Kiihottuuko mieheni enää minusta?
Hei,
toivoisin ensisijaisesti miehiltä ja miksei myös naisiltakin vastauksia, että mitä mieltä olette, kiihottuuko mieheni enää minusta?
Mies väittää, että kiihottuu minusta, eikä minussa ole mitään vikaa, kuitenkin seuraavat asiat vaivaavat minua:
-Mieheni ei koske minua muuten, kuin seksin aikana, ei siis halua minkäänlaista esileikkiä, vaan on jo valmiiksi kiihottunut kun tulee sänkyyn ja haluaa ruveta suoraan asiaan. Joskus harvoin haluaa, että otan suihin häneltä ennen seksiä, mutta ei siis itse koske minua, muuta kuin ehkä kerran (10sek) alapään ja sitten hommiin. :(
-Parisuhteen ensimmäiset parivuotta mieheni halusi kosketella, suudella, halailla ja pitää kainalossa, nykyään ei siis minkäänlaista kosketusta, muuta kuin seksin aikana
-Kännissä mies koskettelee vähän vielä ja haluaa silloin kiihkeämpää seksiä
-Mies ruvennut katselemaan kaupassa paljon muita naisia, tai lähinnä teini ikäisiä tyttöjä
-Kieltää asian, väittää siis ettei katsele muita. Kuitenkin usein kaupoista tullessamme mieheni haluaisi seksiä, eli Ilm. Kiihottunut ensin muista naisista ja sitten haluaisi minua, tai purkaa ne paineensa minuun
-Lähetin miehelleni talvella pari seksikästä kuvaa itsestäni, koin, että mieheni ei innostunut niistä, mieheni oli kuvien jälkeen lähinnä vihaisen oloinen, eikä halunnut seksiä niinä iltoina?
-Olemme mieheni kanssa nykyisin illat eri huoneissa, mies tuijottaa vain tablettiaan, siksi epäilenkin että katselee ensin tabletillaan jotain kiihottavaa ja purkaa vain ne paineet minuun
-Mieheni ei nykyisin laukea enään minuun, vaan lopettaa seksin loppu vaiheessa ja laukeaa vatsalleen , haluaa kuitenkin että olen siinä vieressä loppuun asti
-Seksiä mieheni kuitenkin haluaa 3-4krt viikossa? Mutta siis vain yllämainitun kaltaista seksiä.
Kaikki tämä alkoi lapsemme syntymän jälkeen.
Raskaus aikana mieheni ei halunnut seksiä kanssani, tai raskauden alettua näkymään. Ja nyt lapsen ollessa vuoden ikäinen, tilanne siis tämä.
Lantionpohjan lihaksia treenaan joka päivä, tosin rupeaa motivaatio siihenkin katoamaan tämän takia, olen myös miestäni nuorempi ja olen hoikka.
Mitä mieltä olette, kiihottuuko mieheni muka minusta, niinkuin väittää?
Kommentit (14)
Kiitos, kun joku viitsi vastata!
Olen kyllä yrittänyt keskustella lukuisia kertoja, mieheni vain sanoo, että kiihottuu muka minusta, eikä vain kaipaa esileikkejä. Ja, että Miksen itse mene hänen lähelleen, jos kaipaan kerta läheisyttä, mutta tuntuu oudolta, että aina pitäisi itse mennä lähelle, eikö miehellä ole sitten haluja tulla mua koskemaan? Kyllä mies ainakin ennen halusi itsekin olla sohvalla lähekkäin, kosketteli hiuksia, halaili ja suuteli. Nyt en edes muista koska olisimme viimeksi suudelleet, jos ei seksin aikana tapahtuvaa suutelua lasketa mukaan. Varmaan yli vuosi sitten.
Ainut läheisyyden muoto meillä on siis enään seksi ja sekin tosiaan ilman mitään esileikkejä minulle.
Miten mieheni muka voi kiihottua minusta, jos ei koko päivän aikana koske minuun, paitsi sängyssä. Eikös miehet ole visuaalisia olentoja, luulisi että haluaisi koskea ja katsella haluamaansa naista?
Mitä voin vielä itse tehdä, kun mies ei asiaa myönnä, väittää vain että mitään ongelmaa ei ole?
Olen myös huomannut että kaupassa vieraat, ihan kivannäköisiä miehet katselevat välillä minua. Vuosi sitten en olisi voinut kuvitellakaan pettäväni ikinä miestäni, mutta väkisinkin pelkään, että kynnys siihen madaltuu, kun omalta mieheltä ei saa läheisyyttä, eikä kosketusta.
Nostelen vielä, jos jollain naisella tai miehellä olisi kommenttia?
T.Pettynyt AP
Ei ole mitenkään harvinaista, että lapsen syntymän jälkeen seksielämä jää vähemmälle joksikin aikaa. Tai muuttuu, teillä on kuitenkin aika paljon seksiä.
Jos huomasit muutosta miehessäsi jo raskausaikana, voi hyvinkin olla, että äitiytesi jotenkin vaikuttaa asiaan. Sitä en tosin tiedä, muutuitko sinä samalla, mutta jos ajatellaan että muutos olisi vain miehen suhtautumisessa, niin neuvoisin seuraavaa: älä keskity siihen mitä mies himoitsee, vaan toistaiseksi omiin haluihisi, niin oudolta kuin kuulostaakin. Tottakai haluaisit tuntea olosi haluttavaksi...! Mutta miehesi ei ehkä mahda mitään tälle vaiheelle. Ehkä hän rakastui sinuunkin kun olit tyttömäinen, ja ellei nyt ruveta miettimään miehen äitisuhteen psykologiaa, niin lähdetään siitä että olette kuitenkin yhdessä ja varmasti välitätte toisistanne. Veikkaanpa, että jos keskityt jatkossa seksiin miehesi kanssa vain omaan nautintoosi keskittyen (ajattele vaikka jotain teinipoikaa jos huvittaa, ihan mitä tykkäät..!!) niin siinä käy lopulta niin, että SINÄ nautit seksistä enemmän. Näissä puitteissa, mutta kuitenkin. Ja jos rupeat nauttimaan enemmän, on hyvinkin mahdollista, että siinä ohessa muutut erittäin seksikkääksi myös miehesi silmissä...!!!
se ero miehessä ja naisessa on että mies kiihottuu ja laukeaa,
eli ei siis pidetä tulta turhaan yllä. naiset jaksavat naukua märkänä vaikka
viikosta toiseen miehen huomiosta ja katseista.
toinen on että miehen aivot tottuvat naiseen, oli nainne mikä tahansa.
tämä tulee luolamies-ajoilta, joilloin ei ollut aikaa kiimassa laukata
kun piti kaataa tiikereitä ja karhuja ruuaksi heimolle.
eli turha tuupertua, sinulla on nyt hyvä syy ottaa ohjat käsiisi
ja laittaa mies ulisemaan vuoroin jumalaa vuoroin sinun nimeäsi.
Kiitos vastauksista, täytyy tosiaan toivoa, että tämä on vain 'vaihe', joka helpottaa kun lapsemme hieman kasvaa! Onhan meillä seksiä tosiaan pikkulapsi vaiheeksi aika paljon viikossa, onhan sekin jo jotain. Voihan se toki olla, että hellyyskin palaa, kun minä palaan töihin, eikä ihan kokoajan nähdä toisiamme.. Aika näyttää, täytyy tosiaan nyt vain keskittyä sitten omaan nautintoon vähän aikaa.. Välillä kyllä salaa haaveilenkin oman ikäisistä miehistä, reilu parikymppiset kun jaksaisivat varmaan parikin kertaa päivässä vielä ;)
Meillä kävi vähän samalla tavalla. Raskauden aikana ja sen jälkeen seksi väheni huomattavasti. Koskettelu päiväsaikaan on loppunut ja seksi on ollut myös juuri tuota paineiden purkamis tyylistä. Toisinaan on kiihkeämpää seksiä jolloin mies antaa minulle paljon huomiota. Pyytää myös kainaloon nukkumaan yms. Seksin /koskettelun vähenemisen luulen johtuvan kertyneistä kiloista ja muuttuneesta olemuksestani. Tarkoitan olemuksella äitiyden tuomia puolia. En esim ole enää niin rento ja vapaamielinen kuin ennen.
Nyt lapsen ollessa 1.5 v olen saanut kiloja karistettua ja osaan ottaa jo rennommin. Seksi lisääntyy kun kilot vähenee :) näin siis minun kohdallani.
Kiitos kommentoijalle nro 5. En ole ap, mutta kommenttisi osui ja upposi.
Helpottavaa kuulla, että jollain muullakin on ollut samanlaista, vaikka ei tietenkään mukavaa! Minulla ei pitäisi kyllä olla ylim. kiloja, päinvastoin olen varmaan pari kiloa laihempi, kuin ennen raskautta. Ehkä sitten turhankin laiha? Mieheni tosin tykkää laihoista, mutta hänen katselemillaan naisilla kyllä kiinteämpiä pyllyjä kuin mulla :( Mutta niin se rentous.. Rennommin olen minäkin alkanut ottamaan vasta nyt lapsen ollessa 1v. Seksi on muuten nyt kokoajan lisääntynyt, esim. viime talveen verrattuna, kun vauvakin nukkuu jo paremmin enkä ole enään sen väsymyksen takia kärttyinen.. No ehkä tässä tosiaan on jotain valoa tunnelin päässä, kun rupeaa laajemmin pohtimaan :) Mutta miten lisätä läheisyyttäkin.. Hmh.
Tämä voisi olla minun kirjoitukseni, mutta olen mies. Vaimoni oli aiemmin todella innokas halailemaan ja pussailemaan. Myös seksi kiinnosti ja pientä kokeilun haluakin löytyi. Ekasta raskaudesta lähtien seksi on kiinnostanut vaimoani aina vain vähemmän. Nyt kolmannen lapsen ollessa 5v huomaan, ettei häntä ole läheisyyskään vuosiin kiinnostanut. Itse halailisin ja silittelisin mielelläni. Onko tässä enää toivoa vai pitäisikö alkaa henkisest valmistautua eroon?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 17:13"]
Tämä voisi olla minun kirjoitukseni, mutta olen mies. Vaimoni oli aiemmin todella innokas halailemaan ja pussailemaan. Myös seksi kiinnosti ja pientä kokeilun haluakin löytyi. Ekasta raskaudesta lähtien seksi on kiinnostanut vaimoani aina vain vähemmän. Nyt kolmannen lapsen ollessa 5v huomaan, ettei häntä ole läheisyyskään vuosiin kiinnostanut. Itse halailisin ja silittelisin mielelläni. Onko tässä enää toivoa vai pitäisikö alkaa henkisest valmistautua eroon?
[/quote]
Aika samaa täällä. Ikää 40v, yhdessä 20v. ja vaimoa lukuun ottamatta ei ole ollut muita seksikumppaneita. Meidän seksimme on "runkkausta ilman käsiä" eli vaimo tarjoaa kerran viikossa pillunsa pantavaksi muttei osallistu muuten seksiin mitenkään aktiivisesti. Vibraattorilla kyllä masturboi 2-3 kertaa viikossa ja aina 3-5 kertaa peräkkäin eli ei ole aivan kuollut seksuaalisesti.
Mutta en minä tällaisesta naisesta enää kiihotu vaan pakko on kuvitella rakastelevansa kaverin vaimon, työkaveri, naapurin rouvan tai kenen tahansa kanssa, joka tekisi ja antaisi tehdä sängyssä jotain muuta kuin lähetyssaarnaajaa. Kuvitelkaa, olen ollut 20 vuotta naimisissa ilman suuseksiä.
On tää sitten niin epäreilua, ettei nää läheisyyden tarpeiset ihmiset ikinä kohtaa. Luulin tosiaan, että mieheni On samanlainen kun minä, kun parisuhteen alussa hän oli melkein meistä se joka halusi läheisyyttä vielä enemmän, pyysi aina kainaloon, silitteli yms. En todella olisi voinut kuvitella, että kaikki läheisyys jää lapsen synnyttyä. Nyt sitten kitkutellaan ilman läheisyyttä ja vielä kun kuulee, että jossain on miehiä jotka kaipaisivat myös läheisyyttä.. Epistä!
Tosin nyt täytyy koputtaa puuta sen verran, että lähipäivinä mieheni on muutaman kerran lähestynyt oma aloitteisesti minua halaamaan.. Eli ehkä toivoa on.
-Ap
Mies on selvästi katkeroitunut kun teinipillua ei enää voi saada. Kontrasti oman arkisen vaimon ja unelmat täyttävän teinitytön välillä on kasvanut liian suureksi. On siis ymmärrettävää, että hän ei voi kertoa ongelmastaan sinulle.
Sori vaan ap mutta näin se menee meillä miehillä. Panohalut ei katoa mihinkään vaikka halut vaimoa kohtaan vähenee merkittävästi.
Siinä on vain pari-kolme vaihtoehtoa. Joko käy vieraissa tai lopettaa panemisen -tai tämä niin monessa avo- ja avioliitossa toistuva kuvio että panee muijaa mutta ajattelee muita.
Miehesi toiminta viittaa tähän viimeksi mainittuun. Kun se kumppani ei enää pienimmässäkään määrin kiihota, ei sitä tee mieli hellitellä yhtään ylimääräistä. Vain ne ihan pakolliset, että pillua saa.
Pistäpä miehesi "paastolle" ja lopeta heti saatavilla olo. Kieltäydy seksistä joskus.
JA PUHU SILLE MIEHELLESI toiveistasi. Sano, että haluat hellyyttä ja huomioimista. Sano ukolles, että jos seksiä haluat niin nuoleppa vähän pimppiä ensin!
Kyllä se siitä, kun miehesi huomaa että et ole ihan NIIN ITSESTÄÄN SELVYYS....
Kuulostaa kompleksiselta mieheltä. Ja seksi vaikuttaa aika vastavuorottomalta. Oletteko keskustelleet asiasta, että tarvitsisit enemmän huomiota? Kertomasi perusteella sanoisin, että vika tai ongelma ei todellakaan ole sinussa vaan sen miehen omassa päässä.