APUA! EN SAA SEKSIÄ MIEHELTÄNI!!
olemme alle 30-kymppinen pariskunta lapsiakin on saatu muutama kaikki perusasiat on muuten kunnossa mutta seksiä tai muutakaan läheisyyttä ei ole millään muotoa kuin muutamia kertoja vuodessa seksiä noin 2kk sitten niinä kertoina kun saan ( sääli ) seksiä, mies tyydyttää äkkiä vain itsensä eikä huomio minua lainkaan en tiedä kuinka tätä voi kestää kun mies ei halua halata ei hyväillä tai koskettaa millään tapaa ellen kinu sitä ensin pari viikkoa :( kaikki mahdolliset keinot olen koittanut ja ollaan puhuttu asiasta monta kertaa jos aukaisen suuni niin miehen komentti on tähän että : ei taas tätä samaa p*sk** ..hänen ei omasta mielestään tarvitse muuttua koska hän vain on tällainen.. onko tämä nyt sitten ihan normaalia parisuhteissa ?
Kommentit (44)
Vinkiksi muuten, että molemminpuolisen suuseksin ottaminen mukaan ja molempien suostuminen pitämään "puskansa" siisteinä tai kokonaan ajeltuna voi olla varsin hyvä piristysruiske seksielämään. Itsellä on sellainen kokemus, että näitä asioista alettiin vaikeuksien kautta keskustella vasta monen vuoden liiton ja suhteen alkaneen hiipumisen jälkeen, mikä nostikin seksin ihan uudelle tasolle.
Siinätapauksessa sinun pitäisi varmaan sanoa miehelle että jos oikeasti rakastaa niin tulisi ottaa sinunkin tarpeesi huomioon, eli osoittaa se rakkautensa jotenkin eikä vain puhua. Painota että tämä on sinulle äärettömän tärkeä asia, etkä halua olla ns. "kaverisuhteessa". Jos tilanteeseen ei tule mitään muutosta miehen osalta niin edessä on ero. En oikein näe muita vaihtoehtoja tuon tilanteen korjaamiseksi kuin että sanot lähteväsi jos asiat eivät muutu. Tiedätpähän sitten haluaako mies oikeasti olla kanssasi, rupeaako panostamaan suhteeseenne vai ei. Äläkä arkaile ottaa tätä aihetta esiin, ei miehen tarvitse sanoa sanaakaan kunhan itse saat sanottavasi sanottua. Hän tekee asialle jotain tai ei.
[quote author="Rantaku ukkeli 40v" time="21.06.2014 klo 15:32"]
Vinkiksi muuten, että molemminpuolisen suuseksin ottaminen mukaan ja molempien suostuminen pitämään "puskansa" siisteinä tai kokonaan ajeltuna voi olla varsin hyvä piristysruiske seksielämään. Itsellä on sellainen kokemus, että näitä asioista alettiin vaikeuksien kautta keskustella vasta monen vuoden liiton ja suhteen alkaneen hiipumisen jälkeen, mikä nostikin seksin ihan uudelle tasolle.
[/quote]
joo kiitos vinkistä mutta itse olen aina täysin ajeltu ja olen aina tyydyttänyt mieheni suullani hänen niin halutessaan mennyt ihan polvilleni hänen eteensä ja availlut vyötä hänen istuessa sohvalla .. olen myös kysynyt onko hänellä jotain fantasioita jota voisin toteuttaa ( olen todella kokeilunhaluinen ) mutta ei kuulema mitään erityistä ! t. ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:15"]
Oletteko puhuneet erosta? Miten mies siihen suhtautuu? Haluaako hän ehdottomasti pysyä kanssasi yhdessä? Miehesi on sanonut että vain on sellainen ettei kaipaa läheisyyttä tai seksiä, onko tämä muka tullut esille vasta kun on muutettu yhteen ja tehty lapsi? Luulisi että yhdessä oltaisiin oltu sen aikaa että alkuhuuman halut oisivat ehtineet tasoittua ns. normaaliin rytmiin. Joka miehelläs iis ilmeisesti on ettei halua seksiä ollenkaan. Oletteko olleet kauan yhdessä?
[/quote]
olemme puhuneet jo erosta monta kertaa minun aloitteestani koska olen sanonut suoraan että en voi ymmärtää tätä käytöstä kuitenkin mies kertoo rakastavansa ja haluaa olla yhdessä ..?? sanoo vain olevansa tällainen, joku kuitenkin sisälläni suuresti epäilee voiko muka joku mies ihan oikeasti olla tällainen ? yhdessä ollaan oltu jo monta vuotta ja en arvannut että tilanne menee tähän pisteeseen koska alkuhuuman jo mentyä seksiä kuitenkin oli säännöllisesti ja nyt ei yhtään ellen itse sitä pyydä t. ap