Vierailija

Eli otsikossa kysymys. Oletteko polvet patjaa vasten vai oletteko kyykyssä miehen päällä? Mies on kokenut sängyssä ja minä en osaa edes ratsastaa :( aina kun yritän ratsastaa miehen värkki ei pysy sisällä vaan luiskahtaa ulos, samalla kun meinaan murtaa sen. Vinkkejä kaivataan!

• ylös 3
  • alas 2

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joko miehellä tai sinulla on liian löysä.

Tai miehellä liian nysä.

• ylös 11
  • alas 1

Kuivaharjoittele vaikka tyynyllä. Mullakin ratsastaminen tuottaa ongelmia, kun alaselkään sattuu.

Molemmilla tavoilla onnistuu, sekä polvien varassa, että kyykyssä. Älä pompi liian korkealle, niin heppi ei luiskahda ulos.

Miehen näkökulmasta: tänä vuonna minulla ratsastaneesta noin 10 naisesta vain yksi tai kaksi on osannut tehdä sen oikein, niin että lasti lähtee liikkeelle eikä vaihtoehtoja ole, muiden kanssa huvin jäädessä naisen oman nautinnon ja minun visuaalisen huvin varaan.

Salaisuus on siinä kun nainen seisoo kantapäillään ja paino on näin jalkaterien sekä käsien varassa kun nainen voi ottaa kevyesti tukea miehestä. Jalat ovat rohkeasti auki ja liike määrätietoinen, pimppi pidetään tiukkana. Vaikea vastustaa fysiikkaa ja väistämätöntä laukeamista tuossa tilanteessa.

Tyyli on kyllä ihan vapaa. Ei ole mitään sääntöjä siitä, miten pitää olla. Kokeile, mikä itselle toimii. Itse tykkään olla polvillaan ja vähän etukenossa. Liike enemmänkin eteen-taakse kuin ylös-alas. Tahti ei saa olla liian nopea, ettei mene rynkyttämiseksi. Takaperinkin voi ratsastaa, testaa miltä tuntuu, mutta siinä kannattaa olla aikas hellä, ettei heppi väänny liikaa. Luiskahtamisongelmaan en ole ratsastaessa törmännyt, takaapäin naidessa, voi joskus käydä niin. Kai se on yksilöllisestä anatomiasta kiinni.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Mä en ratsasta ollenkaan, tykkään enemmän ku mies on päällä.

Turhan neuvon saa pyytämättäkin!

• ylös 11
  • alas 0

Polvillaan on helpointa, siinäkin mahtuu liikkumaan - joko nojaa miehen pään viereen käsillä tai on pystyssä/taaksepäin kallistuneena. Tärkeintä on liike - ylös/alas tai eteen/taakse hierova liike. Ja puristelu pillulla. Mun mielestä kyykyssä ei naiselle ole niin nautittava asento.

Meillä tätä on harjoiteltu joka viikko yli 20 vuotta ja vieläkin irtoaa kipakasti;)

Miehenä pidän huomattavasti enemmän kun nainen liikuttaa lantiotaan eteen taakse hierovin liikkein kullin ollessa sisällä kuin ylös alas liikkeestä. Ylös-alas liikkeessä tunne ei ole ollenkaan samaa luokkaa kuin eteen taakse suuntautuvassa, ja kullin pitää olla kahvaa myöden sisässä. Jos nainen pompottaa ylös-alas niin pimpin pitää olla todella tiukka jos sillä pääsee lähellekään samaa tunnetta kuin eteen taakse liikkuessa.

Jalat voivat olla jalkapohjat alaspäin (kyykky) tai polvet alustaa vasten, ihan ratsastajan omasta mukavuuden tunteesta kiinni, ratsastettavalle sillä ei sinänsä ole merkitystä.

Mukavia ratsastuskokemuksia!

Mä tykkään eniten olla päällä niin, että mies istuu sohvalla. Kaulasta tai hartioista kiinni ja kunnon rynkytystä... nam :)

Vierailija

Joko miehellä tai sinulla on liian löysä.

Ennemminkin syyttäisin liian pitkää liikettä, väärää kulmaa tai kohtaa. Tippuuhan sitä fillarinkin satulasta, jos istuu liian edessä tai takana.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.