Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö sen meikkivoiteen tasoittaa ihon väriä?

Vierailija
24.06.2021 |

Onko väärä jos ei tasoita?
Mulla kellertävä iho mutta pohjaväri on viileä. Ihossa paikoin hyperpigmentaatiota ja pisamia. En osaa valita meikkivoidetta oikein. Nyt ollut L'Oreal true match 2N

Tuntui että talvella tasoitti ja oli hyvä mutta nyt ei enää....onkohan mulla väärä sävy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi. Meikkivoidetta voi käyttää myös peitevoidemaisesti pääosin niissä kohdissa, johon tarvii ja sitten häivyttää. Riippuu voiteen koostumuksesta.

Vierailija
2/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoiteen tarkoitus on peittää kaikki paiseet ja patit yms muut rumentavat jäljet naamassa. Jos iho on hyvässä kunnossa, meikkivoidetta ei tarvita. Värin tasoittamiseen riittää silloin kevyt sävyttävä päivävoide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin on, jos käytät samaa sävyä kuin talvellakin. Yleensähän ihminen kuitenkin päivettyy kesällä, vaikkei edes erityisesti ottaisi aurinkoa. Ja juurikin pigmentaatio ja laikukkuus lisääntyy kasvoilla kesällä jos on taipuvainen sellaiseen. Mulla ainakin on käytössä kaksi eri sävyä mitä käytän, toista talvella ja tummempaa kesällä, siirtymävsiheessa miksaan näitä kahta.

Vierailija
4/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää katsoa noita meikkivideoita, miten paljon paskaa tungetaan naamaan. 50 eri voidetta ja väriä, kauhea kerros pakkelia naamassa! Ei ihme, että naisilla nykyään iho huonossa kunnossa.

Vierailija
5/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut tuon hyvinkin peittäväksi värivoiteeksi (mulla 3N), kun vertaa moneen muuhun. Ei värivoide monesti ihan joka näppyä peitä. Mutta tarvisiko tummemman värin jos kesällä maksaläiskät innostuvat?

Vierailija
6/6 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli liian vaalea. Asun ison kaupan vieressä ja kävin ostamassa L'Oreal true match sävyssä 3N ja on parempi. Voi olla että joudun kohta tai loppu kesästä ostamaan jopa 4N sävyn. Jännä miten oikea pohjaväri mutta väärä tummuus vaikuttaa paljon. Nyt taas freesi. Enkä ole yhtään ollut edes auringossa, aina suojakerroin 50 kasvoissa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan