Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratsastetaan? Miehellä.

Vierailija
21.06.2014 |

Eli otsikossa kysymys. Oletteko polvet patjaa vasten vai oletteko kyykyssä miehen päällä? Mies on kokenut sängyssä ja minä en osaa edes ratsastaa :( aina kun yritän ratsastaa miehen värkki ei pysy sisällä vaan luiskahtaa ulos, samalla kun meinaan murtaa sen. Vinkkejä kaivataan!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miten itse tahdot, ole kuumana ja märkänä niin homma sujuu (älä väännä miehesi penistä) ;))))))

Vierailija
22/33 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari on silleen että mies istuu (selkä vaikka sängyn päätyä vasten) ja minä olen polvillaan edes-takaisliikkeessä. Samalla voi suudella ja mies hyväillä rintoja. On bonuksena huomattavasti vähemmän rasittavaa kuin "slaavikyykyssä" suorittaminen. Ylösalainen liike ei ainakaan minusta tunnu yhtä hyvältä, ja mitä enemmän reidet on auki, sitä väljempi on tavara. (Vrt. tamponin asettaminen, mikä asento on helpoin?) Tuossa edestakaisessa hierovassa liikkeessä vielä kivana lisänä se, että klitoris saa kontaktia miehen häpykumpua vastaan helpommin kuin ylösalas-liikkeessä. 

Ja sen tahdin voi tosiaan alussa pitää rauhallisena ja ihan keskittyä omiin tuntemuksiin :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta: tänä vuonna minulla ratsastaneesta noin 10 naisesta vain yksi tai kaksi on osannut tehdä sen oikein, niin että lasti lähtee liikkeelle eikä vaihtoehtoja ole, muiden kanssa huvin jäädessä naisen oman nautinnon ja minun visuaalisen huvin varaan.

Salaisuus on siinä kun nainen seisoo kantapäillään ja paino on näin jalkaterien sekä käsien varassa kun nainen voi ottaa kevyesti tukea miehestä. Jalat ovat rohkeasti auki ja liike määrätietoinen, pimppi pidetään tiukkana. Vaikea vastustaa fysiikkaa ja väistämätöntä laukeamista tuossa tilanteessa.

Onnekas.. puolessatoista kuukaudessa enemmän naisia kuin keskimääräisellä miehellä elämässään.

Vierailija
24/33 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin tosi hyvä tuossa miesten palautteesta päätellen. Istuin vehkeen päälle sellaiseen slaavikyykkyyn jossa jalat kunnolla levällään ja koko jalkapohja, myös kantapää maassa. Siitä on tukeva nousta ja laskea kroppaa horjumatta. Sitten vaan liikettä, välillä pitkiä kiusaavia nousuja niin että vehje tulee melkein ulos mutta ei ihan, sitten istuminen pohjaan asti niin että vehje uppoaa kokonaan sisään. Välillä nopeampaa ylös- alas liikettä jossa voi vielä hieman pyörittää lantiota. Ja koko ajan lantionpohjalihaksilla aina supistaa täysillä vastaan kun vehje on menossa sisään päin ja sitten vapauttaa ulos tullessa.

Näin nelikymppisenä ei kyllä enää onnistuisi notkeuden ja kunnon puolesta tuollainen kyykkyasentotouhu, vaan menee enemmän polvet sängyllä miehen päällä istumiseksi. Harvoin kyllä tuota ratsastusta tehdään kun tällä tavalla se ei ole kummallekaan niin nautittavaa kuin muunlaiset asennot.

Vierailija
25/33 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta: tänä vuonna minulla ratsastaneesta noin 10 naisesta vain yksi tai kaksi on osannut tehdä sen oikein, niin että lasti lähtee liikkeelle eikä vaihtoehtoja ole, muiden kanssa huvin jäädessä naisen oman nautinnon ja minun visuaalisen huvin varaan.

Salaisuus on siinä kun nainen seisoo kantapäillään ja paino on näin jalkaterien sekä käsien varassa kun nainen voi ottaa kevyesti tukea miehestä. Jalat ovat rohkeasti auki ja liike määrätietoinen, pimppi pidetään tiukkana. Vaikea vastustaa fysiikkaa ja väistämätöntä laukeamista tuossa tilanteessa.

Onnekas.. puolessatoista kuukaudessa enemmän naisia kuin keskimääräisellä miehellä elämässään.

Paitsi että tyyppi oli vastannut kesäkuun lopussa vuonna 2014...

Vierailija
26/33 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että tyyppi oli vastannut kesäkuun lopussa vuonna 2014...

Hyvä täsmennys, enpä huomannutkaan. Eli kuitenkin noin 20 naisen vuositahti. Ihan utopista. Prkle vttu.

Vierailija
27/33 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppanisi on oikeasti kokenut, osaa kyllä neuvoa. Taitaa olla kokenut vain puheissaan...

Taitaa oma kokemuksesi olla jostain alan filmistä.... Juu nou, tosi elämässä ihmisiä kun on enemmän ja vähemmän kokeneita.

Vierailija
28/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please stop! -hakusana xhamsteriin siinä oppia

Vierailija
29/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaan haluat.

Vierailija
30/33 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyssä, jalkapojat alustaan, joka ei saa olla liian pehmeä. Eikä liian isoa liikettä, niin pysyy sisällä.Ja jos ei reisivoimat riitä, niin salille asap.

Vierailija
31/33 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut saa varmasti tulemaan ja nopeasti kun nainen ratsastaa nimenomaan kyykyssä! Polvillaan ratsastus ei taas tunnu miltään.

M30

Vierailija
32/33 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ratsastan nimenomaan polvillaan ja tavallaan twerkkaan samalla, lantio pyörii ja muu kroppa pysyy paikallaan. Tää on toiminut kun haluaa saada miehen tulemaan nopeasti.

Vierailija
33/33 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastan pylly miehen naamaa päin. Mieheni pitää lantiosta kiinni ja sanoo että mahtava katsoa kun menee sisään ja ulos. Itse en saa tässä asennossa orgasmia, tulen vain kun ratsastan kasvotusten. Onhan se mahtavaa kun saa katsoa miehen ilmeitä kun supistelee pimppiä ja hitaasti ylös ja alas. Pidän myös kun mieheni hieroo isoja rintojani samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi