Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee sopivuuden raja fyysisessä kosketuksessa?

Vierailija
24.06.2021 |

Eli jos henkilö pitää toisesta henkilöstä kaverina, voiko hän suudella suulle tai kosketella ns. erogeenisia alueita? Mihin vetäisit rajan vai vetäisitkö lainkaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi

Vierailija
2/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun miesystävä hiipii taakse ja alkaa vääntämään nännäriä :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei voi

Entäpä, jos olisi sellainen platoninen rakkaussuhde, jossa ei siis mentäisi liikaa lihallisuuden puolelle, mutta nautittaisiin läheisyydestä? Eli siis sen toisen ihmisen lähellä voisi olla muuten ja vaikka nukkua sylikkäin, mutta se ei koskaan menisi seksin puolelle. Haluaisin itse sellaisen suhteen.

Vierailija
4/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nännäri?

Vierailija
5/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nännäri?

Ok, googletin, mutta miten liittyy aloitukseen, jossa olisi ihana hellä hetki käynnissä? 🥰

Vierailija
6/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi koskea luvatta toiseen tai manipuloimalla. Joskus 90-luvulla tuntui olevan joillekin normaalia että kiusaajatyttö voi sorkkia myös tyttöä, ei voi hyväksyä sellaista. 

Vierailija
7/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaveri sais lutkuttaa qulliani kun niin tekee moni tuntematonkin?

Eli ei ole rajoja mulla.

Ei kaveruus ja fyysisyys poissulje toisiaan.

Vierailija
8/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi koskea luvatta toiseen tai manipuloimalla. Joskus 90-luvulla tuntui olevan joillekin normaalia että kiusaajatyttö voi sorkkia myös tyttöä, ei voi hyväksyä sellaista. 

Ei luvatta, mutta luvalla. En ole koskaan tajunnut sellaista, että vitsillä tai kiusaaminen mielessä kosketaan toiseen. Mutta jos kaksi ihmistä rakastaisi toisiaan, niin sittenhän se olisi ok, kunhan niille osapuolten kumppaneille on ok.

Vierailija
9/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nännäri?

Ok, googletin, mutta miten liittyy aloitukseen, jossa olisi ihana hellä hetki käynnissä? 🥰

Liittyy otsikkoon vallan mainiosti

Vierailija
10/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Eli ei ole rajoja mulla.

Olisiko sillä väliä, onko kaveri nainen vai mies?

Vierailija
11/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nännäri?

Liittyy otsikkoon vallan mainiosti

On se totta. Fiksaannuin vain omaan ajatukseeni liikaa, niin meni aluksi ohi.

Vierailija
12/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Eli ei ole rajoja mulla.

Mies, nainen, sukupuoleton, muunsukupuolinen, molempisukupuolinen, ei nykypäivänä saa syrjiä. Tulee somemyrsky, julkinen lynkkaus ja lopputili töistä jos valkkaat.

Ihan yhtä hyvältä se kaikkien suu tuntuu, kun silmät sulkee..

Vierailija
13/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Eli ei ole rajoja mulla.

Mies, nainen, sukupuoleton, muunsukupuolinen, molempisukupuolinen, ei nykypäivänä saa syrjiä. Tulee somemyrsky, julkinen lynkkaus ja lopputili töistä jos valkkaat.

Ihan yhtä hyvältä se kaikkien suu tuntuu, kun silmät sulkee..

Ok, kuulostaa kivalta. Olen itse nainen ja haluaisin sellaista lempeää läheisyyttä. Tavallaan haluaisin naisen siihen kaveriksi, mutta periaatteessa mieskin voisi kiinnostaa. Miehen kanssa vaan voisi mennä helpommin lihallisemmalle puolelle touhu.

Vierailija
14/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään nukkua kaverin kanssa sylikkäin. Samassa sängyssä olen kyllä nukkunut parhaan naispuolisen kaverini kanssa, mutta pötkylätyyny välissä. On myös valitettavasti kokemuksia liian lähelle tunkevista kavereista, jotka ovat aluksi kuvitelleet, että kavereitahan tässä vaan, mutta vähän myöhemmin ovat itselleen myöntäneet, että ihastus tää on. Olkapäähän nojaaminen vielä menee, ainakin niin jos se kaveri on todella todella läheinen ja mies. Minäkin muutaman kerran olen junassa nuokahtanut lapsuudenkaverini olkaa vasten sen kummemmin asiaa ajattelematta, mutta tytön olkaa vasten nukkuminen tuntuisi kyllä oudolta. Sanoisin, että parempi pitää kaverikosketukset minimissä, niin ei tule omituisia tilanteita. 

Vierailija
15/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin riippuu ihmisestä, minkä verran voi koskettaa.

En halua kavereideni koskevan minuun ollenkaan, vaikka pidän heistä kyllä. Siis millään tavalla, edes halaavan. 

Vierailija
16/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaaau miten outo ketju. Sävyltään sellanen tunkkasen hikinen, liian pienessä tilassa höngitty ja ilmassa haisee käynyt viini.

17/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt metoo-aikana ja sen jälkeen en enää kosketa fyysisesti ketään mitenkään, poislukien kätteleminen muodollisissa tilaisuuksissa (tai muutoin kätteleminen toisen aloitteesta) tai hätätilanteet, kuten että joku kaatuu katuun ja menen katsomaan, liikkuuko edes silmät ennen ambulanssin soittoa.

Ei trollausta, vaan olen oikeasti nykyään tällainen.

Vierailija
18/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luvatta, mutta luvalla. En ole koskaan tajunnut sellaista, että vitsillä tai kiusaaminen mielessä kosketaan toiseen. Mutta jos kaksi ihmistä rakastaisi toisiaan, niin sittenhän se olisi ok, kunhan niille osapuolten kumppaneille on ok.

Joku huijaa itseään tässä kuviossa ja yrittää selittää itselleen ihastumista pelkäksi platoniseksi ystävyydeksi. 

Vierailija
19/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaaau miten outo ketju. Sävyltään sellanen tunkkasen hikinen, liian pienessä tilassa höngitty ja ilmassa haisee käynyt viini.

Juuri siltä tuntuu juuri nyt. 🥰

Vierailija
20/23 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friends with benefits- osastoa. Mikäs siinä, jos on avoin suhde tai pelisäännöistä sovittu. Panemiseksi se menisi. Ainakin omalta osalta.

En pystyisi kaverin kanssa olemaan noin intiimisti. Jotain tunteita olisi automaattisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän