päättötodistusta), ja oppisopimuksella tehty esimieskoulutus. En koe itseäni erityisen kouluttautuneeksi. Tehdastyössä olen kyllä viihtynyt, koska kohdalleni osuneet työt ei ole ollut pelkkää hihnan ääressä istumista. Lisäksi palkka on hyvä ja tykkään vuorotyöstä.
[/quote]
Kirjoitat erittäin korrektia ja hyvin jäsenneltyä tekstiä, mistä päättelin, että sinulla on vähintään jokin yo-pohjainen tutkinto. En muista, milloin olisin täällä törmännyt tekstiin, jossa on kaikki pilkut paikallaan ja kaikki yhdyssanat kirjoitettu yhteen :).
Olen lukenut paljon koko ikäni, ja kouluaikana olin myös hyvä kirjoittaja. Se selittää vissiin asian :)
Aika keijukaisia olette.
t: 170 cm/ 150 kg
Pystytkö ratsastamaan sängyssä?
Mikä on mielestäsi nopein tapa laihduttaa 30 kiloa tai miten teit sen itse?
Ovatko polvesi kunnossa?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:07"]
Pystytkö ratsastamaan sängyssä?
Mikä on mielestäsi nopein tapa laihduttaa 30 kiloa tai miten teit sen itse?
Ovatko polvesi kunnossa?
[/quote]
Kyllä, laskin kaloreita, kiinnitin huomitota hiilareiden, rasvan ja proteiinien suhteeseen ja kyllä.
Mitä ajattelet nähdessäsi muita lihavia ihmisiä?
Onko miehesi lihava?
Lempiruokani taitaa olla lasagne tai kana ja riisi.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:14"]
Mitä ajattelet nähdessäsi muita lihavia ihmisiä?
Onko miehesi lihava?
[/quote]
Yleensä en ajattele mitään, joskus mietin, onkohan toi lihavampi vai laihempi kuin minä. Toisinaan taas ajattelen että onpa järkyttävän läski ihminen, toisinaan taas, että osaapas tuo ihminen pukeutua hienosti. Kiinnitän kyllä huomiota lihaviin ihmisiin, joiden hengitys ei kulje kunnolla, tai joilla on jalat turvoksissa tai liikkuminen jollain tapaa vaikeata. Silloin tulee mieleen, että jotain tarttis tehdä. Minun siis.
Niin, ja ukko on laiha. Joskus mietin, kun kaksin jossain kuljetaan, että ajatteleekohan ihmiset, että minä syön kaikki perheen ruuat ja mies jää ilman :P
Suomessa ei ole sairaalloisen ylipainoisia
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:20"]Niin, ja ukko on laiha. Joskus mietin, kun kaksin jossain kuljetaan, että ajatteleekohan ihmiset, että minä syön kaikki perheen ruuat ja mies jää ilman :P
[/quote]
Huolisitko lihavan miehen? Jos siis et olisi nyt suhteessa...
Kyllä huolisin. Karvainen läskimaha miehellä on mielestäni seksikäs.
37: Sairaalloisen ylipainon raja on BMI 40. Tunnen tällaisia ihmisiä henkilökohtaisesti ainakin kymmenen. Kaikki asuvat Suomessa ja ovat suomen kansalaisia.
Seuraatko euroviisuja? Luetko dekkareita? Mitä mieltä olet stubbista poliitikkona? Entäs Timo Soinista?
Täällä taas. Lauantain kunniaksi vastaan myös asiattomiin kysymyksiin.
En käytä korkokenkiä. Mulla on niin leveät jalat, että ei taitaisi edes löytyä sopivia. Ylipainon takia jalat levinneet, luonnostaankin kyllä olen leveä jalkainen. Olen muutenkin todella tarkka kenkien suhteen, en esim käytä crocseja tai tennareita lenkillä tai työkenkinä.
Oletko tyytyväinen tilanteeseen? Oletko miettinyt elämänmuutosta?
Ikäsi? Onko sinulla miestä entä lapsia?
Minkälaista työtä teet? Liikutko? :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:42"]
Sinulla on koulutusta, miksi olet tehdastyössä?
[/quote]
Mistä päättelet, että minulla on koulutusta? Löytyy ammattitutkinto, yo-tutkinto (ei lukion päättötodistusta), ja oppisopimuksella tehty esimieskoulutus. En koe itseäni erityisen kouluttautuneeksi. Tehdastyössä olen kyllä viihtynyt, koska kohdalleni osuneet työt ei ole ollut pelkkää hihnan ääressä istumista. Lisäksi palkka on hyvä ja tykkään vuorotyöstä.