Missä menee sopivuuden raja fyysisessä kosketuksessa?
Eli jos henkilö pitää toisesta henkilöstä kaverina, voiko hän suudella suulle tai kosketella ns. erogeenisia alueita? Mihin vetäisit rajan vai vetäisitkö lainkaan?
Kommentit (23)
Periaaatteessa ja teoriassa olen sitä mieltä, että esim. pieni taputus pyllylle pitäisi olla ok. Mutta kun vallitseva kulttuuri on sellainen, että ei ole ok, niin käytännössä en niin toimi,
Vierailija kirjoitti:
Periaaatteessa ja teoriassa olen sitä mieltä, että esim. pieni taputus pyllylle pitäisi olla ok. Mutta kun vallitseva kulttuuri on sellainen, että ei ole ok, niin käytännössä en niin toimi,
Mua on taputeltu joskus pepulle. En jotenkin pitänyt sitä minään, mutta tavallaan ihmettelin, mitä se taputtelija ajatteli. Peppuni on aina ollut muodokas hoikassa kropassa. Mutta eipä se puolison löytämiseen ole auttanut. Itse haaveilen sellaisesta läheisyyssuhteesta, jossa voisin olla varatunkin kanssa ihan luvalla. En usko löytäväni enää omaa parisuhdetta koskaan.
T. Ap
Vähän on hakusessa, joten en ole ihmistä koskettanut kohta kahteen vuoteen. Sen verran mua koskettiin, että koronarokote tuikattiin käteen.