APUA! EN SAA SEKSIÄ MIEHELTÄNI!!
olemme alle 30-kymppinen pariskunta lapsiakin on saatu muutama kaikki perusasiat on muuten kunnossa mutta seksiä tai muutakaan läheisyyttä ei ole millään muotoa kuin muutamia kertoja vuodessa seksiä noin 2kk sitten niinä kertoina kun saan ( sääli ) seksiä, mies tyydyttää äkkiä vain itsensä eikä huomio minua lainkaan en tiedä kuinka tätä voi kestää kun mies ei halua halata ei hyväillä tai koskettaa millään tapaa ellen kinu sitä ensin pari viikkoa :( kaikki mahdolliset keinot olen koittanut ja ollaan puhuttu asiasta monta kertaa jos aukaisen suuni niin miehen komentti on tähän että : ei taas tätä samaa p*sk** ..hänen ei omasta mielestään tarvitse muuttua koska hän vain on tällainen.. onko tämä nyt sitten ihan normaalia parisuhteissa ?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 17:45"]
Mä valittelin täällä samaa, mutta apu oli niinkin lähellä kuin seksikkäissä vaatteissa ja mukavassa käytöksessä. Lisäksi olen kirjoittanut miehelle useita viestejä siitä mitä haluan ja ottanut sen linjan, että tarjoan läheisyyttä joka tapauksessa. Meillä ero oli kuitenkin se, että läheisyys ja seksi kuuluu miehenkin mielestä parisuhteeseen, mies vain halusi munkin panostavan vuorostani suhteeseen.
[/quote]
jos luit aijemmat viestini niin olen kyllä pukeutunut seksikkäästi yrittänyt täyttää miehen tarpeet ja toiveet,itse en haluaisi aina vain olla antavana osapuolena vaan vastavuoroisesti myös saavana osapuolena :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:07"]
Millaista apua olet vailla, AP? Ehkä minä voin auttaa ;)
-Mies
[/quote]
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12321513
[/quote]
Tyhmyydestä ei ole kyse, vaan sisälukutaidosta. AP aloittaa viestinsä avunpyynnöllä: "Apua! En saa seksiä mieheltäni!!"
Miten ymmärrät tai toimit, jos kuulet jonkun huutavan "Apua! En pääse ylös avannosta!!" ? Eiköhän hän silloin haluakin keskustelua aiheesta ja viisaita mielipiteitä :)
-Mies
[/quote]
-Mies .. halusin kuulla onko jotain maagista keinoa mitä en olisi keksinyt käyttää vai onko tämä nyt ihan parisuhteiden normi että seksuaalisuus hiipuu ajan kanssa vai olenko kenties itse liian vaativa miestä kohtaan?? en tiedä koska minulla ei ole ollut koskaan tällaista ongelmaa , olisi ollut myös mielenkiintoista kuulla jos joku on joskus saannut ratkaistua vastaavanlaisen ongelman parisuhteessa vai onko peli jo menetetty. ap
Jossain vaiheessa suhdetta lakkasin olemasta nainen miehelleni. Olin vain äiti ja kroonisesti sairas ihminen. Puhuttiin asioista. Minä kaipaan seksiä ja läheisyyttä juuri eniten silloin kun olen jatkuvasti kipuileva ja lapset väsyttävät. Miehelle oli yllätys, että edellä mainitussa tilanteessa lataudun enemmän mieheni kosketuksesta ja läheisyydestä kuin nukkumisesta.
Jotenkin seksi muuttui silloin henkisemmäksi ja rakastavammaksi. En tiedä mitä mies mielessään pohti, mutta nykyisin silmiin katsominen ja sanat rakastan sinua saavat aikaan villin erektion.
En oikein tiedä miten, mutta olen äärettömän kiitollinen, että meidän seksiongelmat selvisivät. Olisi ollut aivan kamalaa erota.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 17:45"]
Mä valittelin täällä samaa, mutta apu oli niinkin lähellä kuin seksikkäissä vaatteissa ja mukavassa käytöksessä. Lisäksi olen kirjoittanut miehelle useita viestejä siitä mitä haluan ja ottanut sen linjan, että tarjoan läheisyyttä joka tapauksessa. Meillä ero oli kuitenkin se, että läheisyys ja seksi kuuluu miehenkin mielestä parisuhteeseen, mies vain halusi munkin panostavan vuorostani suhteeseen.
[/quote]
jos luit aijemmat viestini niin olen kyllä pukeutunut seksikkäästi yrittänyt täyttää miehen tarpeet ja toiveet,itse en haluaisi aina vain olla antavana osapuolena vaan vastavuoroisesti myös saavana osapuolena :)
[/quote]
pointtinani oli kai se, että jos panostukseni ei olisi auttanut, fakta olisi ollut se, että parisuhde on kuollut
Me voidaan täällä vaan arvailla että mikä siinä miehessä ja suhteessa oikein mättää. Oman miehen kanssa kun puhut ja selvität asiat perinpohjin niin alat saamaan niitä ratkaisujakin
Mun mies oli samanlainen.
Jätin sen, löysin pian toisen, ihan erilaisen. Kyllä mies vaihtamalla paranee!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 14:57"]
Onko aina ollut näin ettei miestä kiinnosta seksi tai läheisyys?
[/quote]
Ei alussa miestä kyllä kiinnosti seksi ja läheisyys mutta yhteen muuton ja raskauden myötä kaikki romahti vaikka olen palautunut entisiin mittoihin todella nopeasti eikä raskaudesta jäännyt mitään muutoksia kroppaan ..tuntuu kauhealta kun en tiedä missä vika on vai vaadinko mieheltä liikoja?
Minun mies ei läheisyyttä anna. Monet kerrat ollaan asiasta keskusteltu ja hän ei vai koe tarvitsevansa läheisyyttä. Arvostaa enemmän sitä jos näytän välittämiseni laittamalla tiskit ja myös näyttää välittämisensä arkisilla teoilla. Seksiäkin on suhteellisen vähän, mutta kun sitä on niin se on hyvää meille molemmille, en siihen muuten suostuisikaan. En osaa muuta neuvoa että kuin keskustelkaa. Kysy mieheltäsi että haluaako hän vielä jakaa elämänsä kanssasi ja jos haluaa niin miksi käyttäytyy päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 14:57"]
Onko aina ollut näin ettei miestä kiinnosta seksi tai läheisyys?
[/quote]
Ei alussa miestä kyllä kiinnosti seksi ja läheisyys mutta yhteen muuton ja raskauden myötä kaikki romahti vaikka olen palautunut entisiin mittoihin todella nopeasti eikä raskaudesta jäännyt mitään muutoksia kroppaan ..tuntuu kauhealta kun en tiedä missä vika on vai vaadinko mieheltä liikoja?
[/quote]
tämä siis ap
Kirjoita sille kirje jos keskustelu ei onnistu. Sano, että tästä on pystyttävä keskustelemaan ja joku molempia tyydyttävä ratkaisu on löydyttävä tai pahimmassa tapauksessa edessä on ero.
Älä uhkaile tai kiristä erolla, mutta sen voi ottaa rauhallisesti puheeksi jos mies ei halua kohdata ongelmaa.
Kirjoita sille kirje jos keskustelu ei onnistu. Sano, että tästä on pystyttävä keskustelemaan ja joku molempia tyydyttävä ratkaisu on löydyttävä tai pahimmassa tapauksessa edessä on ero.
Älä uhkaile tai kiristä erolla, mutta sen voi ottaa rauhallisesti puheeksi jos mies ei halua kohdata ongelmaa.
Oletteko puhuneet erosta? Miten mies siihen suhtautuu? Haluaako hän ehdottomasti pysyä kanssasi yhdessä? Miehesi on sanonut että vain on sellainen ettei kaipaa läheisyyttä tai seksiä, onko tämä muka tullut esille vasta kun on muutettu yhteen ja tehty lapsi? Luulisi että yhdessä oltaisiin oltu sen aikaa että alkuhuuman halut oisivat ehtineet tasoittua ns. normaaliin rytmiin. Joka miehelläs iis ilmeisesti on ettei halua seksiä ollenkaan. Oletteko olleet kauan yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:08"]
[/quote]
olen todella huono kirjoittamaan kirjeitä varsinkin kun asia koettelee jo itsetuntoa pahasti ja mies varmasti tietää tunteeni koska asiasta on keskusteltu n 200 kertaa.. :(
Minä en voinut sietää entisen mieheni kosketusta saati ajatella seksiä hänen kanssaan. Oltiinkin pitkään yhdessä vain lasten vuoksi. Nyt tajuan, että turhaan niitä vuosia yhdessä kiduttiin. Nyt ollaan molemmat onnellisia tahollamme.
Kyllä liitossa niin nainen kuin mieskin saa odottaa saavansa seksiä. Kerran tässä vain eletään, kenenkään kyvyttömyys läheisyyteen ja intiimiin kanssakäymiseen ei ole niin arvokas suojeltava asia, että jonkun toisen on jäätävä tyydyttävästä seksistä paitsi - varsinkin, kun tämä toinen on tehnyt kaikkensa keskustellakseen asian auki.
Miehesi ei ehkä vain ole aikuistunut, itsekin olin aikamoinen pentu ja kykenemätön huomioimaan kumppanini tarpeita vielä lähellä 30 ikävuottakin. Nyt asiat on huomattavsti paremmin... :D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 17:53"]Kertokaa minulle,olen jo 50+. Mitä tarkoitetaan kun puhutaan On hyvää seksiä ?
[/quote] että mies osaa tuottaa naiselle orgasmin ja on kiinnostunut siitä. Ja että kummatkin pyrkivät toteuttamaan toisen toiveet.