Minne oulussa syömään?
Meillä kohta 1v hääpäivä ja ajateltiin käydä sen kunniaksi syömässä jossain, kun lastenvahtikin saatiin:) mitä hyviä ravintoloita ois oulussa?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:05"]Riippuu minkälaista ruokaa haluaa
[/quote]
Siis jotain pihviä ja muuta, ei olla kumpikaan ikinä missään heseä kummosemmassa käyty :D saa suositella mitä vaan :)
Koti on paras paikka. Saa juuri sellaista ruokaa, kuin tahtoo.
Pannu, Hella, Pannukakkutalo, Puistola
Kauppuri5 Suomen parhaat hampurilaiset :)
Hella, Uleåborg, Grill-It, Sokeri-Jussi, Istanbul
No hyi jotain hampparia tai pannaria hääpäivänä...? Kauppuri on muutenkin ihan yliarvostettu.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:12"]
Kauppuri5 Suomen parhaat hampurilaiset :)
[/quote]
Ei ole. Oulussa saa parempia ainakin Tubasta ja Roosterista. Kauppurissa oli hyvät burgerit joskus mutta laatu on huonontunut. Lisäksi työntekijöiden ylimielisyys ja häiritsevän fanaattinen faniporukka pitää huolen ettei sinne halua mennä. Eikä asiallista kritiikkiä osata ottaa vastaan.
Pannussa on ihan hyvät pihvit, tai ainakin mitä olen syönyt, sekä Rosson pihvi annokset ovat ihan ok. Jos parempaa haluaa, niin fransmanniin, mutta on sitten hinnaltaan kalliimpia
Suosittelen ravintola Hugoa rantakadulla. Sieltä saa tällä hetkellä kolmen ruokalajin kesämenua (36 eur) jonka itse kävin juuri syömässä. Ruoka on fine diningiä rennolla palveluotteella ja ainakin tuossa kesämenussa oli erinomainen hinta-laatu suhde. Unohda nuo pizza- ja hampurilaispaikat jos kerran on tarkoitus juhlia hääpäivää.
Crecian on myös hyvä! Älkää ainakaan mihinkään Rossoon menkö. Jos johonkin s-etukorttipaikkaan haluatte niin Torerossa oli ainakin joskus hyvät pihvit.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:18"]
Pannussa on ihan hyvät pihvit, tai ainakin mitä olen syönyt, sekä Rosson pihvi annokset ovat ihan ok. Jos parempaa haluaa, niin fransmanniin, mutta on sitten hinnaltaan kalliimpia
[/quote]
Samassa lauseessa fransmanni ja "parempaa"? Hahah
Hyi, älkää nyt ainakaan s-paskaketjurafloihin hääpäivänä menkö!
Jos kiinalainen maistuu, niin Hai Long on hyvä.
Olympos, jossa tarjolla isoja annoksia erilaisia välimerellisiä herkkuja, mm. vartaita. Erinomainen palvelu!
Istanbul, todella hyvä ja arvostettu! Myös hyvä palvelu. Kalliimpi kuin ekana mainittu.
Oskarin kellarissa on isot annokset ja parhaat aurajuustoperunat, joita olen syönyt.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:31"]
PANNU
[/quote]
Tätä minäkin suosittelen!
Riippuu minkälaista ruokaa haluaa