millä pääsen ihastumisen tunteesta eroon ?
Tätä kestänyt jo kolmisen kuukautta.
Olen totaalisen ihastunut lapseni futisvalmentajaan.
Olen naimisissa, samoin mies ja hänellä lapsia. Näen häntä monta kertaa viikossa lapsen treeneissä, lisäksi hän aina välillä pelimatkoilla kyydissämme. Mies tulee myös lähes joka yö uniini.
Miten tästä tunteesta pääsee eroon ????
Kommentit (8)
No jätä lapsi harkkoihin pakkoko se on valmentajan kanssa turisemaan mennä?
Laita miehesi kuskaamaan lasta harkkoihin!
ei onnistu, on tällä hetkellä parin viikon työmatkalla toisella puolella maapalloa.
Muutenkin hänellä usein viikon-kaksi kestäviä työmatkoja.
Poika 7v, joten ei oikein vielä yksin halua menna harkkoihin.
Nauti ihastumisen tunteesta, mutta älä tee mitään. Itse olen huomannut, että ne tunteet, joita vastaan taistelee vain vahvistuvat, kunnes niiden on aivan pakko purkautua jollakin tavalla, ja siinä voi tulla pahaa jälkeä. Joten älä taistele.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:27"]
Nauti ihastumisen tunteesta, mutta älä tee mitään. Itse olen huomannut, että ne tunteet, joita vastaan taistelee vain vahvistuvat, kunnes niiden on aivan pakko purkautua jollakin tavalla, ja siinä voi tulla pahaa jälkeä. Joten älä taistele.
[/quote
Hyvä neuvo!!
mietin myös sitä, että vaistoaako mies käytöksestäni tunteeni? Olen jotenkin "vaivautunut" hänen seurassaan....tai jos oma mieheni huomaa asian.
Ihmettelen, miten menin edes häneen ihastumaan, ei ole edes millään lailla komea, vaan ihan tavallinen vaalea suomalaismies:)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:33"]
mietin myös sitä, että vaistoaako mies käytöksestäni tunteeni? Olen jotenkin "vaivautunut" hänen seurassaan....tai jos oma mieheni huomaa asian.
Ihmettelen, miten menin edes häneen ihastumaan, ei ole edes millään lailla komea, vaan ihan tavallinen vaalea suomalaismies:)
[/quote] luulen että ihastumisesi kohde vaistoaa tunteesi ja varsinkin oma miehesi jos paikalla kun käyttäydyt omituisesti valmentajan edessä.